Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-9/2024 Przetarg nieograniczony - Dostawa polimeru płynnego do odwadniana osadów ściekowych na Oczyszczalni Ścieków w Bartkowie i Barczy gm. Zagnańsk

Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2024 08:06:00
Składania : 24-04-2024 11:00:00
Otwarcia : 24-04-2024 11:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 Spółka "Wodociągi Kieleckie" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego", na podstawie na podstawie art. 132 i nast. w zw. z art. 378 w zw. z art. 376 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych do Pzp. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „odwróconej kolejności oceny ofert (uprzednia ocena ofert)”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. „procedurę odwróconą”), zgodnie z którą w pierwszej kolejności zostanie dokonane badanie i ocena ofert, a następnie Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).

Dostawa polimeru płynnego do odwadniana osadów ściekowych na Oczyszczalni Ścieków
w Bartkowie i Barczy gm. Zagnańsk
.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (musi uwzględniać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie dodatkowe koszty, opłaty, ryzyka i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki nieprawidłowo skalkulowanej oferty).

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 22.07.2024r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert tj. 24.04.2024r.

Część I. Dostawa polimeru płynnego do odwadniania osadów ściekowych w ilości 4200 kg dla oczyszczalni w Bartkowie w latach 2024 - 2025.

Przedstawiony do przetargu polimer musi być wcześniej przetestowany w skali technicznej na urządzeniu Oczyszczalni Ścieków „Bartków”.

Testy będą przeprowadzane w okresie od 25.03.2024r. do 09.04.2024r. w dniach roboczych od poniedziałku do piątku (termin ten może zostać wydłużony w przypadku większej liczby Wykonawców). Dokładny termin zostanie wyznaczony po uprzednim uzgodnieniu
z Zamawiającym; decyduje kolejność zgłoszeń.
Zamawiający powiadomi każdego z Wykonawców o terminie wyznaczonym na prowadzenie prób dla jego preparatu.

Każdy Wykonawca będzie miał do dyspozycji jeden dzień roboczy na przeprowadzenie prób.

Zgłoszenia będą przyjmowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus w terminie do 22.03.2024r.

Część II. Dostawa polimeru płynnego do odwadniania osadów ściekowych w ilości 3150 kg dla oczyszczalni w Barczy w latach 2024 - 2025.

Przedstawiony do przetargu polimeru musi być wcześniej przetestowany w skali technicznej    na urządzeniach Oczyszczalni Ścieków „Barcza”.

Testy będą przeprowadzane w okresie od 25.03.2024r. do 09.04.2024r w dniach roboczych od poniedziałku do piątku (termin ten może zostać wydłużony w przypadku większej liczby Wykonawców). Dokładny termin zostanie wyznaczony po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; decyduje kolejność zgłoszeń. Zamawiający powiadomi każdego z Wykonawców o terminie wyznaczonym na prowadzenie prób dla jego preparatu. Każdy Wykonawca będzie miał do dyspozycji jeden dzień roboczy na przeprowadzenie prób.

Zgłoszenia będą przyjmowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus w terminie do 22.03.2024r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku Nr 7a i 7b do SWZ – Wzorach umowy oraz w Załączniku nr 8 do SWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl. – z zastrzeżeniem, iż Ofertę, w tym jednolity dokument ESPD mogą zostać przekazane wyłącznie za pośrednictwem platformyzakupowej.pl.

Wszystkie dokumenty (oferta, oświadczenia, załączniki, w tym jednolity dokument ESPD) składane w niniejszym postępowaniu należy wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami oraz winny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl . Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie .doc, .docx, .pdf, maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Open Nexus, zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert.

Załączniki do postępowania:

Oznaczenie Załącznika

Nazwa Załącznika

Załącznik nr 1

Formularz Oferty 

Załącznik nr 2

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (ESPD)

Załącznik nr 2a

Wzór oświadczenia Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy

Załącznik nr 2b

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy

Załącznik nr 3

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca

Załącznik nr 4

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub nadal wykonywanych dostaw

Załącznik nr 5

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

Załącznik nr 6

Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ESPD)

Załącznik nr 7a

Wzór umowy wraz z Załącznikiem nr 1 a do wzoru umowy

Załącznik 7b

Wzór umowy wraz z Załącznikiem nr 1 b do wzoru umowy

Załącznik nr 8

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 2437.09 2024-03-07 08:06:00 Postępowanie
Załączniki od 1 do 6 w wersji edytowalnej.zip zip 143.34 2024-03-07 08:06:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 26527.17 2024-03-07 08:06:00 Postępowanie
Załączniki od 1 do 6.zip zip 189.87 2024-04-17 07:08:12 Publiczna wiadomość
Modyfikacja treści SWZ z 17.04.2024.pdf pdf 243.58 2024-04-17 07:24:50 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 195.34 2024-04-24 10:50:28 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z 24.04.2024.pdf pdf 256.12 2024-04-24 14:49:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-24 14:49 Anna Bartkiewicz Informacja z otwarcia ofert z dnia 24.04.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-24 10:50 Anna Bartkiewicz Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

2024-04-17 07:24 Anna Bartkiewicz Modyfikacja treści SWZ z 17.04.2024r.

Modyfikacja treści S [...].pdf

2024-04-17 07:08 Anna Bartkiewicz Zamawiający udostępnia załączniki do postępowania w wersji edytowalnej zawierające załącznik 1, 2, 2a, 2b, 3, 4, 5, 6.

Załączniki od 1 do 6 [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1082