Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-06-2021 08:00:00 |
Składania : | 02-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-07-2021 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
do
składania oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości
poniżej równowartości kwoty 130 000,00 PLN do którego nie stosuje się
przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zamówienia:
„Budowa schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Smętka 15”
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 –
500 Giżycko, zaprasza do złożenia oferty cenowej
na zadanie pn.: „Budowa schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku
przy ul. Smętka 15” Zamawiający planuje przeznaczyć
na realizację zadania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00
PLN, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
1.2 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) Swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów
określonych w Zaproszeniu lub uznania,
że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów Zaproszenia,
1.3 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 1.3. ppkt. a), b), c) dotyczą okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
1.4 Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.7234.9.2021.MW
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;
b) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest
Pani Katarzyna Furmaniak,
e - mail: dpo@gizycko.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora
lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
1. Zadanie obejmuje:
Roboty rozbiórkowe:
a) Powierzchnia schodów betonowych do rozbiórki: około 20 m2 , grubość 10 – 15 mm
b) Belka policzkowa do rozbiórki: 24 m, szerokość 214 mm, wysokość 150 mm,
c) Bariera do rozbiórki: 18 m
Roboty remontowe:
a) Odtworzenie nawierzchni schodów wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych:
- z kostki betonowej 10x10x6 cm
- obrzeża betonowe 8x30 cm
b) belka policzkowa z palisady betonowej bądź bloczków betonowych
c) bariera stalowa prosta, pochwyt profil 40x20 mm, słupek 30x30 mm, wypełnienie poziome z profili 20x20 mm
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- zaproszeniem do składania ofert,
- projektem umowy.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest:
- Adam Baran – Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji,
- Marcin Wilczewski – Podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji,
tel. 87 73 24 122, e-mail: marcin.wilczewski@gizycko.pl
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
zakończył zadanie najpóźniej w terminie do dnia
30 lipca 2021 r.
Miejsce wykonania zamówienia – schody do budynku ul. Smętka 15, dz. nr 195/61, obręb 02 Giżycko.
6.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
6.3. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
6.5. Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.
6.6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6.7. Zaleca się aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami do oferty były ponumerowane kolejnymi numerami i spięte w sposób uniemożliwiający samoistną dekompletację.
6.8. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia,
6.9. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 19 marca 2021 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 poz. 685 z późn. zm.).
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
- 100 % ceny
8.1 Oferty należy składać do dnia 2.07.2021 r. do godziny 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
8.2 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8.3 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy.
8.4 Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
8.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
8.6 Termin wykonania zamówienia: – do dnia 30 lipca 2021 r..
8.7 Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
8.8 Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 2.07.2021 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
8.9 Termin związania z ofertą:
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
10.1. W zawiadomieniu o wyborze oferty
najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o terminie i miejscu zawarcia umowy.
10.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
10.3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Następujące załączniki stanowią integralną część zaproszenia:
a) załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
c) Załącznik nr 3 do zaproszenia - Lokalizacja schodów,
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 73 24 122
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-09 08:59 | Marcin Wilczewski | Zawiadomienie o wyborze oferty. |
Komunikaty