Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Smętka 15

Marcin Wilczewski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2021 08:00:00
Składania : 02-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-07-2021 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                              Zaproszenie

 do składania oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000,00 PLN do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1

 Nazwa zamówienia: 

 „Budowa schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Smętka 15”

 1.      Informacje wprowadzające

1.1      Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do złożenia oferty cenowej
na zadanie pn.:
„Budowa schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Smętka 15” Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zadania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 PLN, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.

1.2      Zamawiający zastrzega prawo do:

a)       Swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zaproszeniu lub uznania,
że postępowanie nie dało rezultatu,

b)      odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

d)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

e)       zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

f)        wyłącznej interpretacji zapisów Zaproszenia,

1.3      Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:

a)       z którym zerwał umowę z jego winy,

b)      któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

c)       który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,

Zapisy pkt. 1.3. ppkt. a), b), c) dotyczą okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

1.4      Dane Zamawiającego:

a)       konto bankowe:                          Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

b)      nr konta bankowego:                   42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

c)       NIP:                                           845-19-51-457

d)      adres do korespondencji:              Urząd Miejski w Giżycku

                                                  al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko

e)       znak postępowania:                     WPI.7234.9.2021.MW

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.

1A. Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych.

1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:

a)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;

b)      Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak,
e - mail: dpo@gizycko.pl

2.       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

3.       Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

4.       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

5.       Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

6.       W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

c)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

7.       Nie przysługuje Pani/Panu:

a)       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

*   Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora

lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp

oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2.      Opis przedmiotu zamówienia

1.       Zadanie obejmuje:

Roboty rozbiórkowe:

a)       Powierzchnia schodów betonowych do rozbiórki: około 20 m2 , grubość 10 – 15 mm

b)      Belka policzkowa do rozbiórki: 24 m, szerokość 214 mm, wysokość 150 mm,

c)       Bariera do rozbiórki: 18 m

Roboty remontowe:

a)       Odtworzenie nawierzchni schodów wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych:

-        z kostki betonowej 10x10x6 cm

-        obrzeża betonowe 8x30 cm

b)      belka policzkowa z palisady betonowej bądź bloczków betonowych

c)       bariera stalowa prosta, pochwyt profil 40x20 mm, słupek 30x30 mm, wypełnienie poziome z profili 20x20 mm

2.       Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

-        zaproszeniem do składania ofert,

-        projektem umowy.

Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające.

3.      Kontakt z wykonawcami

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest:

-        Adam Baran – Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji,

-        Marcin Wilczewski – Podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji,

tel. 87 73 24 122, e-mail: marcin.wilczewski@gizycko.pl

4.      Termin wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zakończył zadanie najpóźniej w terminie do dnia
30 lipca 2021 r.

5.      Lokalizacja przedmiotu zamówienia

Miejsce wykonania zamówienia – schody do budynku ul. Smętka 15, dz. nr 195/61, obręb 02 Giżycko.

6.      Opis sposobu przygotowania oferty

6.1.  Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.2.  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.

6.3.  Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

6.4.  Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

6.5.  Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.

6.6.  Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

6.7.  Zaleca się aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami do oferty były ponumerowane kolejnymi numerami i spięte w sposób uniemożliwiający samoistną dekompletację.

6.8.  Na ofertę składają się następujące dokumenty:

a)       Formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia,

6.9.  Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 19 marca 2021 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 poz. 685 z późn. zm.).

7.      Opis kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis określania ceny

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:

- 100 % ceny

8.      Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

8.1  Oferty należy składać do dnia 2.07.2021 r. do godziny 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

8.2  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8.3  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy.

8.4  Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

8.5  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.

8.6  Termin wykonania zamówienia: –  do dnia 30 lipca 2021 r.. 

8.7   Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

8.8  Termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 2.07.2021 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.

8.9  Termin związania z ofertą:

Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.

9.      Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione    po wyborze oferty

10.1.    W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o terminie i miejscu zawarcia umowy.

10.2.    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego  rozstrzygnięcia postępowania.  

10.3.    Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

10. Załączniki

Następujące załączniki stanowią integralną część zaproszenia:

a)       załącznik nr 1 do zaproszenia  -           Formularz oferty cenowej, 

b)      Załącznik nr 2 do zaproszenia  -           Projekt umowy,

c)       Załącznik nr 3 do zaproszenia -           Lokalizacja schodów,


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 73 24 122

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 24.43 2021-06-25 08:00:00 Postępowanie
załącznik nr 2 Projekt umowy.docx docx 49.82 2021-06-25 08:00:00 Postępowanie
załącznik nr 3 Lokalizacja schodów.docx docx 458.31 2021-06-25 08:00:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe z załącznikami.pdf pdf 556.46 2021-06-25 08:00:00 Postępowanie
załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 24.43 2021-06-25 08:00:00 Kryterium
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 17.41 2021-07-09 08:57:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-09 08:59 Marcin Wilczewski Zawiadomienie o wyborze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Smętka 15 Roboty rozbiórkowe i roboty remontowe istniejących schodów. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2952 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 1 Formu [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 30 lipca 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 318