Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WAPW/05/PN/PZP/2023 Zakup i dostawa mebli biurowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej

Weronika Franczuk
Politechnika Warszawska Oddział: Wydział Architektury
Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2023 17:11:00
Składania : 05-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 05-06-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08db5d2d-c057-2548-717f-ec001161a9ae.pdf pdf 127.78 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
SWZ (1).doc doc 267.5 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz ofertowy.docx docx 30.04 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Formularz ofertowy.docx docx 30.15 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 - Formularz ofertowy.docx docx 153.71 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy.docx docx 30.12 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
OPZ - kontenerki.docx docx 80.06 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
OPZ - krzesło typ A.docx docx 19.03 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
OPZ - krzesło typ B.docx docx 18.55 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
OPZ- szafa metalowa.docx docx 17.8 2023-05-25 17:11:00 Postępowanie
05.06.2023. Informacja z otwarcia ofert.docx docx 28.15 2023-06-05 23:08:00 Publiczna wiadomość
unieważnienie.cz.4..pdf pdf 29.47 2023-06-06 17:19:30 Publiczna wiadomość
unieważnienie.cz.3..pdf pdf 31.13 2023-06-06 17:19:30 Publiczna wiadomość
Unieważnienie cz.2..pdf pdf 254.59 2023-06-07 23:15:32 Publiczna wiadomość
20230619134203.pdf pdf 51.52 2023-06-19 14:54:31 Publiczna wiadomość
protokół_odbioru.doc doc 64 2023-05-25 17:12:52 Publiczna wiadomość
załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie tzw. regulacje sankcyjne.docx docx 32.71 2023-05-25 17:12:52 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 - Grupa kapitałowa.docx docx 39.33 2023-05-25 17:12:52 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w ośw. art. 125.docx docx 37.73 2023-05-25 17:12:52 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - wzór umowy.docx docx 38.54 2023-05-25 17:12:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-19 14:54 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia w załączeniu unieważnienie części 1.

20230619134203.pdf

2023-06-07 23:15 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia w załączeniu unieważnienie części 2.

Unieważnienie cz.2.. [...].pdf

2023-06-06 17:19 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia w załączeniu unieważnienie części 3 i części 4.

unieważnienie.cz.4.. [...].pdf

unieważnienie.cz.3.. [...].pdf

2023-06-05 23:08 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia w załączeniu informację z otwarcia ofert.

05.06.2023. Informac [...].docx

2023-05-27 09:28 Weronika Franczuk Zamawiający informuje, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć w części 1: 8685,00 zł brutto, w części 2: 2196,00 zł brutto, w części 3: 10088,00 zł brutto, w części 4: 2196,67 zł brutto.
2023-05-25 17:12 Weronika Franczuk Zamawiający udostępnia pozostałą część załączników.

protokół_odbioru.doc

załącznik nr 3 do SW [...].docx

Załącznik nr 4 - Gru [...].docx

Załącznik nr 5 - Ośw [...].docx

Załącznik nr 6 - wzó [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 520