Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.272.1.2.2022 Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych

Anna Borzemska
Powiat Świecki Oddział: Starostwo Powiatowe w Świeciu
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2022 11:53:00
Składania : 17-03-2022 11:00:00
Otwarcia : 17-03-2022 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 178.38 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (1).pdf pdf 673.37 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz oferty.docx docx 25.83 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie z art. 125 ust. 1.docx docx 18.34 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx docx 16.97 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 338.14 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ wykaz robót budowlanych.docx docx 16.6 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Kosztorys ofertowy branża sanitarna.xlsx xlsx 58.21 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Kosztorys ofertowy branża drogowa.xls xls 171 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Kosztorys ofertowy branża elektryczna.xlsx xlsx 55.52 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Tabela elementów scalonych dla kosztorysów ofertowych.xlsx xlsx 27.23 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10a. do SWZ Opinia Geotechniczna.pdf pdf 11605.65 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10b. do SWZProjekt budowlany branży drogowej.pdf pdf 8377.92 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10d. do SWZ Projekt budowlany branży elektrycznej.pdf pdf 18091.29 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10e. do SWZ Projekt wykonawczy stałej organizacji ruchu.pdf pdf 1408.79 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10f. do SWZ Specyfikacja Techniczna branża sanitarna.pdf pdf 211.28 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10g. do SWZ Specyfikacja Techniczna branża elekryczna.pdf pdf 360.33 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10h. do SWZ Specyfikacja Techniczna - Oświetlenie dróg.pdf pdf 283.07 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10i. do SWZ Specyfikacja Techniczna branża drogowa.pdf pdf 5458.61 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10j. do SWZ D-04.02.02 Warstwa mrozoochronna.pdf pdf 163.12 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10k. do SWZ Audyt dostępności.pdf pdf 2350.73 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10l. do SWZ Podbudowa i ulepszone podłoże z mieszanki kruszywa.pdf pdf 1317.02 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10ł. do SWZ Podbudowa z betonu cementowego.pdf pdf 153.58 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10m. do SWZ Nawierzchnia z betonu asfaltowego.pdf pdf 357.85 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10n. do SWZ Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych.pdf pdf 155.28 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10o. do SWZ PZT - Przebudowa przyłącza wodociągowego.pdf pdf 394.77 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10p. do SWZ Schemat komory wodomierzowej.pdf pdf 640.34 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10c. do SWZ Projekt budowlany branży sanitarnej.pdf pdf 61554.53 2022-02-23 11:53:00 Postępowanie
D-05.03.05a Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna (1).pdf pdf 356.91 2022-03-07 10:57:02 Publiczna wiadomość
sst mur oporowy z elementów prefabrykowanych żelbetowych (1).pdf pdf 123.34 2022-03-07 10:57:02 Publiczna wiadomość
parametry muru oporowego (1).pdf pdf 294.57 2022-03-07 10:57:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 50.64 2022-03-08 09:35:12 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ.pdf pdf 197.88 2022-03-08 09:35:12 Publiczna wiadomość
Decyzja.pdf pdf 3616.91 2022-03-10 12:11:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 348.83 2022-03-28 09:40:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 71.67 2022-04-05 15:27:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-05 15:27 Anna Borzemska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-03-28 09:40 Anna Borzemska Zamawiający Powiat Świecki – Starostwo Powiatowe w Świeciu działając zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), dalej ustawy Pzp, zawiadamia, o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 „Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych”.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-17 11:22 Anna Borzemska Informacja
o złożonych ofertach

zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

Zamawiający: Powiat Świecki ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie
informuje, że w postępowaniu „Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych” do dnia 17 marca 2022 roku, do godziny 11:00 zostały złożone następujące oferty:


1. UNITRAK Sp. z o.o.
ul. Strażacka
84-208 Kielno
NIP: 588-178-83-08
cena: 2 170 070,17 zł
2. Zakład Drogowo Mostowy Spółka z o.o.
Ulica Wojska Polskiego 78/1
85-105 Świecie
NIP: 559-000-04-51
cena: 2 498 961,22 zł,


2022-03-17 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to 1 463 414,63 netto
2022-03-17 10:35 Anna Borzemska Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)
Zamawiający: Powiat Świecki ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie Przedmiot zamówienia: „Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych”
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1 800 00,00 zł brutto.
2022-03-10 12:11 Anna Borzemska Odpowiedzi na pytania do postępowania z dnia 10 marca 2022 roku

1. Czy zgodnie z opisem poz. 1.1 kosztorysu ofertowego branży elektrycznej słupy oświetleniowe stalowe h=7m mają spełniać wymagania klasą bezpieczeństwa biernego 50NE3? Inne materiały przetargowe takie jak projekt budowlany i specyfikacja techniczna nie przewidują tak rygorystycznych wymagań dla słupów oświetleniowych tym bardziej, że jest to teren zabudowany o bardzo małej prędkości ruchu kołowego.
Odpowiedź:
Tak, zgodnie z projektem budowlanym.

2. Co Zamawiający rozumie przez część opisu poz. 1.1 kosztorysu ofertowego branży elektrycznej urządzeń sterujących natężeniem oświetlenia? Dokumentacja przetargowa tj. projekt budowlany i specyfikacja techniczna nie przewidują takich urządzeń do sterowania natężeniem oświetlenia.
Odpowiedź:
Oprawy oświetleniowe mają być wyposażone w automatyczną redukcję mocy w godzinach późnonocnych. Klasa podstawowa oświetlenia C3, po redukcji C4.

3. Czy Zamawiający nie przewiduje wymiany linii kablowych zasilających słupy oświetleniowe? Jeżeli tak to prosimy o poprawienie kosztorysu ofertowego i dopisanie brakujących pozycji.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje wymiany kabla. W ofercie w pozycji nr 1 przedmiaru, należy przewidzieć koszt ewentualnego przedłużania kabli w celu wprowadzenia do słupów oświetleniowych.

4. Jeżeli w przypadku, kiedy w trakcie wymiany słupów okaże się, że istniejące linie kablowe są uszkodzone, albo za krótkie do prawidłowego połączenia projektowanych słupów oświetleniowych co przewiduje Zamawiający? Wymianę ? Prosimy o wyjaśnienie ewentualne poprawienie kosztorysu ofertowego.
Odpowiedź:
Jak w pytaniu 3

5. Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o podanie symbolu istniejącego kabla oświetleniowego.
Odpowiedź:
Zamawiający nie ma danych dotyczących typu istniejącej linii kablowej.

6. Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o potwierdzenie, że właściwą ilością słupów oświetleniowych przeznaczonych do wymiany jest liczba 21 jak w kosztorysie, ponieważ zestawienie montażowe projektu technicznego przewiduje 20 słupów.
Odpowiedź:
Potwierdzamy, prawidłową ilością jest 21.

7. W SST i przekrojach podaje się uziarnienie dla warstwy wiążącej AC 11W natomiast SWZ, kosztorys i ogłoszenie o zamówieniu podaje AC 16W. Prosimy o ujednolicenie uziarnienia dla warstwy wiążącej.
Odpowiedź:
Należy zastosować uziarnienie dla warstwy wiążącej AC 11W.

Do odpowiedzi załącza się również Decyzję nr 764/2021 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.

Decyzja.pdf

2022-03-08 09:38 Anna Borzemska Odpowiedź na pytanie nr 4 z dnia 2 marca 2022 roku
1. Czy Zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego? Jeżeli tak to prosimy o podanie dokładnej lokalizacji; ilości oraz konstrukcji.

Odpowiedź:
Tak. Odcinek próbny będzie wykonany w odległości do 0,5km od budowy.
Zakres robót na odcinku próbnym obejmować będzie wykonanie 490m2:
- podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,
- warstwy wiążącej z AC16W grubość warstwy 4 cm,
- nawierzchni z AC11S grubość warstwy 4 cm,
wraz z wcześniejszym zagęszczeniem i profilowaniem koryta, oczyszczeniem i skropieniem warstwy bitumicznej oraz oczyszczeniem warstwy z kruszywa dla planowanej powierzchni 490m2.
2022-03-08 09:35 Anna Borzemska W załączeniu Ogłoszenie nr 2022/BZP 00078279/01 z dnia 2022-03-08 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów
pieszych oraz miejsc parkingowych
oraz
zmiana treści SWZ

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana SWZ.pdf

2022-03-07 10:57 Anna Borzemska Nawierzchnia betonu asfaltowego
Parametry muru oporowego
SST mur oporowy

D-05.03.05a Nawierzc [...].pdf

sst mur oporowy z el [...].pdf

parametry muru oporo [...].pdf

2022-03-04 15:01 Anna Borzemska Odpowiedzi na pytania z dnia 2 marca 2022 roku dotyczące postępowania na „Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych”

1. W SST nr D.00.00.00. pkt 7.4 jest zapis: „Wykonawca dostarczy i zainstaluje urządzenia wagowe”. Czy Zamawiający będzie wymagał wyżej wymienionych zapisów?

Odpowiedź:
Zamawiający nie będzie wymagał instalacji urządzenia wagowego.

2. Czy Zamawiający będzie wymagał wznowienia punktów granicznych pasa drogowego?

Odpowiedź:
Zamawiający nie będzie wymagał wznowienia punktów granicznych.

3. Prosimy o wskazanie miejsca wywozu urobku z korytowania.

Odpowiedź:
Materiał z robót rozbiórkowych, poza wskazanymi jako do odzysku, należy wywieść
i zutylizować zgodnie z obowiązująca gospodarka odpadami - jest to koszt do poniesienia przez Wykonawcę.

4. Czy Zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego? Jeżeli tak to prosimy o podanie dokładnej lokalizacji; ilości oraz konstrukcji.

Odpowiedź:
Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona w kolejnym piśmie.

5. Prosimy o podanie kolorów kostek brukowych w dokumentacji jest kolor szary natomiast
w kosztorysie w opisach pozycji wszystkie kostki są „kolorowe”

Odpowiedź:
Miejsca postojowe mają być wykonane z kostki kolor szary, chodniki kolor czerwony.

6. Prosimy o zamieszczenie SST dot. ścianek oporowych oraz rysunków i szczegółów konstrukcyjnych ściany.

Odpowiedź:
W załączeniu SST oraz parametry ściany oporowej.

7. Prosimy o podanie czyją własnością są materiały z rozbiórki. Jeżeli Zamawiającego to prosimy o wskazanie miejsca wywozu.
Odpowiedź:
Materiał z robót rozbiórkowych, poza wskazanymi jako do odzysku, należy wywieść
i zutylizować zgodnie z obowiązująca gospodarka odpadami - jest to koszt do poniesienia przez Wykonawcę.

8. Prosimy o załączenie dokumentacji rozbiórkowej dot rozebrania zbiornika stalowego na paliwo płynne. Prosimy o podanie wymiarów zbiornika podanie ilości oraz materiału do uzupełnienia po rozbiórce.

Odpowiedź:
Wymiary zbiornika, ilość materiału do uzupełnienia wskazane są w kosztorysie ofertowym.

9. Prosimy o załączenie pozwolenia na rozbiórkę zbiornika stalowego.

Odpowiedź:
Rozbiórka zbiornika jest ujęta w Pozwoleniu na budowę.

10. Prosimy o wyliczenie ilości z pozycji Dział II Etap II miejsca postojowe poz. 3.1; 3.2.

Odpowiedź:
Poz. 3.1 = 10m x 3,8m x 0,2m
Poz. 3.2. = 26m x 15,5m x 1,45m

11. W dokumentacji warstwa ścieralna ma być wykonana z SMA 11 natomiast w kosztorysie jest AC11S . Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź:
Należy zastosować AC11S zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną.

12. Prosimy o zamieszczenie tabeli profilowań oraz wyjaśnienie w dokumentacji jest profilowanie gr 3- 5 cm natomiast w kosztorysie gr 4 cm.

Odpowiedź:
W kosztorysie jest wpisana wartość średnia 4cm i taka należy założyć do wyceny. Natomiast ze względu na istniejącą nawierzchnię po frezowaniu profilowym grubość ułożonej warstwy może wahać się od min. 3cm do 5cm. Zamawiający nie dysponuje tabelą profilowań ponieważ nawierzchnia nie jest na chwile obecną zfrezowaną. W zależności od dokonanego frezowania profilowego grubość od 3 do 5cm może być w różnych miejscach istniejącej nawierzchni.

13. Prosimy o podanie prawidłowej grubości podsypki cementowo-piaskowej w dokumentacji jest 4 cm natomiast w kosztorysie 3 cm.

Odpowiedź:
3cm
2022-03-04 07:58 Anna Borzemska Odpowiedzi na pytanie z dnia 3 marca 2022 roku dotyczące postępowania na „Podniesienie bezpieczeństwa i komunikacji na terenie szpitala w Świeciu poprzez budowę infrastruktury drogowej, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych”.


1. Czy Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej: za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał roboty budowlane polegające na rozbudowie dróg powiatowych o budowę ścieżki pieszo-rowerowej o wartości minimum
1 000 000,00 zł brutto lub przebudowę ulicy o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto w skład której wchodziła budowa chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.

Odpowiedź:
Zamawiający w Dziale IX Warunki Udziału w postępowaniu określił warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane obejmujące remont lub przebudowę drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto w skład, której wchodziła budowa chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
Wykaz robót budowlanych obejmujących remont lub przebudowę drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto w skład, której wchodziła budowa chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie, list polecający, referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ.
W związku z powyższym dopiero na etapie badania i oceny ofert, po analizie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, Zamawiający będzie mógł określić, czy wykazane roboty budowlane są wystarczające do uznania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Istotą badania będzie stwierdzenie czy Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lata roboty budowlane obejmujące remont lub przebudowę drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto w skład, której wchodziła budowa chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 758