Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.7.2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 16-05-2023 11:50:00
Składania : 24-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-05-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Główny kod CPV: 

15800000-6 Różne produkty spożywcze

Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:

15842300-5 Wyroby cukiernicze

15821200-1 Herbatniki słodkie

15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty

15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15981000-8 Wody mineralne

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

 

Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:

Część nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów;

Część nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna;

Część nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat;

Część nr 4 – sukcesywna dostawa oleju;

Część nr 5 – sukcesywna dostawa wody.

Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.

Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części.

W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.


UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 180.36 2023-05-16 11:50:00 Postępowanie
SWZ_artykuły spożywcze z podziałem na części_20230515-sig.pdf pdf 1607.73 2023-05-16 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.07 2023-05-16 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.31 2023-05-16 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne dla dostawy różnych produktów.doc doc 168.5 2023-05-16 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 139.27 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1a do SWZ - Formularz cenowy dla różnych produktów.xls xls 85 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1b do SWZ - Formularz cenowy dla produktów sypkich - m.in. przemiał.xls xls 44.5 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1c do SWZ - Formularz cenowy dla różnych produktów - sekretariat.xls xls 39 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1d do SWZ - Formularz cenowy dla oleju.xls xls 33.5 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 1e do SWZ - Formularz cenowy dla wody.xls xls 38 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 42.5 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.92 2023-05-16 11:50:00 Kryterium
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 165.6 2023-08-06 16:53:51 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 170 2023-05-24 12:56:59 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2, 3, 4, 5-sig.pdf pdf 977.9 2023-05-26 21:32:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-06 16:53 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-05-26 21:32 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-05-24 12:56 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-05-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia następujące środki finansowe:
- w zakresie części nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów: do 171.313,41 zł brutto.
- w zakresie części nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna: do 50.957,46 zł brutto.
- w zakresie części nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat: do 1.382,99 zł brutto.
- w zakresie części nr 4 – sukcesywna dostawa oleju: do 18.772,32 zł brutto.
- w zakresie części nr 5 – sukcesywna dostawa wody: do 20.216,28 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 1a do S [...].xls

Załącznik nr 1b do S [...].xls

Załącznik nr 1c do S [...].xls

Załącznik nr 1d do S [...].xls

Załącznik nr 1e do S [...].xls

Załącznik nr 2 - Opi [...].doc

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 414