Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-09-2023 17:23:00 |
Składania : | 18-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-09-2023 09:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-12 15:08 | sp. z o.o. Practice of Law | Zamawiający przesyła zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert, odrzuceniu ofert w części nr 2 zamówienia. |
2023-10-11 19:50 | sp. z o.o. Practice of Law | Zamawiający przesyła zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert, odrzuceniu ofert oraz o unieważnieniu postępowania w poszczególnych częściach zamówienia. |
2023-09-18 16:18 | Sylwia Kulewska | Zamawiający w załączniku przesyła informację z otwarcia ofert. |
2023-09-18 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
informuje,
że
wysokość
środków
finansowych
brutto
jakie
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
wynosi
305
410,43
zł
tj.
: część nr 1 – dostawa mebli łącznie do dziewiętnastu (19) pomieszczeń: Laboratorium Analitycznego (12 pomieszczeń) i Mikrobiologicznego (7 pomieszczeń) – 153 140,84 zł część nr 2 – dostawa cieplarki laboratoryjnej z wymuszonym obiegiem powietrza (1 sztuka); - 36 887,70 zł część nr 3 – dostawa fotela zabiegowego/leżanki 3 sekcyjnej z zagłówkiem do pobierania krwi (1 sztuka) – 7 206,95 zł część nr 4 – dostawa fotela do pobierania krwi (1 sztuka) – 7 206,95 zł część nr 5 – dostawa chłodziarki do przechowywania koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) (1 sztuka) – 21 384,00 zł część nr 6 – dostawa zamrażarki do przechowywania osocza (1 sztuka) – 20 304,00 zł część nr 7 – dostawa wirówki laboratoryjnej (1 sztuka) – 14 999,99 zł część nr 8 – dostawa maszyn czyszczących do powierzchni (szpitalnych) na potrzeby Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego (2 sztuki) – 44 280,00 zł. |
2023-09-12 14:40 | Sylwia Kulewska | Pytania i odpowiedzi z dnia 12.09.2023r. wraz z modyfikacją SWZ. Uwaga: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 18.09.2023r. |
2023-09-12 14:38 | Sylwia Kulewska | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12.09.2023r. |
Komunikaty