Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2022 22:19:00 |
Składania : | 21-10-2022 10:15:00 |
Otwarcia : | 21-10-2022 11:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-15 10:40 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo W załączeniu przedstawiamy pliki, zawierające Ogłoszenie o wykonaniu umowy w odniesieniu do Części I zamówienia i Części II zamówienia. |
2022-11-22 13:08 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo W załączeniu przedstawiamy plik zawierający Ogłoszenie o wyniku postępowania w odniesieniu do Części I zamówienia i Części II zamówienia. |
2022-11-10 10:38 | Aleksandra Bartecka |
Dzień
dobry W załączeniu przedstawiamy plik zawierający Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do Części II zamówienia. |
2022-10-28 12:06 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo W załączeniu przedstawiamy plik zawierający Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do Części I zamówienia, tj.: "Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem pelletu do Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Kluczewsku, ul. Leśna 1, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Dobromierzu, ul. Włoszczowska 5, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Komornikach, Komorniki 7; 29 – 120 Kluczewsko”. |
2022-10-21 13:13 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo W załączeniu przedstawiamy plik zawierający Informację z otwarcia ofert. |
2022-10-21 10:27 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo Na podstawie art. 222 ust. 4, w związku z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 620.720,00 zł brutto, w tym: - w odniesieniu do Części I zamówienia, tj.: „Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem pelletu do Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Kluczewsku, ul. Leśna 1, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Dobromierzu, ul. Włoszczowska 5, 29 – 120 Kluczewsko, Zespołu Przedszkolno – Szkolnego w Komornikach, Komorniki 7; 29 – 120 Kluczewsko” – kwotę w wysokości 414.000,00 zł brutto; - w odniesieniu do Części II zamówienia, tj.: „Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem oleju opałowego lekkiego do Urzędu Gminy Kluczewsko, ul. Spółdzielcza 12; 29 – 120 Kluczewsko oraz Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kluczewsku, ul. Nowa 8, 29 – 120 Kluczewsko” – kwotę w wysokości 206.720,00 zł brutto. |
2022-10-17 13:01 | Aleksandra Bartecka |
Szanowni
Państwo W załączeniu przedstawiamy plik zawierający Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz plik zawierający Pytania, odpowiedzi, wyjaśnienia i zmianę treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. |
Komunikaty