Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00026148/01 REALIZACJA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH GMINY KŁODAWA Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: Zadanie nr 1 - Przebudowa i remont budynku Ratusza Miejskiego/ Zadanie nr 2 - Budowa ulicy Polnej w m. Kłodawa/ Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi w miejscowości Bierzwienna Długa Kolonia - Kłodawa/ Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi w miejscowości Łążek (nr sprawy RZP.271.1.2021)

Monika Michalak
Gmina Kłodawa Wlkp.
Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2021 15:36:00
Składania : 15-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-04-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie-08d8f42d-6f4f-6ac9-805c-9c0001f45d78-2.pdf pdf 154.38 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7c do SWZ.zip zip 12322.09 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7d do SWZ.zip zip 15221.18 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 1 do SWZ.doc doc 85 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 2 do SWZ.docx docx 20.92 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 3 do SWZ.docx docx 19.61 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 4 do SWZ.docx docx 18.69 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 5 do SWZ.docx docx 19.1 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 6a do SWZ.pdf pdf 358.25 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 6b do SWZ.pdf pdf 356.24 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 6c do SWZ.pdf pdf 354.35 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik 6d do SWZ.pdf pdf 352.38 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 1219.68 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7b do SWZ.zip zip 21850.71 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a do SWZ.zip zip 61323.83 2021-03-31 15:36:00 Postępowanie
Wyjaśnienia1.pdf pdf 583.36 2021-04-09 11:24:47 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia2.pdf pdf 584.67 2021-04-12 11:22:53 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia.pdf pdf 618.87 2021-04-15 14:45:45 Publiczna wiadomość
Inf. o wyb. ofert najkorzyst. i unieważnieniu części postęp.pdf pdf 644.67 2021-05-07 14:15:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-07 14:15 Monika Michalak Zamawiający w załączeniu informuje o wyborze ofert najkorzystniejszych i zawiadamia o unieważnieniu części postępowania.

Inf. o wyb. ofert na [...].pdf

2021-04-15 14:45 Monika Michalak Zamawiający w załączeniu udostępnia informacje z otwarcia ofert.

Inf. z otwarcia.pdf

2021-04-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż w budżecie Gminy Kłodawa zabezpieczono środki finansowe w wysokości: dla Zadania nr 1 – 1.000.000,00 zł brutto, dla Zadania nr 2 – 1.400.000,00 zł brutto, Zadanie nr 3 - 650.000,00 zł brutto, Zadanie nr 4 - 650.000,00 zł brutto.
2021-04-12 11:22 Monika Michalak Zamawiający w załączeniu udziela wyjaśnień na pytanie, które wpłynęło do przedmiotowego postępowania.

Wyjaśnienia2.pdf

2021-04-09 11:24 Monika Michalak Zamawiający w załączeniu udziela wyjaśnień na pytania, które wpłynęły do przedmiotowego postępowania.

Wyjaśnienia1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2012