Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WAPW/02/PN/PZP/2022 Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej

Agata Banaszek
Politechnika Warszawska Oddział: Wydział Architektury
Termin:
Zamieszczenia : 01-04-2022 23:35:00
Składania : 04-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 04-05-2022 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 277.06 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 506.65 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz ofertowy.docx docx 29.98 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Formularz ofertowy.docx docx 30.05 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 - Formularz ofertowy.docx docx 30.17 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy.docx docx 30.38 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.5 - Formularz ofertowy.docx docx 30.44 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.6 - Formularz ofertowy.docx docx 30.1 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.7 - Formularz ofertowy.docx docx 30.52 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.8 - Formularz ofertowy.docx docx 30.47 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.9 - Formularz ofertowy.docx docx 30.32 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.10 - Formularz ofertowy.docx docx 30.18 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.11 - Formularz ofertowy.docx docx 30.33 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.12 - Formularz ofertowy.docx docx 30.18 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.1 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 30.04 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.2 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 30.89 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.3 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 28.71 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.4 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 28.85 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.5 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 34.15 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.6 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 27.07 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.7 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 33.65 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.8 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 50.9 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.9 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 30.8 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.10 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 27.45 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.11 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 29.82 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.12 - Formularz wymaganych warunków technicznych.docx docx 28.09 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Jednolity dokument.pdf pdf 82.8 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Jednolity dokument.xml xml 132.91 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Grupa kapitałowa.docx docx 39.9 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w ośw. art. 125.docx docx 38 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Projekt umowy.doc doc 107 2022-04-01 23:35:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 350.64 2022-05-04 16:31:29 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej_Komunikat na stronę www postępowania.pdf pdf 101.29 2022-07-11 15:26:49 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o poprawieniu oczywistej omyłki pisarskiej_DIRECT.pdf pdf 213.39 2022-07-12 15:47:10 Publiczna wiadomość
06.09. unieważnienie (1).docx docx 30.01 2022-09-06 09:17:13 Publiczna wiadomość
06.09. wybory najkorzystniejszych ofert.docx docx 36.23 2022-09-06 09:24:03 Publiczna wiadomość
25.10. unieważnienie (1).docx docx 28.43 2022-10-26 12:35:33 Publiczna wiadomość
16.11. unieważnienie (1).docx docx 28.51 2022-11-17 12:20:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-17 12:20 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia unieważnienie części 3 w postępowaniu.

16.11. unieważnienie [...].docx

2022-10-26 12:35 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia unieważnienie części 8 w postępowaniu.

25.10. unieważnienie [...].docx

2022-09-06 09:24 Agata Banaszek Szanowni Państwo,
w załączniku dokument dotyczący wyboru ofert najkorzystniejszych.

Z poważaniem,
Weronika Franczuk

06.09. wybory najkor [...].docx

2022-09-06 09:17 Agata Banaszek Szanowni Państwo,

w załączniku dokument dotyczący unieważnienia wybranych części przetargu.

Z poważaniem,
Weronika Franczuk

06.09. unieważnienie [...].docx

2022-07-12 15:47 Agata Banaszek Nr postępowania WAPW/02/PN/PZP/2022
L.dz. 651
WA. 260.3.2022

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTEJ OMYŁKI PISARSKIEJ W OFERCIE

Dotyczy: Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
Na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający, Politechnika Warszawska, informuje, że w ofercie nr 3 złożonej przez Wykonawcę DIRECT K. Kosson i wspólnik sp. j. ;Zamawiający poprawił oczywistą omyłkę pisarską.

Zawiadomienie o popr [...].pdf

2022-07-11 15:26 Agata Banaszek Nr postępowania WAPW/02/PN/PZP/2022
L.dz. 648
WA. 260.3.2022
ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTEJ OMYŁKI RACHUNKOWEJ

Dotyczy: Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
Na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 (oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek), ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający, Politechnika Warszawska Wydział Architektury, informuje, że w ofercie nr 7 złożonej przez Wykonawcę Ascomp K Krzysztof Ćwiklak vel Ćwikliński ul. Tęczowa 2, 05-530 Dobiesz.

Zawiadomienie o popr [...].pdf

2022-05-04 16:31 Agata Banaszek Informacja z otwarcia ofert
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje następujące informacje dotyczące: nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-04 07:46 Agata Banaszek Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający, Politechnika Warszawska Wydział Architektury informuje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
część nr 1: 4695,04 zł brutto;
część nr 2: 70425,75 zł brutto;
część nr 3: 3689,00 zł brutto;
część nr 4: 5140,74 zł brutto;
część nr 5: 783,92 zł brutto;
część nr 6: 285,94 zł brutto;
część nr 7: 16711,80 zł brutto;
część nr 8: 12642,69 zł brutto;
część nr 9: 3881,48 zł brutto;
część nr 10: 4582,35 zł brutto;
część nr 11: 972,11 zł brutto;
część nr 12: 599,00 zł brutto;

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1217