Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8/DIR/UŁ/2024 Wykonanie przebudowy, rozbudowy, termomodernizacji i zagospodarowania terenu przy budynku Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2024 09:50:00
Składania : 15-05-2024 09:30:00
Otwarcia : 15-05-2024 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i remont budynku Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi, wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania z funkcji dydaktycznej na budynek usługowy o funkcji nauki i kultury oraz szkoleniowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. Załączono również odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawców złożone w ramach wcześniejszego, unieważnionego postepowania nr 5/DIR/UŁ/2024 - aktualne w przedmiotowym postępowaniu nr 8/DIR/UŁ/2024.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 58.26 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia_Ukraina.docx docx 16.7 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. o aktualności danych w JEDZ.docx docx 18.63 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 2a do SWZ_Ośw. o aktualności informacji z Zał. nr 2.docx docx 18.03 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. podwykonawców.docx docx 21.28 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 1a do SWZ_Ośw. dot. wykonawców wspólnie ubiegających się o zam_.docx docx 18.41 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.doc doc 212 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
SWZ_Sienkiewicza 21 (2).docx docx 148.8 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
JEDZ.zip zip 67.98 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_15.04.2024.pdf pdf 840.69 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy.docx docx 113.88 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 25.55 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ_Wykaz prac.docx docx 61.18 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 72.01 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 27.96 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.1 - architektura-edytowalna-cz1.zip zip 86411.34 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.2 - architektura-edytowalna-cz2.zip zip 33401.75 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.3 - Architektura-pdf-stwiorb.zip zip 84909.93 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.4 - Audio- Video.zip zip 64519.09 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.5 - Elektryka.zip zip 74066.27 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.6 - Konstrukcja DWG_DOC_EXCEL.zip zip 55574.47 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.7 - Konstrukcja PDF.zip zip 81068.82 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.7 - PAB-cz1.zip zip 87404.6 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.8 - PAB cz 2.zip zip 85850.39 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.9 - PAB cz3.zip zip 60129.55 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.9 - Projekt budowlany.zip zip 52616.87 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.10 - SKAN PAB_ badania konserwatorskie, ekspertyza konstruktora, opisy, uprawnienia-cz1.zip zip 92387.58 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.11 - SKAN PAB_ badania konserwatorskie, ekspertyza konstruktora, opisy, uprawnienia-cz2.zip zip 34413.41 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.12 - Wod-kan-co-wentylacja.zip zip 75223.07 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.13 - Pozostałe.zip zip 94955.44 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał 10.14 - Pozostałe 2.zip zip 93267.08 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ - kosztorysy nakładcze.zip zip 7713.61 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Zał. nr 12_Standardy Dostępności architektonicznej UŁ.pdf pdf 6736.74 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Odpowiedzi UŁ dot. postęp. nr 5_DIR_UŁ_2024 - aktualne w postęp. nr 8_DIR_UŁ_2024.zip zip 1812.5 2024-04-15 09:50:00 Postępowanie
Lista obecności z dnia 22.04.2024.pdf pdf 442.53 2024-04-22 14:44:59 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 22.04.2024.pdf pdf 106.37 2024-04-22 14:44:59 Publiczna wiadomość
JEDZ_aktualizacja z dnia 24.04.2024.zip zip 69.37 2024-04-24 15:46:53 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania z 24.04.2024-cz.1.docx docx 15.43 2024-04-25 12:58:02 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania z 24.04.2024-cz.2.docx docx 15.35 2024-04-25 12:58:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_29.04.2024.pdf pdf 842.4 2024-04-29 09:15:52 Publiczna wiadomość
SWZ_Sienkiewicza 21 (2) - aktualizacja 29.04.2024.docx docx 148.88 2024-04-29 09:15:52 Publiczna wiadomość
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób - aktualizacja 29.04.2024.docx docx 72.25 2024-04-29 09:15:52 Publiczna wiadomość
P0652 UŁ pytania 7 24.04.2024.pdf pdf 596.73 2024-04-29 10:42:50 Publiczna wiadomość
P0652 UŁ pytania 8 .pdf pdf 602.88 2024-04-29 10:42:50 Publiczna wiadomość
PT-2-Sienkiewicza_21 A-104_RZUT II PIETRA-PTW-A-104_RZUT.pdf pdf 1650.4 2024-04-29 10:42:50 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania z 25.04.2024 - mckb (1).docx docx 15.19 2024-04-29 11:12:25 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania z 26.04.2024.docx docx 15.25 2024-04-29 11:12:25 Publiczna wiadomość
PT-2-Sienkiewicza_21 A-104_RZUT II PIETRA-PTW-A-104_RZUT.pdf pdf 1650.4 2024-04-29 11:12:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania - excel.xlsx xlsx 45.14 2024-04-30 09:35:20 Publiczna wiadomość
PT-2-Sienkiewicza_21 A-408.1 Zestawienie ślusarki zewnętrznej alu_01.pdf pdf 625.21 2024-04-30 09:35:20 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania z 29.04.2024.docx docx 14.94 2024-04-30 11:47:42 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dn. 30.04.2024 r.doc doc 102.5 2024-05-06 11:43:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 520.68 2024-05-15 12:15:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-15 12:15 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert dla przedmiotowego postępowania.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-15 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 45 000 000,00 zł brutto
2024-05-06 11:43 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawców z dn. 30.04.2024 r.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

2024-04-30 11:47 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy z dn. 29.04.2024 r.

odpowiedzi na pytani [...].docx

2024-04-30 09:35 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 25.04.2024 r.

Odpowiedzi na pytani [...].xlsx

PT-2-Sienkiewicza_21 [...].pdf

2024-04-29 11:12 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 25 i 26.04.2024 r.

odpowiedzi na pytani [...].docx

odpowiedzi na pytani [...].docx

PT-2-Sienkiewicza_21 [...].pdf

2024-04-29 10:42 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 25 i 26.04.2024 r.

P0652 UŁ pytania 7 2 [...].pdf

P0652 UŁ pytania 8 . [...].pdf

PT-2-Sienkiewicza_21 [...].pdf

2024-04-29 09:15 Sławomir Jaroszczak Informujemy, że w związku z wnioskami Wykonawców, Zamawiający podjął decyzję o przedłużeniu terminu składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu do dnia 15.05.2024 r.
W załączeniu:
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w DUUE w dniu 2904.2024 r.,
- SWZ_aktualizacja_29.04.2024,
- Załącznik nr 8 do SWZ_aktualizacja_29.04.2024.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ_Sienkiewicza 21 [...].docx

Zał. nr 8 do SWZ_Wyk [...].docx

2024-04-26 13:40 Sławomir Jaroszczak Informujemy, że w związku z wnioskami Wykonawców, Zamawiający podjął decyzję o przedłużeniu terminu składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu.
Szczegółowa informacja w tej sprawie zostanie przekazana w postaci komunikatu publicznego po opublikowaniu w DUUE Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, co powinno nastąpić w dniu 29.04.2024 r. Wraz z Ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia opublikowana zostanie zaktualizowana SWZ oraz załączniki do SWZ podlegające zmianie.
2024-04-26 13:28 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 19.04.2023 r.

PYTANIA:
Odnosząc się do wymagań zawartych w pkt. VII.3.2.4)2.d) SWZ w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczących wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, które wynosi minimum 20 osób, zwracamy się z następującymi pytaniami:
1. Czy Zamawiający dopuszcza spełnienie przedmiotowego warunku poprzez poleganie Wykonawcy na zasobach udostępnionych przez inny podmiot w trybie art. 118 Ustawy Pzp?
2. Czy dopuszczalne jest łączenie potencjału w zakresie średniego rocznego zatrudnienia przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby celem spełnienia przedmiotowego warunku?
3. Czy w przypadku złożenia oferty wspólnej dopuszczalne jest spełnianie przedmiotowego warunku łącznie przez konsorcjantów?
Przy realizacji wielu podobnych zamówień Generalni Wykonawcy polegają głównie na zasobach ludzkich podwykonawców, dlatego wielkość średniego zatrudnienia w przypadku Generalnego Wykonawcy odgrywa drugorzędną rolę i w zasadzie nie powinna być warunkiem udziału w postępowaniu, tym bardziej, że Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia i wymaga od podwykonawcy zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp.

ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO:
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 1.: Tak, Zamawiający dopuszcza spełnienie przedmiotowego warunku poprzez poleganie Wykonawcy na zasobach udostępnionych przez inny podmiot w trybie art. 118 Ustawy Pzp.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 2.: Tak, dopuszczalne jest łączenie potencjału w zakresie średniego rocznego zatrudnienia przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby celem spełnienia przedmiotowego warunku.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 3.: Tak, Czy w przypadku złożenia oferty wspólnej dopuszczalne jest spełnianie przedmiotowego warunku łącznie przez konsorcjantów.
Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie powinno to być połączone z koniecznością wypełnienia dokumentu JEDZ przez każdego z konsorcjantów a w przypadku udostępnienia zasobów - z przedłożeniem zobowiązania na Załączniku nr 9 do SWZ.
2024-04-26 13:14 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje odpowiedź na pytanie Wykonawcy z dnia 25.04.2024 r.:

PYTANIE: Prosimy o potwierdzenie celowości wyceny w oknach O1 i O2 na parterze okuć klasy R3 i szklenia w klasie P5A przy jednoczesnym montażu w tych oknach krat stalowych.

ODPOWIEDŹ: Do oferty należy przyjąć okna O1 i O2 na parterze w klasie R3 i szklenia P5A
2024-04-25 12:58 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 24.04.2024 r.

odpowiedzi na pytani [...].docx

odpowiedzi na pytani [...].docx

2024-04-24 15:46 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przekazuje odpowiedź na pytanie Wykonawcy z dnia 24.04.2024 r.
Pytanie:
Udostępniony przez Zamawiającego Załącznik w postaci Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (ESPD) w Części III: Podstawy wykluczenia nie zawiera punktu D: Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym. Prosimy o wyjaśnienie czy wspomniany dokument został załączony w pełnej wersji, ponieważ różni się od tej z unieważnionego postępowania.
Odpowiedź Zamawiającego:
Załączamy zaktualizowany dokument JEDZ (ESPD) zawierający w Części III: Podstawy wykluczenia - punkt D: Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym.

JEDZ_aktualizacja z [...].zip

2024-04-23 13:43 Anna Sochala
Szanowni Państwo ,
Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi jakie wpłynęły do Zamawiającego . Poniżej treść :

Pytanie 1
1. Prosimy o opis technologii wykonania wykopu na potrzeby drenażu opaskowego. Opis musi zawierać informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu- rodzaj szalunku, sposób rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Inwestor od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót.

Odpowiedź 1 : Opis technologii wykonania wykopu dla potrzeb drenażu opaskowego zawierający m.in. informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu, rodzaju szalunku, sposobu rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Wykonawca (działający jako pełnomocnik Zamawiającego) od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót jest do realizacji po stronie Wykonawcy na etapie przygotowania projektu warsztatowego i technologii realizacji prac, do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji.
W jakim terminie Inwestor planuje wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego?
Odpowiedź: Wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego przed realizacją robót ziemnych, utwardzeń i zagospodarowania terenu jednak nie później niż do 10.09.2025r. dla przebudowy ciepłociągu i do 17.10.2025r. dla rozbudowy węza cieplnego (zgodnie z podpisaną umową z gestorem sieci). Szczegółowy harmonogram prac ujmujący roboty związane z przebudową ciepłociągu i węzła cieplnego do opracowania przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego.
Pytanie 2
2. Prosimy o przesłanie aktualnego rysunku zagospodarowania terenu z naniesionym drenażem z pieczątką właściwego urzędu geodezyjnego.

Odpowiedź 2 :
Brak konieczności opracowania rysunku zagospodarowania terenu z naniesionym drenażem. Przewiduje się realizację na podstawie danych opisowych: Drenaż należy wykonać na działce Zamawiającego nr 117/1 oraz na działce nr 65/10 - podczas wykonywania docieplenia elewacji. Drenaż wzdłuż ulicy Sienkiewicza wykonać w części zasypywanej piwnicy - oś G; wzdłuż ulicy Moniuszki od wewnętrznego lica ściany wzdłuż osi IX.
Pytanie 3
Prosimy o potwierdzenie czy w oknach poz. 05, 06, 07, 07a niezbędne jest zastosowanie okuć w kl. RC3 oraz szyb laminowanych P5A ? Zapis ten pojawił się w obecnej wersji projektu

Odpowiedź 3 :
Wymóg dotyczy okien na kondygnacjach na parterze i pierwszym piętrze z uwagi na potrzebę spełnienia wymagań dla przestrzeni wystawienniczych stawianych przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów. Na wyższych kondygnacjach od wymogu odstępuje się.

Pytanie 4 :
Z uwagi na przedłużające się oczekiwanie na oferty dostawców i podwykonawców oraz zbliżający się weekend majowy zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert do 17.05.2024 r.

Odpowiedź 4:
Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu otwarcia ofert .


2024-04-22 14:44 Krzysztof Michalak Zamawiający zorganizował w dniu 22.04.2024r., o godzinie 12:00, wizję lokalną dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przedstawia w załączniku zapytania skierowane do Zamawiającego w trakcie wizji wraz z odpowiedziami. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę.

Lista obecności z dn [...].pdf

Protokół z wizji lok [...].pdf

2024-04-18 09:25 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
Wpłynęły zapytania dotyczące prowadzonego postępowania , poniżej zamawiający przesyła ich treść wraz z odpowiedziami .
Pytanie 1
1. Prosimy o opis technologii wykonania wykopu na potrzeby drenażu opaskowego. Opis musi zawierać informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu- rodzaj szalunku, sposób rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Inwestor od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót.

Odpowiedź 1:
Opis technologii wykonania wykopu dla potrzeb drenażu opaskowego zawierający m.in. informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu, rodzaju szalunku, sposobu rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Wykonawca (działający jako pełnomocnik Zamawiającego) od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót jest do realizacji po stronie Wykonawcy na etapie przygotowania projektu warsztatowego i technologii realizacji prac, do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji.

Pytanie 2
2. W jakim terminie Inwestor planuje wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego?

Odpowiedź 2:
Wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego przed realizacją robót ziemnych, utwardzeń i zagospodarowania terenu jednak nie później niż do 10.09.2025r. dla przebudowy ciepłociągu i do 17.10.2025r. dla rozbudowy węza cieplnego (zgodnie z podpisaną umową z gestorem sieci). Szczegółowy harmonogram prac ujmujący roboty związane z przebudową ciepłociągu i węzła cieplnego do opracowania przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego.



2024-04-17 08:54 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
W związku z zapytaniem dotyczącym zapytania o przeprowadzenie wizji lokalnej ,
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 22.04.2024 godz;12:00 , przy wejściu głównym budynku Sienkiewicza 21
w Łodzi

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3710