Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/IV/2023 Realizacja programów prac konserwatorskich dla kapliczek zlokalizowanych na terenie GMK z podziałem na części: część 1 – kapliczka przy ul. Gruszczyńskiego, część 2 – kapliczka przy ul. Mokrej rozbiórka wraz z odtworzeniem

Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2023 10:53:00
Składania : 05-05-2023 11:00:00
Otwarcia : 05-05-2023 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.13 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 317.4 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 1 Formularz oferty.docx docx 27.37 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Projektowane Postanowienia Umowy - PPU.pdf pdf 399.43 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków.docx docx 19.68 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 4 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 19.27 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 5 Oświadczenie o zakresie.docx docx 21.13 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 6 Wykaz robót budowalnych.docx docx 18.99 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 7 Wykaz osób.docx docx 18.56 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 8a STWiOR dla części 1.zip zip 3853.95 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 8b STWiOR dla części 2.zip zip 1335.39 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 9a Dokumentacja projektowa dla części 1.zip zip 80679.17 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 9b Dokumentacja projektowa dla części 2.zip zip 127645.24 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 10a Przedmiary robót dla części 1.zip zip 526.81 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 10b Przedmiary robót dla części 2.zip zip 747.03 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 11 Zobowiązanie.docx docx 17.9 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 12 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx docx 19.63 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Zał. nr 13 Oświadczenie o aktualności informacji.docx docx 18.13 2023-04-19 10:53:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 85.15 2023-05-05 11:21:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1.pdf pdf 408.47 2023-05-16 08:56:54 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania - Część 2.pdf pdf 415.59 2023-05-16 08:57:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-16 08:57 Joanna Piekarz Informacja o unieważnieniu postępowania - Część 2

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-05-16 08:56 Joanna Piekarz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-05-05 11:21 Joanna Piekarz Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-05 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości:
Część I: 75 927,68 zł brutto,
Część II: 43 801,01 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 588