Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do
udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych na dostawę artykułów biurowych na potrzeby CUS w
Starachowicach
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego – ul.
Majówka 21a w Starachowicach artykułów biurowych, zgodnie z poniższym
zestawieniem.
II. Termin realizacji zamówienia
Termin dostawy zamówienia - do 4 dni od daty otrzymania zamówienia
III. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie
ceną.
IV Warunki udziału w postępowaniu.
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i
realizacji zamówienia.
V. Płatność
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem
metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na
której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina
Starachowice i odbiorca: CUS.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur zgodnie ze specyfikacją przesłaną do Wykonawcy po dokonaniu wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Załącznik nr 1 -oświadczenie agresja na Ukrainę nowy.docx
docx
18
2024-09-19 09:17:00
Kryterium
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx
docx
17.17
2024-09-19 09:17:00
Kryterium
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty