Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/11/2024 2024 Usługa utrzymania zieleni, czystości terenów zewnętrznych oraz prac przy wylotach PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach

Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2024 12:02:00
Składania : 25-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 25-04-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Postępowanie: PZ/11/2024 „Usługa utrzymania zieleni, czystości terenów zewnętrznych oraz prac przy wylotach PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach”.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania zieleni, czystości terenów zewnętrznych oraz prac przy wylotach PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach.

2) Wykaz obiektów wraz z zakresem czynności w poszczególnych miesiącach określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Materiałów przetargowych.

2.  Kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników,

90910000-9 - Usługi sprzątania

3. Wymagany termin realizacji zamówienia:

Usługi stanowiące przedmiot umowy będą realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem PWiK Sp. z o. o. od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2024 r. lub do wyczerpania kwoty określonej § 4 ust. 1, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Oferty częściowe i wariantowe:

• Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Oferty uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:

a) Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

b) Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.

7. Podstawy wykluczenia:

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129 z późn. zm.).

 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.

 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.

 

Załączniki do postępowania:

1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

3) Formularz cenowy Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

4) Wzór umowy – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ-Załącznik nr 1.pdf pdf 147.17 2024-04-18 12:02:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 26.73 2024-04-18 12:02:00 Postępowanie
Formularz cenowy- Załącznik nr 3.docx docx 34 2024-04-18 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 4-wzór umowy.pdf pdf 147.2 2024-04-18 12:02:00 Postępowanie
Raport z otwarcie ofert.xlsx xlsx 36.59 2024-04-25 12:38:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-25 12:38 Agnieszka Kwitek Raport z otwarcia ofert

Raport z otwarcie of [...].xlsx

2024-04-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 51 039,20 zł Brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 253