Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP–046/2024 Szp-241/ZP–046/2024 - USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO RESPIRATORÓW, DIATERMII I ULTRASONOGRAFÓW

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2024 11:49:00
Składania : 15-07-2024 09:15:00
Otwarcia : 15-07-2024 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych respiratorów, diatermii oraz ultrasonografów, zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przedmiot zamówienia obejmuje również naprawy sprzętu medycznego. 


2.      Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy sprzętu medycznego będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami.


3.      Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze przeglądów technicznych zawiera Załącznik nr 10 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.

4.      Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze naprawy zawiera Załącznik nr 11 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.1 - 1.18 - Formularz asortymentowo - cenowy.xls xls 283.5 2024-06-12 11:49:00 Postępowanie
SWZ_046.pdf pdf 8521.78 2024-06-12 11:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 81 2024-06-12 11:49:00 Postępowanie
Załączniki nr 3 do 12.7z 7z 184.13 2024-06-12 11:49:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 12-06-2024).pdf pdf 212.13 2024-06-12 11:49:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 301.22 2024-06-13 08:23:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla Wykonawców.doc doc 199 2024-06-13 08:23:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców.pdf pdf 319.66 2024-06-17 08:08:04 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców.doc doc 200 2024-06-17 08:08:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-17 08:08 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

2024-06-13 08:23 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 202