Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-04-2024 09:50:00 |
Składania : | 15-05-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 15-05-2024 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i remont budynku Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi, wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania z funkcji dydaktycznej na budynek usługowy o funkcji nauki i kultury oraz szkoleniowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. Załączono również odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawców złożone w ramach wcześniejszego, unieważnionego postepowania nr 5/DIR/UŁ/2024 - aktualne w przedmiotowym postępowaniu nr 8/DIR/UŁ/2024.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-05-15 12:15 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert dla przedmiotowego postępowania. |
2024-05-15 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 45 000 000,00 zł brutto |
2024-05-06 11:43 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawców z dn. 30.04.2024 r. |
2024-04-30 11:47 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy z dn. 29.04.2024 r. |
2024-04-30 09:35 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 25.04.2024 r. |
2024-04-29 11:12 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
z
dn.
25
i
26.04.2024
r.
odpowiedzi na pytani [...].docx |
2024-04-29 10:42 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
z
dn.
25
i
26.04.2024
r.
P0652 UŁ pytania 7 2 [...].pdf |
2024-04-29 09:15 | Sławomir Jaroszczak |
Informujemy,
że
w
związku
z
wnioskami
Wykonawców,
Zamawiający
podjął
decyzję
o
przedłużeniu
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
w
przedmiotowym
postepowaniu
do
dnia
15.05.2024
r.
W załączeniu: - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w DUUE w dniu 2904.2024 r., - SWZ_aktualizacja_29.04.2024, - Załącznik nr 8 do SWZ_aktualizacja_29.04.2024. Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2024-04-26 13:40 | Sławomir Jaroszczak |
Informujemy,
że
w
związku
z
wnioskami
Wykonawców,
Zamawiający
podjął
decyzję
o
przedłużeniu
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
w
przedmiotowym
postepowaniu.
Szczegółowa informacja w tej sprawie zostanie przekazana w postaci komunikatu publicznego po opublikowaniu w DUUE Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, co powinno nastąpić w dniu 29.04.2024 r. Wraz z Ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia opublikowana zostanie zaktualizowana SWZ oraz załączniki do SWZ podlegające zmianie. |
2024-04-26 13:28 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
z
dn.
19.04.2023
r. PYTANIA: Odnosząc się do wymagań zawartych w pkt. VII.3.2.4)2.d) SWZ w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczących wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, które wynosi minimum 20 osób, zwracamy się z następującymi pytaniami: 1. Czy Zamawiający dopuszcza spełnienie przedmiotowego warunku poprzez poleganie Wykonawcy na zasobach udostępnionych przez inny podmiot w trybie art. 118 Ustawy Pzp? 2. Czy dopuszczalne jest łączenie potencjału w zakresie średniego rocznego zatrudnienia przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby celem spełnienia przedmiotowego warunku? 3. Czy w przypadku złożenia oferty wspólnej dopuszczalne jest spełnianie przedmiotowego warunku łącznie przez konsorcjantów? Przy realizacji wielu podobnych zamówień Generalni Wykonawcy polegają głównie na zasobach ludzkich podwykonawców, dlatego wielkość średniego zatrudnienia w przypadku Generalnego Wykonawcy odgrywa drugorzędną rolę i w zasadzie nie powinna być warunkiem udziału w postępowaniu, tym bardziej, że Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia i wymaga od podwykonawcy zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp. ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO: ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 1.: Tak, Zamawiający dopuszcza spełnienie przedmiotowego warunku poprzez poleganie Wykonawcy na zasobach udostępnionych przez inny podmiot w trybie art. 118 Ustawy Pzp. ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 2.: Tak, dopuszczalne jest łączenie potencjału w zakresie średniego rocznego zatrudnienia przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby celem spełnienia przedmiotowego warunku. ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 3.: Tak, Czy w przypadku złożenia oferty wspólnej dopuszczalne jest spełnianie przedmiotowego warunku łącznie przez konsorcjantów. Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie powinno to być połączone z koniecznością wypełnienia dokumentu JEDZ przez każdego z konsorcjantów a w przypadku udostępnienia zasobów - z przedłożeniem zobowiązania na Załączniku nr 9 do SWZ. |
2024-04-26 13:14 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
przekazuje
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
z
dnia
25.04.2024
r.: PYTANIE: Prosimy o potwierdzenie celowości wyceny w oknach O1 i O2 na parterze okuć klasy R3 i szklenia w klasie P5A przy jednoczesnym montażu w tych oknach krat stalowych. ODPOWIEDŹ: Do oferty należy przyjąć okna O1 i O2 na parterze w klasie R3 i szklenia P5A |
2024-04-25 12:58 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 24.04.2024 r. |
2024-04-24 15:46 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
przekazuje
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
z
dnia
24.04.2024
r. Pytanie: Udostępniony przez Zamawiającego Załącznik w postaci Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (ESPD) w Części III: Podstawy wykluczenia nie zawiera punktu D: Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym. Prosimy o wyjaśnienie czy wspomniany dokument został załączony w pełnej wersji, ponieważ różni się od tej z unieważnionego postępowania. Odpowiedź Zamawiającego: Załączamy zaktualizowany dokument JEDZ (ESPD) zawierający w Części III: Podstawy wykluczenia - punkt D: Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym. |
2024-04-23 13:43 | Anna Sochala |
Szanowni Państwo , Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi jakie wpłynęły do Zamawiającego . Poniżej treść : Pytanie 1 1. Prosimy o opis technologii wykonania wykopu na potrzeby drenażu opaskowego. Opis musi zawierać informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu- rodzaj szalunku, sposób rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Inwestor od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót. Odpowiedź 1 : Opis technologii wykonania wykopu dla potrzeb drenażu opaskowego zawierający m.in. informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu, rodzaju szalunku, sposobu rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Wykonawca (działający jako pełnomocnik Zamawiającego) od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót jest do realizacji po stronie Wykonawcy na etapie przygotowania projektu warsztatowego i technologii realizacji prac, do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji. W jakim terminie Inwestor planuje wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego? Odpowiedź: Wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego przed realizacją robót ziemnych, utwardzeń i zagospodarowania terenu jednak nie później niż do 10.09.2025r. dla przebudowy ciepłociągu i do 17.10.2025r. dla rozbudowy węza cieplnego (zgodnie z podpisaną umową z gestorem sieci). Szczegółowy harmonogram prac ujmujący roboty związane z przebudową ciepłociągu i węzła cieplnego do opracowania przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego. Pytanie 2 2. Prosimy o przesłanie aktualnego rysunku zagospodarowania terenu z naniesionym drenażem z pieczątką właściwego urzędu geodezyjnego. Odpowiedź 2 : Brak konieczności opracowania rysunku zagospodarowania terenu z naniesionym drenażem. Przewiduje się realizację na podstawie danych opisowych: Drenaż należy wykonać na działce Zamawiającego nr 117/1 oraz na działce nr 65/10 - podczas wykonywania docieplenia elewacji. Drenaż wzdłuż ulicy Sienkiewicza wykonać w części zasypywanej piwnicy - oś G; wzdłuż ulicy Moniuszki od wewnętrznego lica ściany wzdłuż osi IX. Pytanie 3 Prosimy o potwierdzenie czy w oknach poz. 05, 06, 07, 07a niezbędne jest zastosowanie okuć w kl. RC3 oraz szyb laminowanych P5A ? Zapis ten pojawił się w obecnej wersji projektu Odpowiedź 3 : Wymóg dotyczy okien na kondygnacjach na parterze i pierwszym piętrze z uwagi na potrzebę spełnienia wymagań dla przestrzeni wystawienniczych stawianych przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów. Na wyższych kondygnacjach od wymogu odstępuje się. Pytanie 4 : Z uwagi na przedłużające się oczekiwanie na oferty dostawców i podwykonawców oraz zbliżający się weekend majowy zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert do 17.05.2024 r. Odpowiedź 4: Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu otwarcia ofert . |
2024-04-22 14:44 | Krzysztof Michalak | Zamawiający zorganizował w dniu 22.04.2024r., o godzinie 12:00, wizję lokalną dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przedstawia w załączniku zapytania skierowane do Zamawiającego w trakcie wizji wraz z odpowiedziami. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę. |
2024-04-18 09:25 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo
,
Wpłynęły zapytania dotyczące prowadzonego postępowania , poniżej zamawiający przesyła ich treść wraz z odpowiedziami . Pytanie 1 1. Prosimy o opis technologii wykonania wykopu na potrzeby drenażu opaskowego. Opis musi zawierać informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu- rodzaj szalunku, sposób rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Inwestor od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót. Odpowiedź 1: Opis technologii wykonania wykopu dla potrzeb drenażu opaskowego zawierający m.in. informacje na temat szerokości wykopu, sposobu zabezpieczenia ścian wykopu, rodzaju szalunku, sposobu rozwiązania kolizji z liczną istniejącą infrastrukturą podziemną, zgłoszeń i zgód, które musi uzyskać Wykonawca (działający jako pełnomocnik Zamawiającego) od właścicieli infrastruktury podziemnej narażonej na uszkodzenie w wyniku zaplanowanych robót jest do realizacji po stronie Wykonawcy na etapie przygotowania projektu warsztatowego i technologii realizacji prac, do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji. Pytanie 2 2. W jakim terminie Inwestor planuje wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego? Odpowiedź 2: Wykonanie ciepłociągu i węzła cieplnego przed realizacją robót ziemnych, utwardzeń i zagospodarowania terenu jednak nie później niż do 10.09.2025r. dla przebudowy ciepłociągu i do 17.10.2025r. dla rozbudowy węza cieplnego (zgodnie z podpisaną umową z gestorem sieci). Szczegółowy harmonogram prac ujmujący roboty związane z przebudową ciepłociągu i węzła cieplnego do opracowania przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego. |
2024-04-17 08:54 | Anna Sochala |
Szanowni
Państwo
,
W związku z zapytaniem dotyczącym zapytania o przeprowadzenie wizji lokalnej , Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 22.04.2024 godz;12:00 , przy wejściu głównym budynku Sienkiewicza 21 w Łodzi |
Komunikaty