Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TPW1/03/2024 Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.

Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2024 16:56:00
Składania : 01-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 01-02-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie 

w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

1) Część nr 1 -  Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie -  budynek administracyjny Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu, al. I. J. Paderewskiego 35 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ;

2) Część nr 2 -  Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Pola Marsowe, al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SWZ;

3) Część nr 3 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich 

w obiekcie – Hala Sportowa „Parkowa”, ul. Parkowa 14-16 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3c do SWZ;

4) Część nr 4 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich 

w obiekcie – Stadion Sportowy „Zakrzów”, ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3d do SWZ;

5) Część nr 5 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich 

w obiekcie – Boisko „Orzechowa”, ul. Orzechowej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3e do SWZ;

6) Część nr 6 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3f do SWZ;

7) Część nr 7 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3g do SWZ;

8) Część nr 8 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3h do SWZ;

9) Część nr 9 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Hala Sportowa „Poznańska”, ul. Poznańska 14 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3i do SWZ;

10) Część nr 10 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich 

w obiekcie – Stadion Sportowy "Leśnica", ul. Kosmonautów 320 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3j do SWZ;

11) Część nr 11 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich 

na terenie kąpielisk sezonowych MCS we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi 

Załącznik nr 3k do SWZ;

3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla każdej z części zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.

4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia.

UWAGA:

Dla każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odrębnego Formularza ofertowego oraz oświadczenia własnego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp.


W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 209.6 2024-01-24 16:56:00 Postępowanie
SWZ wraz z załącznikami.pdf pdf 13112.58 2024-01-24 16:56:00 Postępowanie
Załączniki 3 a-k.pdf pdf 4472.3 2024-01-24 16:56:00 Postępowanie
Z4 Projekt Umowy.pdf pdf 77.76 2024-01-24 16:56:00 Postępowanie
Załaczniki do SWZ edytowalne.docx docx 37.37 2024-01-24 16:56:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 2167.27 2024-02-01 14:14:38 Publiczna wiadomość
cz_1_Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 2415.31 2024-02-15 15:01:56 Publiczna wiadomość
cz_2_Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 1922.97 2024-02-15 15:01:56 Publiczna wiadomość
cz_3_Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 2258.66 2024-02-15 15:01:56 Publiczna wiadomość
cz_11_Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 1347.5 2024-02-15 15:01:56 Publiczna wiadomość
cz_4_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 463.73 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość
cz_5_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 462.22 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość
cz_6_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 481.87 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość
cz_7_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 480.59 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość
cz_8_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 462 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość
cz_9_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 465.02 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość
cz_10_Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 461.08 2024-02-15 15:03:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-15 15:03 Szymon Małecki Informacje o wyborze ofert najkorzystniejszych w zakresie części nr 4,5,6,7,8,9,10

cz_4_Informacja o wy [...].pdf

cz_5_Informacja o wy [...].pdf

cz_6_Informacja o wy [...].pdf

cz_7_Informacja o wy [...].pdf

cz_8_Informacja o wy [...].pdf

cz_9_Informacja o wy [...].pdf

cz_10_Informacja o w [...].pdf

2024-02-15 15:01 Szymon Małecki Informacje o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 1,2,3,11

cz_1_Informacja o un [...].pdf

cz_2_Informacja o un [...].pdf

cz_3_Informacja o un [...].pdf

cz_11_Informacja o u [...].pdf

2024-02-01 14:14 Szymon Małecki Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to:
Dla części nr 1 - 40 343,00 zł brutto
Dla części nr 2 - 47 873,00 zł brutto
Dla części nr 3 - 67 507,00 zł brutto
Dla części nr 4 - 21 180,00 zł brutto
Dla części nr 5 - 80 080,00 zł brutto
Dla części nr 6 - 50 630,00 zł brutto
Dla części nr 7 - 40 343,00 zł brutto
Dla części nr 8 - 40 343,00 zł brutto
Dla części nr 9 - 71 003,00 zł brutto
Dla części nr 10 - 67 507,00 zł brutto
Dla części nr 11 - 103 882,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 807