Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2020 12:11:00 |
Składania : | 28-02-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 28-02-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Opracowanie
dokumentacji projektowej w zakresie remontu dachu, elewacji oraz montażu
klimatyzatorów
w budynku przy ul. Cieszyńskiej 101 w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
a) projektu budowlanego,
b) projektu wykonawczego,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d) kosztorysów inwestorskich: uproszczonych i szczegółowych,
e) przedmiaru robót,
f) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót: zgłoszenie lub pozwolenie na budowę – zgodnie z wymaganymi przepisami prawa.
3. Z
uwagi na fakt, iż obiekt jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków,
rozwiązania projektowe należy na bieżąco konsultować również z Wydziałem
Architektury Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
4.
Opracowana dokumentacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia
procedury przetargowej w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Oferta powinna zawierać
wszystkie prace i roboty towarzyszące (w formie opisowej lub
graficznej).
5. Dokumentację należy wykonać w zakresie i ilości określonej w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia).
6.
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia został
zawarty w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia). W
przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w
Założeniach do projektowania a niezbędnych do realizacji zadania jako
całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed
złożeniem oferty.
7. Szczegółowe warunki
realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi
integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
8. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 140 dni od daty podpisania umowy.
9. Wymagania wobec Wykonawcy:
a)
dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w pełnym
lub ograniczonym zakresie w specjalności architektonicznej wystarczające
do zrealizowania zadania,
b) dysponowanie osobą posiadającą
uprawnienia do projektowania w pełnym lub ograniczonym zakresie w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej wystarczające do zrealizowania
zadania,
c) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania w pełnym lub ograniczonym zakresie w specjalności
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wystarczające do zrealizowania zadania,
d) aktualne na dzień
składania dokumentu zaświadczenie o przynależności do właściwego
oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych w ppkt a)-c)
wyżej.e)
wykazanie przez Wykonawcę, iż opracował w okresie 5 lat poprzedzających
złożenie oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy – w tym okresie,
minimum 2 projekty dla budynków użyteczności publicznej lub/i budynków
mieszkalnych wielorodzinnych w zakresie remontu lub budowy lub
przebudowy obiektu zabytkowego lub wpisanego w miejskiej ewidencji
zabytków o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każdy.
Dowodami są poświadczenia lub referencje potwierdzające, iż wykonane lub wykonywane usługi zostały wykonane należycie.
10. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca
projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres 1 roku od
daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na
podstawie dokumentacji.
2020-03-03 12:44 | Agnieszka Wojtal-Popko |
Witam, w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania. Pozdrawiam Agnieszka Wojtal-Popko |
2020-02-28 14:36 | Agnieszka Wojtal-Popko |
Witam, w załączeniu przesyłam zestawienie złożonych ofert. Pozdrawiam Agnieszka Wojtal-Popko |
2020-02-26 11:58 | Agnieszka Wojtal-Popko |
Witam, w załączeniu przesyłam modyfikację Zaproszenia do złożenia oferty. Pozdrawiam Agnieszka Wojtal-Popko |
Komunikaty