Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID: 311876 / DI-15/20 Audyt systemu kopii zapasowych wraz z przeprowadzeniem dedykowanych warsztatów.

Rafał Zawadzki
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2020 16:13:00
Składania : 20-02-2020 16:30:00
Otwarcia : 20-02-2020 16:35:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wykonawców do składania ofert na przeprowadzenie audytu środowiska kopii zapasowych wraz z przeprowadzeniem dedykowanych warsztatów dla min. 3 osób (wymagania szczegółowe w załaczniku)

Warunki realizacji: 

  • Wszelkie koszty dostawy ponosi dostawca, 
  • Adres świadczenia audytu: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, 
  • Adres świadczenia audytu: w siedzibie wykonawcy
  • Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.

Warunki udziału w zapytaniu:

Zamawiający będzie wymagał min. 3 referencji tzn. dowodów na poprawne wdrożenie systemu Commvault ver. 11 w ciągu ostatnich 2 lat.

Zamawiający wymaga kwalifikacji osób przeprowadzających audyt tzn. min. 2 osoby oraz dla osoby przeprowadzającej warsztaty tzn. min. 1 osoba tj.:

Wykonawca musi mieć zatrudnionych na podstawie umowy o prace min. 2 osoby posiadające poniższe kompetencje: certyfikat “Commvault Certified Engineer V11”

w tym min. 1 osobę posiadającą poniższe kompetencje certyfikat: “Commvault Certified Master V11”

Przy czym szkolenie/warsztaty muszą zostać przeprowadzone przez osobę mającą odpowiedni poziom kwalifikacji do przeprowadzania szkoleń nadany przez Commvault.

Informacje o RODO: 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,   
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),   
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ID: 311861 / DI-15/20 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;  
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 

posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

 −  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;   

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

nie przysługuje Pani/Panu:−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

W przypadku pytań:  - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DI-20_20_umowa _wzór.docx docx 61.81 2020-02-07 16:13:00 Postępowanie
umowa powierzenia wzór.docx docx 19.51 2020-02-07 16:13:00 Postępowanie
Zakres warsztatów Commvault.docx docx 15.03 2020-02-07 16:13:00 Postępowanie
Wymagania dotyczące przeprowadzenia audytu środowiska backup-u.pdf pdf 42.89 2020-02-11 10:57:06 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Commvault.docx docx 18.59 2020-02-18 13:15:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-18 13:15 Rafał Zawadzki W załączeniu odpowiedzi na pytania jakie wpłyneły do niniejszego zapytania.

z powazaniem,

Rafał Zawadzki

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Audyt systemu kopii zapasowych Commvault Wg wymagań (załacznik) 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
2 Dedykowane warsztaty dla posiadanego systemu Commvault Wg wymagań dla min. 3 osób (załacznik) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0245 PLN, EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy, wyżywienia, pomieszczeń. - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy” (0)
5 Termin realizacji - Do 6 tygodni od zawarcia umowy (0)
6 Ważność oferty - Minimum 30 dni, proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 509