Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2024 08:34:00 |
Składania : | 10-09-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-09-2024 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota
130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.69.2024.EG
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO
ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przekształcenie do postaci cyfrowej, w
drodze skanowania, dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i
budynków miasta Elbląga z lat 2010-2013.
2. Przed przystąpieniem do skanowania dokumentów należy ponumerować około
57 000 kart dokumentów. W skład dowodów zmian wchodzą orzeczenia sądowe, akty
notarialne, decyzje administracyjne, zawiadomienia z sądu oraz inne materiały
określone w rozporządzeniu w sprawie ewidencji
gruntów i budynków.
3. Dokumenty zmian są ułożone chronologicznie, zgodnie z numerami
uwidocznionymi na tych dokumentach, złożone do segregatorów plastikowych A-4, w
ramach poszczególnych obrębów ewidencyjnych, których numery oraz zakres numerów
dokumentów jest uwidoczniony na każdym segregatorze. Część dowodów zmian to
dokumenty wielokartkowe spięte w różny sposób. Dowody zmian są poskładane do
formatu A-4, jednostronne i dwustronne.
4.
Szczegółowe wymagania
Zamawiającego określone są w Projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK
NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony
w Warunkach technicznych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 1 do Umowy.
III.
TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się
następujące terminy wykonania zamówienia:
Data rozpoczęcia – data udzielenia
zamówienia
Data zakończenia –
do dnia 30 listopada 2024 r.
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu skanowania dokumentów uzasadniających wpisy do EGiB, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jego zakresu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3
do Zapytania ofertowego Do wykazanych usług należy załączyć dowody określające
czy te usługi zostały wykonane należycie.
Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy
spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
Cena netto oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO FORMULARZ
OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i
kwotę VAT.
4.
Cena
nie podlega waloryzacji.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 6 września 2024 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,
b) wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239-31-28,
e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki
realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają
zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji
dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG.
2024-09-16 10:15 | Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.69.2024.EG
Skanowanie
dokumentów
stanowiących
podstawę
zmian
w
ewidencji
gruntów
i
budynków
miasta
Elbląga
z
lat
2010-2013
–
113
800
stron
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%.
Wybrano ofertę firmy: Paweł Michał Grabowski OFTEC, 09-200 Sierpc ul. Władysława Reymonta 29C cena (brutto) oferty: 24 354,00 zł |
2024-09-03 16:05 | Emilia Gajdzis | Treść zapytań i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego |
2024-09-03 16:05 | Emilia Gajdzis | Zmiana treści Zapytania ofertowego nr 1 |
Komunikaty