Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2024 12:12:00 |
Składania : | 25-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-03-2024 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zarząd
Dróg Powiatowych w Sandomierzu z/s w Samborcu zaprasza do złożenia oferty w
postępowaniu na:
„Dostawa
piasku rzecznego na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych ”
prowadzonego
na podstawie § 5 Regulaminu udzielania zamówień
publicznych wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty
130 000 zł, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 1/2021 z dnia
20.01.2021 r. Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu.
Zamawiający :
Zarząd Dróg Powiatowych w
Sandomierzu z siedzibą w Samborcu
Samborzec 199
27-650 Samborzec
email: zdpsandom@poczta.onet.pl
tel. (0-15) 832-04-06
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku rzecznego sortowanego 0-2 na
potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie powiatu
sandomierskiego wraz z transportem.
- planowana ilość zakupu: 1300,00 t.
- miejsce dostawy: plac składowy - siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w
miejscowości Samborzec 199.
- realizacja: sukcesywnie wg. zgłoszonego zapotrzebowania.
Piasek
powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
Miejsce wykonania dostawy: zgodne z siedzibą zamawiającego
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na cały zakres zadania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Kryterium wyboru:
100% cena brutto wraz z
dostawą.
Miejsce i termin składania (przesłania) ofert:
Termin składania ofert: 25.03.2024 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpsan
Termin płatności: 30 dni
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2024-03-26 12:45 | Zarząd Dróg | Zamawiający przedstawia zbiorcze zestawienie ofert |
2024-03-26 09:56 | Zarząd Dróg | Informacja o wyniku |
2024-03-26 09:56 | Zarząd Dróg | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty