Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-03-2024 08:06:00 |
Składania : | 24-04-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-04-2024 11:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni
Państwo,
Spółka
"Wodociągi Kieleckie" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu
prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego", na
podstawie na podstawie art. 132 i nast. w zw. z art. 378 w zw. z art.
376 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą
Pzp” oraz aktów wykonawczych do Pzp. Do czynności podejmowanych przez
Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz
aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości przekraczającej progi
unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone
zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „odwróconej kolejności oceny
ofert (uprzednia ocena ofert)”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy
Pzp (tzw. „procedurę odwróconą”), zgodnie z którą w pierwszej kolejności
zostanie dokonane badanie i ocena ofert, a następnie Zamawiający dokona
kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w
zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w
postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się
wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu
platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej
Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”
(instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie
Zamawiającego).
Dostawa polimeru płynnego do odwadniana
osadów ściekowych na Oczyszczalni Ścieków
w Bartkowie i Barczy gm. Zagnańsk.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz
z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SWZ wraz
z załącznikami.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Ofertę
należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.
Cena oferty musi obejmować wszystkie
koszty związane z wykonaniem zamówienia (musi uwzględniać wszystkie elementy
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie dodatkowe koszty,
opłaty, ryzyka i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W
przypadku nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki nieprawidłowo
skalkulowanej oferty).
Wykonawca
jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 22.07.2024r. przy
czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa
termin składania ofert tj. 24.04.2024r.
Część I. Dostawa polimeru płynnego do
odwadniania osadów ściekowych w ilości 4200 kg dla oczyszczalni w Bartkowie w
latach 2024 - 2025.
Przedstawiony do przetargu polimer musi
być wcześniej przetestowany w skali technicznej na urządzeniu Oczyszczalni Ścieków
„Bartków”.
Testy będą przeprowadzane w okresie od 25.03.2024r. do
09.04.2024r. w dniach roboczych od poniedziałku do piątku (termin ten może zostać wydłużony w przypadku większej
liczby Wykonawców).
Dokładny
termin zostanie wyznaczony po uprzednim uzgodnieniu
z Zamawiającym; decyduje kolejność zgłoszeń. Zamawiający
powiadomi każdego z Wykonawców o terminie wyznaczonym na prowadzenie prób dla jego preparatu.
Każdy Wykonawca
będzie miał do dyspozycji jeden dzień roboczy na przeprowadzenie prób.
Zgłoszenia będą przyjmowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Open Nexus w terminie do 22.03.2024r.
Część II. Dostawa polimeru
płynnego do odwadniania osadów ściekowych w ilości 3150 kg dla oczyszczalni w
Barczy w latach 2024 - 2025.
Przedstawiony do przetargu polimeru musi
być wcześniej przetestowany w skali technicznej na urządzeniach Oczyszczalni Ścieków
„Barcza”.
Testy
będą przeprowadzane w okresie od 25.03.2024r. do 09.04.2024r w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku (termin ten może zostać wydłużony w przypadku
większej liczby Wykonawców). Dokładny termin
zostanie wyznaczony po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; decyduje kolejność
zgłoszeń. Zamawiający powiadomi
każdego z Wykonawców o terminie wyznaczonym na prowadzenie prób dla jego
preparatu. Każdy Wykonawca będzie miał do dyspozycji jeden dzień roboczy na
przeprowadzenie prób.
Zgłoszenia będą przyjmowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Open Nexus w terminie do 22.03.2024r.
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE”
informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku Nr 7a
i 7b do SWZ – Wzorach umowy oraz w Załączniku nr 8 do SWZ „Klauzula informacyjna
o ochronie danych osobowych”.
Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij
wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W
sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się
z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl. – z zastrzeżeniem,
iż Ofertę, w tym jednolity dokument ESPD mogą zostać przekazane wyłącznie
za pośrednictwem platformyzakupowej.pl.
Wszystkie
dokumenty (oferta, oświadczenia, załączniki, w tym jednolity dokument
ESPD) składane w niniejszym postępowaniu należy wypełnić i podpisać
zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami oraz winny być sporządzone w
postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, a następnie przesłać do Zamawiającego za
pośrednictwem platformazakupowa.pl . Zeskanowane dokumenty
należy załączyć w formacie .doc, .docx, .pdf, maksymalna wielkość wszystkich
załączonych plików 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
SWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Open Nexus,
zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie
dotyczącej danego postępowania. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do
Zamawiającego nie później niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert.
Załączniki
do postępowania:
Oznaczenie
Załącznika |
Nazwa
Załącznika |
Załącznik
nr 1 |
Formularz
Oferty |
Załącznik
nr 2 |
Jednolity
Europejski Dokument Zamówienia (ESPD) |
Załącznik
nr 2a |
Wzór
oświadczenia Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i
art. 7 ust. 1 Ustawy |
Załącznik
nr 2b |
Wzór
oświadczenia podmiotu trzeciego dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k
rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy |
Załącznik
nr 3 |
Wzór
oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca |
Załącznik
nr 4 |
Wykaz
wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub nadal wykonywanych dostaw |
Załącznik
nr 5 |
Wzór
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp |
Załącznik
nr 6 |
Wzór
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ESPD) |
Załącznik
nr 7a |
Wzór umowy
wraz z Załącznikiem nr 1 a do wzoru umowy |
Załącznik
7b |
Wzór umowy
wraz z Załącznikiem nr 1 b do wzoru umowy |
Załącznik
nr 8 |
Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO |
Pod linkiem
dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z
obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym
ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa
się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający
rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z
powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Jeżeli będą
Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
Przypominamy,
że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana
elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-04-24 14:49 | Anna Bartkiewicz | Informacja z otwarcia ofert z dnia 24.04.2024r. |
2024-04-24 10:50 | Anna Bartkiewicz | Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2024-04-17 07:24 | Anna Bartkiewicz | Modyfikacja treści SWZ z 17.04.2024r. |
2024-04-17 07:08 | Anna Bartkiewicz |
Zamawiający
udostępnia
załączniki
do
postępowania
w
wersji
edytowalnej
zawierające
załącznik
1,
2,
2a,
2b,
3,
4,
5,
6. |
Komunikaty