Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-35/23 REMONT POMIESZCZEŃ DYŻURKI TECHNIKÓW RTG SZPITALA KLINICZNEGO IM. K. JONSCHERA UM W POZNANIU PRZY UL. SZPITALNEJ 27/33

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2023 10:46:00
Składania : 14-09-2023 07:00:00
Otwarcia : 14-09-2023 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.


Dokumentacja projektowa , STWiOR oraz przedmiary są zamieszczone w dwóch skompresowanych plikach . Oba pliki są tożsame, zostały skompresowane w dwóch formatach. W przypadku problemów technicznych z otwarciem ww. dokumentów (w jakimkolwiek formacie udostępnionym przez Zamawiającego) prosimy o niezwłoczny kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem platformy zakupowej




 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (BZP) - reomont pomieszczeń dyżurki techników rtg.pdf pdf 121.9 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
SWZ - remont pomieszczeń dyżurki techników rtg.pdf pdf 14696.8 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
Dokumnetacja projektowa, STWiOR, przedmiary.7z 7z 11810.9 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
Dokumnetacja projektowa, STWiOR, przedmiary.zip zip 12870.58 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ - ogólny opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 452.67 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
załączniki 2-9 do SWZ.docx docx 138.9 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
załącznik nr 10 do SWZ - projekt umowy.pdf pdf 870.98 2023-08-23 10:46:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłsozenia.pdf pdf 48.97 2023-09-06 11:43:34 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania, otwarcia i związania ofertą.pdf pdf 641.2 2023-09-06 11:43:34 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie SWZ.pdf pdf 433.26 2023-09-07 15:59:59 Publiczna wiadomość
PW-A-02 RZUT PARTERU - DYŻURKA TECHNIKÓW RTG_REW 1.pdf pdf 172.6 2023-09-07 15:59:59 Publiczna wiadomość
PW-A-05 ZESTAWIENIE STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ_REW 1.pdf pdf 101.6 2023-09-07 15:59:59 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie SWZ - po terminnie.pdf pdf 370.66 2023-09-11 14:08:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 94.48 2023-09-14 09:26:46 Publiczna wiadomość
INFORMACJA.pdf pdf 322.38 2023-09-14 13:30:36 Publiczna wiadomość
kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia .pdf pdf 85.55 2023-09-14 07:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-14 13:30 Dział Zamówień Publicznych Szanowni Wykonawcy

W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

INFORMACJA.pdf

2023-09-14 09:26 Dział Zamówień Publicznych Szanowni Wykonawcy

Stosownie do art. 222 ust. 5 pzp - w załączeniu informacja o złożonych w postępowaniu ofertach

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-14 07:00 Komunikat Zamawiającego Szanowni Wykonawcy
Stosownie do art. 222 ust 4 pzp - w załączeniu informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia

kwota przeznaczona n [...].pdf

2023-09-11 14:08 Dział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo

- Zamawiający postanowił udzielić wyjaśnień na pytania po terminie.
- w załączeniu wyjaśnienia

Wyjaśnienie SWZ - po [...].pdf

2023-09-07 15:59 Dział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo

W załączeniu przesyłam wyjaśnienia treści SWZ wraz z załącznikami (rysunki stanowią )


Pozdrawiam
Krzysztof Dambek

Wyjaśnienie SWZ.pdf

PW-A-02 RZUT PARTERU [...].pdf

PW-A-05 ZESTAWIENIE [...].pdf

2023-09-06 11:43 Dział Zamówień Publicznych Szanowni Wykonawcy

Z uwagi na przedłużające się prace komisji przetargowej w zw. z udzieleniem wyjaśnień na zadane pytania , Zamawiający zmienia termin składania, otwarcia i związania ofertą
W załączeniu
1. zmiana terminu składania, otwarcia i związania oferta
2. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informujemy, że wyjaśnienia treści SWZ zostaną udzielone z zachowaniem ustawowych terminów.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana terminu skład [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 535