Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie i dostarczenie roll-upów dla Urzędu Dozoru Technicznego

Ilona Lisińska-Salata
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DS
Termin:
Zamieszczenia : 12-03-2021 16:12:00
Składania : 25-03-2021 14:42:57
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty na wykonanie i dostarczenie roll-upów zgodnie z poniższym opisem.

1.       Oferta powinna być przygotowana na załączniku nr 1 i zawierać:

a)       Datę oferty.

b)       Dane oferenta.

c)       Adresata oferty.

d)       Ceny w PLN netto i brutto.

e)       Oferowane usługi.

f)        Podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę.

g)       Termin ważności oferty.

2.       Uzupełnione lub wykreślone oświadczenie RODO – załącznik 2.

3.       Informację o spełnianiu/nie spełnianiu klauzul społecznych– załącznik 3.

 

I.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie roll-upów zgodnie z poniższym opisem.

Specyfikacja:

1.       Wymiary: wysokość 200 - 220 cm x szerokość 100 cm.

2.       Ilość sztuk: 124

3.       Opis:

·         wydruk plików graficznych na material blockout

·         wydruk laminowany

·         nowoczesny design

·         chromowane wykończenie

·         konstrukcja kasety wykonana z wysokiej jakości aluminium

·         regulowane nóżki stabilizujące

·         blokady na górnej listwie – ochrona przed zwinięciem się materiału razem z górną listwą do kasety

·         torba transportowa w kolorze czarnym z okienkiem na wizytówkę lub opis

·         rok gwarancji na użytkowanie.

4.       Grafika: zgodnie z projektem Zamawiającego – 6 różnych projektów

5.       Termin realizacji zamówienia – 15 dni roboczych na dostarczenie do siedziby zamawiającego gotowych roll-upów. Termin liczony jest od daty przesłania przez Zamawiającego gotowych plików graficznych.  

 

II.      WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.       Po upływie terminu składania ofert na platformie zakupowej trzech wykonawców najwyżej ocenionych poproszonych zostanie o dostarczenie  do siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie przykładowego roll-upu (do oceny jakości  i estetyki). Termin na dostarczenie przykładowego roll-upy od daty przesłania e-maila z prośbą to 4 dni robocze. Roll-upy otrzymane po tym czasie nie będą oceniane. Po dokonaniu oceny jakościowej towar zostanie odesłany do Wykonawcy na koszt Zamwiającego.

2.       Usługa realizowana będzie na podstawie zlecenia/umowy.

3.       Termin realizacji 15 dni roboczych od daty otrzymania gotowych plików graficznych.

4.       Roll-upy dostarczone będą do jednostek Urzędu Dozoru Technicznego na koszt Wykonawcy – 33 lokalizacje na terenie Polski. Cena powinna zawierać koszt dostawy oraz wniesienia do UDT.

5.       Po dostarczeniu do jednostek UDT Zamawiający dokona ilościowego i jakościowego odbioru towaru, po którym nastąpi podpisanie protokołu odbioru bez uwag lub z uwagami. 

6.       W razie stwierdzenia w protokole odbioru wad jakościowych, Wykonawca usunie wady oraz dostarczy, na swój koszt, przedmioty wolne od wad, w terminie do 5 dni od dnia podpisania protokołu ze stwierdzonymi wadami. 

 

III.    KRYTERIUM WYBORU

 

Kryterium wyboru oferty 1: Cena –  95%

Kryterium wyboru oferty 2: Klauzule społeczne 5 %

L.P.

Kryterium wyboru oferty

Punktacja % (waga)

Zasady punktacji

1.

Cena

95%

(cena brutto oferty najniższej/ cena brutto oferty badanej) x 95

2.

Klauzule społeczne

5%

Wykonawca oświadcza, że podczas realizacji przedmiotu umowy spełni klauzule społeczne.

·          stosowanie klauzuli – 5 pkt

·          brak stosowania klauzuli – 0 pkt

3.

Ocena jakościowa i estetyka

UWAGA: Po upływie terminu składania ofert na platformie zakupowej trzech wykonawców najwyżej ocenionych poproszonych zostanie o dostarczenie  do siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie przykładowego rollu-pu (do oceny jakości  i estetyki). Termin na dostarczenie przykładowego roll-upy od daty przesłania e-maila z prośbą to 4 dni robocze.

 

Punkty przyznane ofercie w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

 

IV.    ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.       Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zawartego zlecenia/umowy.

2.       Płatność za wykonanie przedmiotu zlecenia/umowy będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury/rachunku. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

3.       W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji zamówienia, obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto.

4.       Faktura/rachunek będzie wystawiona na: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, NIP: 522-000-46-17.

5.       Urząd Dozoru Technicznego nie dokonuje przedpłat.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze  strony Urzędu Dozoru Technicznego: Iloną Lisińska-Salata tel. 22 57 22 260, kom. 517 886 563.

 


 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1+2+3.docx docx 25.43 2021-03-12 16:12:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-03-25 14:42 Ilona Lisińska-Salata Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wszystkie złożone oferty dotyczące zapytania.
Ze względów technicznych, organizacyjnych oraz asortymentowych Zamawiający anuluje niniejsze zapytanie ofertowe.
Wkrótce ogłoszone zostanie nowe zapytanie dotyczące wykonania i dostarczenia roll-upów dla UDT z aktualnym opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz wielkością zapotrzebowania.
Już teraz zapraszamy do złożenia ofert.


Pozdrawiam
Ilona Lisińska-Salata

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ocena jakościowa i estetyka UWAGA: Po upływie terminu składania ofert na platformie zakupowej trzech wykonawców najwyżej ocenionych poproszonych zostanie o dostarczenie do siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie przykładowego rollu-pu (do oceny jakości i estetyki). Termin na dostarczenie przykładowego roll-upy od daty przesłania e-maila z prośbą to 4 dni robocze. 0 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0346 PLN, EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 95% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Klauzule społeczne 5% Wykonawca oświadcza, że podczas realizacji przedmiotu umowy spełni klauzule społeczne. • stosowanie klauzuli – 5 pkt • brak stosowania klauzuli – 0 pkt (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1017