Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Modernizacja holu i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta w zakresie wymiany posadzki

Leszek Litwiejko
Urząd Miasta Piły Department: Wydział Administracyjny UMP
Deadlines:
Published : 14-06-2018 08:46:52
Placing offers : 25-06-2018 12:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie jednorazowo na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół wykonania odbioru robót zatwierdzony przez Zamawiającego.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy
6. Wykonawca gwarantuje , że materiały użyte do wykonania zadania j fabrycznie nowe , wolne od wad
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
8. Kryterium oceny najniższa cena
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
10.Dostawca na żądanie dołączy (jeśli jest to wymagane) do każdego dostarczanego do Odbiorcy asortymentu stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości producenta lub innego uprawnionego podmiotu potwierdzające zgodność produktu z deklarowanymi parametrami technicznymi i jakościowymi.
11. Informacji na temat realizacji zamówienia udziel Pan Zdzisław Cebula tel 604 256 306
e-mail: zcebula@um.pila.pl
12.UWAGA: Przed przystąpieniem do postępowania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
Przy wykonywaniu zamówienia należy uwzględnić czas pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30.
Dostępność do 18.30.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Umowa na wykładzinę III.odt odt 23.02 2018-06-14 08:46:52 Proceeding
Zapytanie ofertowe.odt odt 18.33 2018-06-14 08:46:52 Proceeding
Propozycja cenowa.odt odt 14.75 2018-06-14 08:46:52 Proceeding
Karta gwarancyjna.odt odt 20.41 2018-06-14 08:46:52 Proceeding

Announcements

2018-06-14 12:41 Leszek Litwiejko Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zmiana istotnych warunków

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Modernizacja holu i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta w zakresie wymiany posadzki ułożenie wykładziny typu FATRA Novoflor Extra Super 2120-54 na korytarzu III piętra o powierzchni 140 m2 w budynku Urzędu Miasta Piły. Zakres prac: zerwanie istniejącej wykładziny z utylizacją, gruntowanie podłoża, wzmocnienie i wyrównanie posadzki specjalistyczną masą szpachlową szybkoschnącą, ułożenie wykładziny z wywinięciem na ścianę na wysokości 10 cm, pospawanie na złączach wykładziny, montaż listew progowych w drzwiach do pomieszczeń ( 26 sztuk) oraz łączących strefy komunikacji( 2 sztuki). W/w zakres prac zostanie wykonany z materiałów wykonawcy 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Termin wykonania - 30 dni od daty podpisania umowy proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
4 Parafowane załączniki - parafowany wzór umowy, karta gwarancyjna, (0)
5 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 384