Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Modernizacja holu i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta w zakresie wymiany posadzki

Leszek Litwiejko
Urząd Miasta Piły Oddział: Wydział Administracyjny UMP
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2018 08:46:52
Składania : 25-06-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie jednorazowo na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół wykonania odbioru robót zatwierdzony przez Zamawiającego.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy
6. Wykonawca gwarantuje , że materiały użyte do wykonania zadania j fabrycznie nowe , wolne od wad
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
8. Kryterium oceny najniższa cena
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
10.Dostawca na żądanie dołączy (jeśli jest to wymagane) do każdego dostarczanego do Odbiorcy asortymentu stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości producenta lub innego uprawnionego podmiotu potwierdzające zgodność produktu z deklarowanymi parametrami technicznymi i jakościowymi.
11. Informacji na temat realizacji zamówienia udziel Pan Zdzisław Cebula tel 604 256 306
e-mail: zcebula@um.pila.pl
12.UWAGA: Przed przystąpieniem do postępowania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
Przy wykonywaniu zamówienia należy uwzględnić czas pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30.
Dostępność do 18.30.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa na wykładzinę III.odt odt 23.02 2018-06-14 08:46:52 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.odt odt 18.33 2018-06-14 08:46:52 Postępowanie
Propozycja cenowa.odt odt 14.75 2018-06-14 08:46:52 Postępowanie
Karta gwarancyjna.odt odt 20.41 2018-06-14 08:46:52 Postępowanie

Komunikaty

2018-06-14 12:41 Leszek Litwiejko Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zmiana istotnych warunków

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja holu i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta w zakresie wymiany posadzki ułożenie wykładziny typu FATRA Novoflor Extra Super 2120-54 na korytarzu III piętra o powierzchni 140 m2 w budynku Urzędu Miasta Piły. Zakres prac: zerwanie istniejącej wykładziny z utylizacją, gruntowanie podłoża, wzmocnienie i wyrównanie posadzki specjalistyczną masą szpachlową szybkoschnącą, ułożenie wykładziny z wywinięciem na ścianę na wysokości 10 cm, pospawanie na złączach wykładziny, montaż listew progowych w drzwiach do pomieszczeń ( 26 sztuk) oraz łączących strefy komunikacji( 2 sztuki). W/w zakres prac zostanie wykonany z materiałów wykonawcy 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin wykonania - 30 dni od daty podpisania umowy proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
4 Parafowane załączniki - parafowany wzór umowy, karta gwarancyjna, (0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 377