Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2021 11:30:00 |
Składania : | 27-07-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-07-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem
zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej
zwana dalej ,,sprzętem medycznym”.
Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze
serwisu technicznego, którego dotyczy usługa pogwarancyjna zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Wykaz
sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku
przez Zamawiającego.
Pod pojęciem „Serwisu
technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno
– eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.:
przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych oraz kontrolę stanu
technicznego wraz z niezbędnymi naprawami (dotyczy tylko zadania nr 1). Szczegółowy
wykaz czynności serwisowych stanowiących przegląd techniczny zawiera załącznik nr 6.1 do SWZ.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-10-20 09:14 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-09-15 13:25 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2021-07-27 10:36 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2021-07-27 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „serwis techniczny respiratorów oraz sprzętu produkcji firmy Olympus”, przeznaczył kwotę 812 590,96 zł brutto w tym: Zadanie nr 1 – 534 762,03 zł Zadanie nr 2 – 4 236,42 zł Zadanie nr 3 – 18 000,00 zł Zadanie nr 4 – 79 342,800 zł Zadanie nr 5 – 3 908,24 zł Zadanie nr 6 – 8 490,40 zł Zadanie nr 7 – 19 771,07 zł Zadanie nr 8 – 80 000,00 zł Zadanie nr 9 – 4 000,00 zł Zadanie nr 10 – 5 000,00 zł Zadanie nr 11 – 55 080,00 zł |
2021-07-14 09:02 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2021-07-14 09:01 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców- ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT |
2021-07-13 08:53 | Beata Wujczak | Załączniki do Informacji nr 1 |
2021-07-13 08:06 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty