Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-12-2023 10:01:00 |
Składania : | 08-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 22 738 14 44
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-07 14:26 | Łukasz Kamiński |
Zamawiający
w
dniu
07.12.2023
r.
otrzymał
następujące
pytania
dotyczące
postępowania: Pytanie nr 1: "Czy zamawiający wymaga żeby wyposażenie dodatkowe wymienione w specyfikacji było dostarczone razem z ploterem? Czy jest to tylko informacja, że takie wyposażenie ma być opcjonalne i możliwe do dokupienia w późniejszym terminie?" Pytanie nr 2: "Czy zamawiający wymaga aby wszystkie tusze startowe miały pojemność 330ml? Standardowo z urządzeniem tusze startowe mają pojemność: Startowy atrament w zestawie: 330 ml (MBK) / 160 ml (BK, C, M, Y)." Pytanie nr 3: "Czy w komplecie z ploterem zamawiający wymaga dodatkowego kompletu tuszy 5x330ml, oprócz startowych?" Pytanie nr 4: "Czy Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenie pochodziło z oficjalnego i autoryzowanego kanału sprzedaży producenta urządzenia w Polsce oraz czy dostawca musi posiadać autoryzację serwisową oferowanego sprzętu?" Odpowiedzi Zamawiającego na otrzymane pytania: Odpowiedź do pytania nr 1: Zamawiający nie wymaga dostarczenie w przedmiocie zamówienia wyposażenia dodatkowego. Wymieniony sprzęt stanowi jedynie informację o możliwości rozszerzenia sprzętu o dodatkowe elementy. Odpowiedź do pytania nr 2: Zamawiający nie wymaga, aby pojemności tuszy startowych były inne niż standardowe. Odpowiedź do pytania nr 3: Tak, Zamawiający wymaga dostarczenia dodatkowych pięciu tuszy o pojemności 330 ml poza tuszami startowymi. Odpowiedź do pytania nr 4: Tak, Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt pochodził z oficjalnego i autoryzowanego kanału sprzedaży w Polsce. Dostawca musi posiadać autoryzację serwisową ze względu na serwis w okresie gwarancyjnym. |
Komunikaty