Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-06-2024 10:55:00 |
Składania : | 26-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-26 10:25 | Joanna Tulejko | Zestawienie z otwarcia ofert |
2024-06-26 10:00 | Komunikat Zamawiającego | 553 472,72 |
2024-06-20 14:16 | Joanna Tulejko |
Zmiana
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie: Konserwacja oraz nadzór nad infrastrukturą oświetleniową gminnych terenów publicznych stanowiącą własność gminy Siechnice Zamawiający informuje, że do Zamawiającego wpłynęły wnioski od wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ. Mając na uwadze, że Zamawiający potrzebuje czasu na udzielenie odpowiedzi, działając na podstawie art. 271 ust. 1 oraz art. 286 ust. 1 i ust. 3 ustawy Pzp, zmienia termin składania ofert oraz wprowadza następujące zmiany do SWZ: Zmiana 1: W Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w pkt. 16 „Sposób oraz termin składania ofert” w pkt. 2. jest: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia: 21.06.2024 r., do godz. 10.00., ma być: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia: 26.06.2024 r., do godz. 10.00. Zmiana 2: W Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w pkt. 17„Termin otwarcia ofert” w pkt. 1 jest: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 21.06.2024 r. o godzinie 10.05, ma być: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 26.06.2024 r., o godzinie 10.05. Zmiana 3: W Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w pkt. 18„Termin związania ofertą” w pkt. 1 jest: Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 20.07.2024 r., ma być: Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 25.07.2024 r. Ogłoszenie o zamówieniu w powyższym zakresie zmieniono odpowiednio. |
Komunikaty