Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2019 15:25:00 |
Składania : | 10-01-2020 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-01-2020 10:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
2020-01-13 14:03 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo
,
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.W załączeniu pismo z poważaniem Anna Sochala Z-ca Kierownia Działu Inwestycji i Nieruchomości |
2020-01-10 13:38 | Anna Sochala |
Szanowni
Pastwo,
W załączeniu informacja z otwarcia Ofert . |
2019-12-20 13:28 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie: Prosimy o potwierdzenie zakresu prac remontowo- budowlanych wewnątrz Auli Schuberta – brak informacji dotyczących tych elementów w dokumentacji projektowej: - oczyszczenie i malowanie wszystkich pomieszczeń w budynku; - wymiana podłogi podniesionej w Auli; - malowanie okładzin ściennych wewnętrznych w Auli; - wymiana posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z wykonaniem cokolika tylko w pomieszczeniu Auli. Odpowiedź Zamawiającego: Zakres prac remontowo-budowlanych wewnątrz Auli Schuberta: - oczyszczenie i malowanie pomieszczenia Auli (ściany). Ponadto wykończenie i malowanie ościeży i obrzeży otworów gdzie wymieniana jest stolarka, zarówno w pomieszczeniu Auli jak i na korytarzach w hollu oraz wiatrołapie. Malować na kolor analogiczny do istniejącego; - wymiana wyposażenia meblowego, foteli, pulpitów; - w pomieszczeniu Auli wymiana wykładziny z wykonaniem cokolika, montażem listew na różnicy poziomów. Uzupełnienie podłogi podniesionej w miejscach gdzie uległaby zniszczeniu podczas prowadzenia prac remontowych; - dostosowanie szerokości dróg ewakuacyjnych do zgodności z przepisami poprzez poszerzenie częściowe stopni podłogi podniesionej np. poprzez dodanie płyt z gipsu integralnego. |
2019-12-19 10:11 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie: Prosimy o udostępnienie projektu konstrukcji stalowej w szachcie windowym (podkonstrukcja dla wind), która jest widoczna na rysunku architektury A 721, jednak bez informacji na temat rodzaju kształtowników stalowych oraz detali połączeń. Prosimy również o informację, czy szacht dla dwóch wind należy wydzielić, aby odseparować od siebie windy. Jeśli tak – jaki materiał jest zaprojektowany jako wydzielenie wind. Odpowiedź Zamawiającego: Podkonstrukcję stalową stanowią słupy HEA160 oraz belka HEA160 rozpięta miedzy środkowymi słupami. Belkę montować co 1,5m w pionie. Windy należy od siebie odseparować ścianką szklaną mocowaną pomiędzy środkowymi słupami i belkami. Szklenie ze szkła bezpiecznego klejonego laminowanego VSG 4.4.2 mocowane na rotulach. Elementy stalowe łączyć poprzez spawanie lub w przypadku montażu do żelbetu, na kotwy wklejane. Detale połączeń stanowią element projektu warsztatowego do uzgodnienia z Zamawiającym i Projektantem na etapie realizacji zamówienia. Elementy żelbetowe szybu (od środka) tynkować i malować, podobnie jak słupy i belki stalowe na kolor zbliżony do RAL 7021. |
2019-12-17 09:21 | Konrad Lewandowski | Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania. |
2019-12-13 10:12 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo
,
W załączeniu opublikowane sprostowanie ogłoszenia z dnia 10.12.2019r. |
2019-12-13 08:37 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
odpowiedź
na
przesłane
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie: Prosimy o określenie ilości i rodzaju drzew do nowych nasadzeń. W poprzednich odpowiedziach wskazano, że nowej nasadzenia zgodnie z opisem PZT pkt. 12. Tak wskazano tylko że ma to być Lipa Warszawska (brak parametrów, wysokości, itp.). Odpowiedź Zamawiającego: Do wyceny należy przyjąć ilości i rodzaje wycinek, przesadzeń i nasadzeń zgodnie z decyzjami nr ZZ/1105/18 z dnia 11.12.2018r. oraz ZZ/454/19 z dnia 18.07.2019r. Lipa warszawska /Tilia tomentosa 'Varsaviensis'/, wys. pnia 200-220cm, obwód pnia = 16/18cm na wys. 1m, łączna wys. drzewa = 400-450cm. Pytanie: W przedmiarach są nasadzenia 12 m2 hortensji i 12 m2 migdałka trójklapowego. czy ten zakres podlega wycenie? Odpowiedź Zamawiającego: Tak, należy ująć powyższe w wycenie. Pytanie: Jakie ilości drzew przeznaczono do wycinki? Decyzja nie pokrywa się z wykazem. A w przedmiarze jest tylko 5 szt. Odpowiedź Zamawiającego: Do wyceny należy przyjąć ilości i rodzaje wycinek, przesadzeń i nasadzeń zgodnie z decyzjami nr ZZ/1105/18 z dnia 11.12.2018r. oraz ZZ/454/19 z dnia 18.07.2019r. Dodatkowo planuje się nasadzenia Lipy Warszawskiej oraz hortensji i migdałka trójklapowego zgodnie z rysunkiem i opisem w PZT. |
2019-12-11 10:56 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
odpowiedź
na
przesłane
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie: Instalacje teletechniczne, SOS: Prosimy o potwierdzenie, że zgodnie z zapisem w opisie do Projektu wykonawczego instalacji elektrycznych, sprzęt aktywny sieci IT jest w zakresie dostaw Zamawiającego, również w zakresie systemu Access Point. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający potwierdza, że sprzęt aktywny sieci IT jest w zakresie dostaw Zamawiającego. Pytanie: Instalacje teletechniczne, SOS: Prosimy o potwierdzenie, że w przypadku dostaw Zamawiającego, po stronie Wykonawcy leży jedynie fizyczny montaż sprzętu aktywnego, urządzeń Access Point a uruchomienie i konfiguracja sieci po stronie Zamawiającego. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający potwierdza, że w przypadku dostaw Zamawiającego, po stronie Wykonawcy leży montaż sprzętu aktywnego, urządzeń Access Point, a uruchomienie i konfiguracja sieci po stronie Zamawiającego. |
2019-12-10 13:06 | Konrad Lewandowski | Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania. |
2019-12-10 12:57 | Anna Sochala |
Zamawiający
na
podstawie
art.
12a
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
dokonuje
zmiany
treści
ogłoszenia
o
zamówieniu
zamieszczonego
w
Dzienniku
Urzędowym
Unii
Europejskiej,
Zamawiający
przedłuża
termin
składania
wniosków
o
dopuszczenie
do
udziału
w postępowaniu na dzień 10.01.2020r. Jednocześnie Zamawiający w związku z ogłoszonym Orzeczeniem w sprawie Odwołania KIO 2308/2019 dokonał Aktualizacji Projektu Umowy w zakresie . 1.1. wskazania w par. 18 ust. 1 pkt 1 lit. a i b projektu umowy, że kara umowna odnosi się do zwłoki; 1.2. określił w par. 18 pkt 1 lit. d oraz paragrafie 18 pkt 2 lit. b jednakowego dla Zamawiającego i Wykonawców poziomu kar umownych z tytułu odstąpienia od umowy; 1.3. wykreślił z par. 3 ust. 2 par. 14 ust. 2 projektu umowy określenia "bezusterkowego"; 1.4. wskazał w par. 19 ust. 1 pkt 2 i 5 projektu umowy, że Zamawiający przed odstąpieniem od umowy wezwie wykonawcę do zmiany sposobu wykonania umowy, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin; 1.5. doprecyzował w par. 4 ust. 1 projektu umowy zakresu urządzeń i materiałów eksploatacyjnych, których postanowienie dotyczy, pozwalające na ich szacunkową wycenę; 1.6. dokonał zmiany postanowień rozdz. 19 pkt 2 ppkt. 2.2.3. dot. kryterium oceny ofert gwarancja i rękojmia za urządzenia (windy, centrale, klimatyzatory), poprzez doprecyzowanie zakresu i warunków gwarancji objętych tym kryterium. W załączeniu Proejkt Umowy aktualizacja 10.12. 2019 Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu Projekt umowy aktualizacja 10.12.2019 SIWZ aktualizacja 10.12.2019 |
2019-12-05 13:30 | Konrad Lewandowski | Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania. |
2019-12-04 14:50 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie: Dotyczy: Aula im. prof. W. Szuberta – krzesła audytoryjne mocowane indywidualnie: - parter - 517 szt. - piętro 1 - 71 szt. - piętro 3 – 71 szt. Zapis w SIWZ odnośnie foteli audytoryjnych, iż część foteli mocowana jest indywidualnie oznacza sale z rzędami po łuku oraz część foteli mocowana w rzędy oznacza sale z rzędami prostymi, daje nam podstawę do wystąpienia z wnioskiem, aby Zamawiający ujednolicił zapis odnośnie sposobu mocowania foteli. Informujemy, iż możliwe jest zastosowanie jednakowego systemu mocowania foteli audytoryjnych, zarówno w salach po łuku jak i w salach prostych. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający informuje, iż sposób montażu krzeseł powinien być zgodny z dokumentacją projektową. |
2019-12-04 13:39 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
w
załączniku
odpowiedzi
na
przesłane
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
załącznikami
do
odpowiedzi.
Zał. nr 5_Projekt um [...].pdf Instalacje teletechn [...].rar |
2019-12-02 11:32 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
w
załączniku
odpowiedzi
na
przesłane
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
załącznikami
do
odpowiedzi.
Formularz oferty - a [...].pdf Formularz oferty - a [...].doc |
2019-11-25 11:22 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
w
załączniku
odpowiedzi
na
przesłane
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
załącznikami
do
odpowiedzi.
Opis przedmiotu zamó [...].pdf |
2019-11-22 13:17 | Anna Sochala |
Działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 186 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. dz. Z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) , w odpowiedzi na odwołanie z dnia 14 listopada wniesione przez firmę Hochtief Polska S.A. , ul. Elbląska 14 , 01-737 Warszawa „ oświadczam, że: Zamawiający w części uwzględnia zarzuty podniesione przez Odwołującego w treści odwołania z dnia 15.1.2019 W załączeniu pismo wyjaśniające oraz aktualizacja dokumentów Zał. nr 5_Projekt um [...].pdf |
2019-11-22 12:45 | Konrad Lewandowski | Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm) przekazuje w załączniku odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania. Zamawiający załącza rysunek A703.dwg jako uzupełnienie załączników do odpowiedzi L.dz. DIR/778/KL/2019 z dnia 20.11.2019r. |
2019-11-20 10:43 | Konrad Lewandowski | Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) zamieszcza dodatkowe dokumenty informacyjne do całości postępowania. Zamawiający załącza projekt budowlany konstrukcji. |
2019-11-20 09:20 | Konrad Lewandowski | Na podstawie art. 38 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający informuje o przebiegu wizji lokalnej. Zamawiający załącza protokół z wizji lokalnej. |
2019-11-20 08:41 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
w
załączniku
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
13.11.2019r.
oraz
14.11.2019r.
(I
część)
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
załącznikami
do
odpowiedzi.
Zestawienie Rolet.pd [...].pdf Zestawienie Rolet.xl [...].xlsx Zał. nr 1 do SIWZ_Fo [...].pdf |
2019-11-19 10:58 | Konrad Lewandowski |
Zamawiający
na
podstawie
art.
38
ust
1
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm)
przekazuje
w
załączniku
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
12.11.2019r.
oraz
13.11.2019r.
zapytania
dotyczące
Specyfikacji
Istotnych
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
załącznikami
do
odpowiedzi.
Dokumenty formalne - [...].rar |
2019-11-19 10:17 | Anna Sochala |
Korespondencja: Zapytania
z
dnia
18.11.2019r.,
Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania: Pytanie : Dzień dobry! Zamawiający w dniu 14.11.2019 r. zmodyfikował warunki udziału w postępowaniu w taki sposób, że obecnie naruszają one art. 7 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności zasadę proporcjonalności zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia dotyczy budowy nowego obiektu. Natomiast warunek udziału w postępowaniu odnosi się do remontu lub przebudowy lub rozbudowy lub nadbudowy, czyli nie jest proporcjonalny do przedmiotu zamówienia. Jednocześnie informujemy, że naszym zdaniem poprzednio opisany w SIWZ warunek udziału był prawidłowy (dotyczył budowy), natomiast błędny był opis w ogłoszeniu (dotyczył remontu itp.). Zamawiający winien był zmienić zapis w ogłoszeniu na zgodny z SIWZ, a zrobił odwrotnie, czym spowodował naruszenie ww. artykułów ustawy PZP. Wnosimy o prawidłowe ustalenie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 7 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1a. Z poważaniem Artur Dzionk "Lepiko" Sp. z o.o. Odpowiedź : Zamawiający informuje , że dokonał aktualizacji dokumentów SIWZ , dokonał sprostowania ogłoszenia , a także zaktualizował załącznik nr 7 . Dokumenty zostały przesłane w odpowiedzi na wiadomość z dnia 12.11.2019 , a także zamieszczone na platformie zamawiającego. |
2019-11-19 09:59 | Anna Sochala |
Wszyscy Wykonawcy Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: „Budowa budynku dydaktycznego Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 65 i ul. Lindleya 5 w Łodzi” (Nr sprawy: 25/DIR/UŁ/2019) Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania: PYTANIE: Dzień dobry! Zwracam uwagę na rozbieżność pomiędzy SIWZ a ogłoszeniem o zamówieniu w kwestii warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej. SIWZ: 3.2.3.1 okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m², kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości minimum 20 000 000 zł netto polegającą na budowie budynku. Zakres ww. robót winien obejmować co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektryczne); [...] e) średnie roczne zatrudnienie u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach wynosi minimum 15 osób (wraz z kadrą kierowniczą) Ogłoszenie: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m2, kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości min. 20 000 000 PLN netto polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie, obejmującej co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektr.). [...] brak warunku. Prosimy o korektę ogłoszenia tak, aby jego treść zgodna była z treścią SIWZ. W przeciwnym wypadku sytuacja może prowadzić do unieważnienia postępowania. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający informuje , że dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu w zakresie warunków udziału w postępowaniu . Zmiana została dokonanana w sekcji III.1.3 . Jednocześnie dokonano aktualizacji SIWZ wraz z załącznikiem nr 7. – aktualizacja z dnia 19. 11.2019 r. Zamawiający zamieszcza na platformie zaktualizowane pliki : 1. Sprostowanie Ogłoszenia 2. Aktualizacja SIWZ z dnia 19.11.2019 3. Aktualizacja załącznika nr 7 z dnia 19.11.2019 , BRN3C2AF46FC182_0077 [...].pdf Zał. nr 7 _Wykaz wyk [...].doc |
2019-11-15 13:49 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo
,
Zamawiajacy działając na podstawie art. 185 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamóień Publicznych tj. Dz.U. z 2019 r. poz 1843 z późn. zm. ( dalej ustawa ) Zamaiający przesyła kopię odwołania które wpłynęło od Firmy . |
2019-11-14 10:37 | Anna Sochala |
Pytanie: Zwracam uwagę na rozbieżność pomiędzy SIWZ a ogłoszeniem o zamówieniu w kwestii warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej. SIWZ: 3.2.3.1 okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m², kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości minimum 20 000 000 zł netto polegającą na budowie budynku. Zakres ww. robót winien obejmować co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektryczne); [...] e) średnie roczne zatrudnienie u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach wynosi minimum 15 osób (wraz z kadrą kierowniczą) Ogłoszenie: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m2, kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości min. 20 000 000 PLN netto polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie, obejmującej co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektr.). [...] brak warunku. Prosimy o korektę ogłoszenia tak, aby jego treść zgodna była z treścią SIWZ. W przeciwnym wypadku sytuacja może prowadzić do unieważnienia postępowania Odpowiedź: Zamawiający informuje ,że ujednolcił zapisy warunku udziału w postęowaniu zgodnie z ogłoszeniem o zamowieniu . tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000 m2, kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m³ i o wartości min. 20 000 000 PLN netto polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie, obejmującej co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne oraz instalacyjne (c.o., wod.- kan., elektr.). W związku z powyższym Zamawiający aktualizuje SIWZ w zakresie pkt 3.2.3.1 oraz Załącznik nr 7 |
2019-11-12 15:02 | Konrad Lewandowski |
Dotyczy
pytania
"Prosimy
o
podanie
wymiarów,
grubości
oraz
kolorystyki
parapetów
granitowych".
Zamawiający
informuje,
iż
kolorystyka
parapetów
granitowych
to
antracyt.
Ostateczny
wybór
materiałów
wykończeniowych
pozostanie
do
ostatecznej
akceptacji
Zamawiającego
na
etapie
realizacji
zamówienia. Pytania: 1. Dot. technologii kuchni: występują nieścisłości pomiędzy otrzymanym zestawieniem, a dokumentacją rysunkową. Według rysunków w „Komunikacji” (Magazyn według zestawienia) poza szafą chłodniczą powinny znajdować się 2 szafy magazynowe, nie uwzględnione w zestawieniu. Proszę o informację czy szafy również należy uwzględnić w ofercie. Dodatkowo w zestawieniu pojawiła się pozycja blaty mobilne, których na rysunkach ani w pozostałych dokumentach nie można zidentyfikować. Proszę o podanie wymiarów blatów oraz wskazanie materiałów z jakich powinny zostać wykonane. Gdzie uwzględnić brakujące elementy wyposażenia? 2. Na rys. A601 znajduje się zestawienie kurtyn dymowych automatycznych. W przedmiarach budowlanych nie ma tego zakresu. Czy należy je wyceniać i gdzie je uwzględnić? 3. Prosimy o podanie kolorystyki i formatu płyt granitowych elewacyjnych. 4. W przedmiarach jest podłoga podniesiona w ilości 178,89 m2. Wg STWOiR są różne rodzaje podłóg. Prosimy o wskazanie ilości poszczególnych rodzajów. Odpowiedzi: 1. Zamawiający informuje, iż nie należy uwzględniać szaf magazynowych oraz blatów mobilnych w ofercie. 2. Zamawiający informuje, iż oferta powinna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej, zatem należy wycenić dostawę i montaż kurtyn pożarowych. 3. Zamawiający informuje, iż kolorystyka płyt granitowych to antracyt. Należy wycenić płyty z granitu polerowanego, nie płomieniowanego. Format płyt należy przyjąć zgodnie z opisem oraz rysunkami elewacji. Ostateczny wybór materiałów wykończeniowych pozostanie do ostatecznej akceptacji Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający informuje, iż rodzaje i ilości poszczególnych podłóg ukazane są na rysunkach A801, A802 i A803 oraz w przedmiarach robót. |
2019-11-12 13:02 | Konrad Lewandowski |
Pytania: 1. Prosimy o podanie wymiarów, grubości oraz kolorystyki parapetów granitowych. 2. Dot. wyposażenia sportowego: - czy dopuszcza się w konstrukcji drabinek - boki: drewno sosnowe,szczeble: sklejka równoległo-warstwowa (drewno liściaste)? - czy możliwa jest zmiana grubości podłogi typu puzzle na 15 lub 20 mm i co oznacza "zestaw płyty boczne i ograniczniki"? Odpowiedzi: 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z rysunkami rzutów kondygnacji oraz przekrojami A3-A3 oraz A4-A4, wymiary parapetów wynoszą odpowiednio: szerokość: 30 cm, długość: 305 cm, grubość: 4cm. 2. Zamawiający dopuszcza wykonanie szczebli drabinek z drewna liściastego - buku lub dębu. Zamawiający dopuszcza zmianę grubości puzzli segmentowej maty sportowej z 18mm na 20mm. Poprzez ‘płyty boczne i ograniczniki’ Zamawiający rozumie skrajne płyty maty fabrycznie wykończone oraz fabrycznie wykończone obrzeża maty. |
2019-11-08 15:19 | Konrad Lewandowski |
Pytanie: Prosimy o udostępnienie dokumentacji dotyczącej robót rozbiórkowych. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż opis robót rozbiórkowych znajduje się w opisie planu zagospodarowania terenu. |
2019-11-08 10:56 | Konrad Lewandowski |
Pytanie: Zwracam się z prośbą o udostępnieni opisu instalacji sanitarnych dla projektu wykonawczego Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż opis instalacji sanitarnych projektu wykonawczego znajduje się w załącznikach "Zał. nr 2b do SIWZ - 7_WNoW_PW_ELEKTRYCZNE_DIALUX_OPIS_PRZYŁĄCZE_WOD-KAN" oraz "Zał. nr 2b do SIWZ - 12_WNoW_PW_HVAC_OPIS_ZAŁĄCZNIKI_PDF". Zamawiający załącza załącznik "Zał. nr 2b do SIWZ - 12_WNoW_PW_HVAC_OPIS_ZAŁĄCZNIKI_PDF". |
2019-11-08 10:48 | Konrad Lewandowski |
Pytania: 1. Brak w udostępnionej dokumentacji załącznika „Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY”, o którym Państwo piszecie w odpowiedziach na pytania. Prosimy o udostępnienie. 2. Zwracamy się z prośbą aby Zamawiający odstąpił od konieczności składania przez wszystkich oferentów na etapie oferty harmonogramu robót i złożenie go przed podpisaniem umowy przez wybranego oferenta. 3. W SIWZ Rozdział XVII pkt. 8 jest następujący zapis: "Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej. Jednakże w przypadku jego złożenia, będzie miał charakter informacyjny z jakich składników cenotwórczych składa się cena oferty. Załączenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia jakim jest ryczałt." Co Zamawiający ma na myśli pisząc o składnikach cenotwórczych? Skoro składamy kosztorys uproszczony, to będą tylko ceny jednostkowe poszczególnych pozycji, bez kalkulacji szczegółowej. Odpowiedzi: 1. Zamawiający załącza załącznik „Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY”. 2. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien przedstawić i dołączyć do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zakresu robót uwzględniający podział na asortymenty robót i realizacji prac w podziale miesięcznym. 3. Zamawiający wyjaśnia, że w SIWZ Rozdział XVII pkt. 8 składniki cenotwórcze odnoszą się do ceny całej oferty, a nie cen jednostkowych. W tym wypadku składnikami cenotwórczymi całej oferty są ceny robót poszczególnych pozycji kosztorysowych. |
2019-11-08 10:19 | Konrad Lewandowski |
Pytanie: Zwracam się z prośbą o wyznaczenie przez Zamawiającego terminu, w którym możliwe będzie przeprowadzenie wizji lokalnej. W przypadku decyzji pozytywnej proszę, aby termin ten był inny niż 14.11.2019 roku. Odpowiedź: Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców na dzień 15.11.2019r. (piątek). Spotkanie rozpocznie się o godz. 10:00 w Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 w Łodzi w pokoju nr 222 (II piętro). Zamawiający załącza również odpowiedź w formie pliku do pobrania. |
2019-11-07 14:48 | Konrad Lewandowski |
Pytania: 1. Prosimy o podanie wymiarów bramy rolowanej z siatki, w opisie na zestawieniu jest 400x220, na rys. pokazano tylko szerokość, a na rzucie jest 400x448. Która wartość jest prawidłowa? 2. Prosimy o przekazanie zestawienia wszystkich przedmiarów robót. 3. Prosimy o przekazanie spisu rysunków branży konstrukcyjnej. 4. W nawiązaniu do odpowiedzi z dn. 06.11.2019 r. dotyczących formy kosztorysu jaki należy załączyć do oferty, informujemy, iż pytanie dotyczyło sposobu przygotowania kosztorysu, a nie formy jego zapisu do umieszczenia na platformie. Czy Zamawiający dopuszcza przygotowanie kosztorysu w Excelu? Prosimy o potwierdzenie, że kosztorys przygotowany w Excelu i zapisany jako PDF będzie dopuszczalną formą złożenia tego dokumentu. 5. Prosimy o podanie informacji dot. fontanny: - ile dysz ma być w fontannie - na jaką wysokość mają pracować strumienie - czy mają być oświetlone – jeśli tak to jakim światem? 6. Uprzejmie prosimy, aby Zamawiający udostępniał odpowiedzi na zadane pytania w załączniku, tak aby można było je pobrać i wydrukować. Odpowiedzi: 1. Zamawiający wyjaśnia, że brama rolowana 'Dgs' ma wymiar 400x448 - prowadzona jest w spadku około 72%, wymiar pionowy otworu (wysokość przejścia w pionie) wynosi 220 cm. 2. Zamawiający załącza zestawienie przedmiarów robót, wynikające z załącznika "Zał. nr 3 do SIWZ - Przedmiary Robót". 3. Zamawiający załącza spis rysunków branży konstrukcyjnej. 4. Zamawiający informuje, iż dopuszcza załączenie do oferty kosztorysów przygotowanych w plikach o rozszerzeniu .ath i .pdf, Należy przesłać pliki zapisane w formacie .ath i zapisane w formacie .pdf na podstawie wersji .ath. 5. Zamawiający informuje, że technologia fontanny wraz z opisem zawarta jest z załączniku „Zał. nr 2b do SIWZ - 17_WNoW_PW_IBPOŻ_SCPOŻ_SIEĆ_CIEPLNA_TECHNOLOGIA_FONTANNY”. 6. Zamawiający udziela odpowiedzi w formie wiadomości zamieszczonej na Platformie Zakupowej. |
2019-11-06 13:08 | Konrad Lewandowski |
Pytanie: Zwracam się z prośbą o udostępnienie projektu wykonawczego w zakresie opisu technicznego instalacji elektrycznych. Obecnie brak opisu instalacji elektrycznych w zamieszczonych materiałach. Odpowiedź: Zamawiający uzupełnia brakujące dokumenty. |
2019-11-06 11:51 | Konrad Lewandowski |
Pytanie: Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udostępnienie dokumentacji geologicznej przygotowanej na cele inwestycji. Odpowiedź. Zamawiający załącza dokumentację badań podłoża gruntowego z projektem geotechnicznym. |
2019-11-06 11:46 | Konrad Lewandowski |
Pytanie: Witam Proszę o informację: 1. Czy udostępnione przedmiary robót można dowolnie modyfikować, dodawać i usuwać pozycje, itp.? 2. Czy Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty kosztorysów przygotowanych w Excelu? Odpowiedź: 1. Zamawiający informuje, iż ofertę należy przedstawić na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. Przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli Wykonawca zamieści inne pozycje kosztorysowe lub inne obmiary, to powinien je uwzględnić tworząc w danym kosztorysie nowy dział o nazwie np. „Roboty uwzględnione przez Wykonawcę”. 2. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty kosztorysów przygotowanych w plikach o rozszerzeniu .ath i .pdf. |
2019-11-06 10:44 | Anna Sochala | Zaamawiający informuje , że załączył nieprawidłowy dokument JEDZ z innego postęowania . W załączeniu poprawwny dokument JEDZ |
Komunikaty