Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DTZ.382.11.2023 „Dostawa mebli medycznych oraz niemedycznych, a także urządzeń na wyposażenie lub potrzeby Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu”

Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2023 17:23:00
Składania : 18-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 18-09-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 05.09.2023r..pdf pdf 264.28 2023-09-05 17:23:00 Postępowanie
SWZ z dnia 05.09.2023r..pdf pdf 569.18 2023-09-05 17:23:00 Postępowanie
SWZ dnia 05.09.2023r. wersja edytowalna.docx docx 111.32 2023-09-05 17:23:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ od nr 1 do 8.zip zip 662.99 2023-09-05 17:23:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.09.2023r..pdf pdf 41.01 2023-09-12 14:38:36 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi z dnia 12.09.2023r..pdf pdf 816.16 2023-09-12 14:40:08 Publiczna wiadomość
Informacja o złożonych ofertach.pdf pdf 578.75 2023-09-18 16:18:19 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, odrzucenie i unieważnienie z dnia 11.10.2023r.pdf pdf 298.11 2023-10-11 19:50:25 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, odrzucenie w części nr 2.pdf pdf 228.73 2023-10-12 15:08:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-12 15:08 sp. z o.o. Practice of Law Zamawiający przesyła zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert, odrzuceniu ofert w części nr 2 zamówienia.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-10-11 19:50 sp. z o.o. Practice of Law Zamawiający przesyła zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert, odrzuceniu ofert oraz o unieważnieniu postępowania w poszczególnych częściach zamówienia.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-09-18 16:18 Sylwia Kulewska Zamawiający w załączniku przesyła informację z otwarcia ofert.

Informacja o złożony [...].pdf

2023-09-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wysokość środków finansowych brutto jakie zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 305 410,43 zł tj. :
część nr 1 – dostawa mebli łącznie do dziewiętnastu (19) pomieszczeń: Laboratorium Analitycznego (12 pomieszczeń) i Mikrobiologicznego (7 pomieszczeń) – 153 140,84 zł
część nr 2 – dostawa cieplarki laboratoryjnej z wymuszonym obiegiem powietrza (1 sztuka); - 36 887,70 zł
część nr 3 – dostawa fotela zabiegowego/leżanki 3 sekcyjnej z zagłówkiem do pobierania krwi (1 sztuka) – 7 206,95 zł
część nr 4 – dostawa fotela do pobierania krwi (1 sztuka) – 7 206,95 zł
część nr 5 – dostawa chłodziarki do przechowywania koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) (1 sztuka) – 21 384,00 zł
część nr 6 – dostawa zamrażarki do przechowywania osocza (1 sztuka) – 20 304,00 zł
część nr 7 – dostawa wirówki laboratoryjnej (1 sztuka) – 14 999,99 zł
część nr 8 – dostawa maszyn czyszczących do powierzchni (szpitalnych) na potrzeby Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego (2 sztuki) – 44 280,00 zł.











2023-09-12 14:40 Sylwia Kulewska Pytania i odpowiedzi z dnia 12.09.2023r. wraz z modyfikacją SWZ. Uwaga: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 18.09.2023r.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2023-09-12 14:38 Sylwia Kulewska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.09.2023r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 881