Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-03-2022 15:13:00 |
Składania : | 01-04-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I.
OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – maksymalny termin realizacji przedmiotu
zamówienia
do dnia 29.04.2022r.
2)
Kryteria
wyboru i oceny ofert: najniższa cena.
3)
Dostawa
do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przyul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.
4)
Forma/termin
płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo
wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
5) Wymagania,
jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów –
poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej
Open Nexus należy dołączyć skan:
•
wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2.
6) Oferent jest związany złożoną przez
siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7)
W
przypadku braku akceptacji załączonego OPZ, jak również niewyrażenia zgody na
określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty.
II.
OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU Z
WYKONAWCAMI
SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP
zs. w RADOMIU:
·
w
sprawach proceduralnych: Karolina
Zielińska – tel.: 47 701-34-67
e-mail:
karolina.zielinska@ra.policja.ra.gov.pl
·
w
sprawach merytorycznych: Tomasz Marcula – tel.: 47 701-34-17
e-mail: tomasz.marcula@ra.policja.gov.pl
W przypadku problemów
technicznych czy pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do
17:00.
III.
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w
RADOMIU
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i
zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe
warunki - proszę nie składać swojej oferty.
1. Zamówienia realizowane przez KWP
zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą
rozpatrywane.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki
i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3. Podana przez Wykonawcę cena za
towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
dostawy. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z
realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
4. O ile nie wskazano inaczej, oferty
składa się w odniesieniu do ceny brutto.
5. Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z
opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
6. KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
·
wybierze
ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami
wyboru oferty. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), zachodzi
możliwość wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania;
·
przeprowadzane
postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
·
w
przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz
złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy
·
istnieje
możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7.
Zamawiającemu
przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w
przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
2022-04-13 08:48 | Karolina Zielińska |
W
związku
z
otrzymanym
pismem
w
dniu
11.04.2022r.
od
dotychczas
wybranego
Wykonawcy
tj.:
Pana
Marcina
Wrońskiego,
prowadzącego
działalność
gospodarczą
pod
firmą
SALTAR
Marcin
Wroński,
po
adresem
przy
ul.
Barwinek
5
lok.26
w
Kielcach
(25-150
Kielce)
informującym
Zamawiającego
o
odstąpieniu
(uchyleniu
się)
od
podpisania
umowy
Zamawiający
unieważnia
wybór
przedmiotowej
oferty
jako
najkorzystniejszej
i
dokonuje
wyboru
następnej
najtańszej,
najkorzystniejszej
oferty
spośród
ważnych
ofert,
tj.
oferty
firmy
MICROCOMP
SP.
z
o.o.
z
siedzibą
w
Radomiu
(26-600
Radom),
pod
adresem
przy
ul.
M.
C.
Skłodowskiej
14.
|
2022-04-05 11:25 | Karolina Zielińska | Szanowni Państwo, W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w terminie składania ofert wpłynęły oferty siedmiu firm. Po dokonaniu badania złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta: Pana Marcina Wrońskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SALTAR Marcin Wroński, pod adresem przy ul. Barwinek 5 lok. 26 w Kielcach (25-150 Kielce). Powyższa oferta okazała się najkorzystniejsza, ponieważ zawierała najniższą cenę spośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ. Ponadto, Zamawiający informuje, iż oferta firmy WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca została odrzucona z powodu zaoferowania asortymentu w pozycji 1 - Pendrive (32 GB) niezgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia. |
2022-03-30 13:04 | Karolina Zielińska |
Szanowni
Państwo, w związku z omyłką zawartą w Załączniku nr 2- Formularzu ofertowym, polegającą na pominięciu w Tabeli asortymentu o nazwie: Dysk SSD SATA 2,5”, uniemożliwiającą wskazanie wszelkich danych odnośnie oferowanego materiału, niniejszym informuję o usunięciu przedmiotowego formularza i zamieszczeniu nowego, poprawnego załącznika pod nazwą: ZMIENIONY Załącznik nr 2- Formularz ofertowy. |
Komunikaty