Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów laboratoryjnych

Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2019 12:40:24
Składania : 10-12-2019 10:00:00
Otwarcia : 10-12-2019 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szczecin, dnia 04.12.2019r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o. o. 71-682 Szczecin, ul Golisza 10, wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP – 851-26-24-854, kapitał zakładowy – 222.334.500,00, kieruje do Państwa firmy zapytanie ofertowe na realizację poniższego zamówienia. Zamawiający informuje, iż powyższe postępowanie jest prowadzone w oparciu o Zarządzenie nr 3/2018 Dyrektora Generalnego ZWiK Spółka z o.o. w sprawie udzielania zamówień publicznych – z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1834). Wyłączenia dokonano na podstawie art. 4 pkt. 8 wspomnianej ustawy.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Dostawa (jednorazowa) materiałów laboratoryjnych o parametrach i w ilościach określonych we wzorze oferty warunków wykonania zamówienia (formularz nr 1) – formularze dla poszczególnych części w załączniku

 

Postępowanie jest prowadzone z podziałem na części:

Część nr 1 – testy fotometryczne marki MACHEREY – NAGEL

Część nr 2 – testy fotometryczne marki HACH – LANGE

Część nr 3 – odczynniki chemiczne

Część nr 4 – szkło laboratoryjne

Część nr 5 – akcesoria laboratoryjne

Część nr 6 – materiały laboratoryjne marki MERCK

Część nr 7 – materiały laboratoryjne marki SIGMA – ALDRICH

Część nr 8 – wzorce i roztwory mianowane

Część nr 9 – materiały mikrobiologiczne

Część nr 10 – drobny sprzęt laboratoryjny

Część nr 11 – pipety automatyczne marki GILSON

 

1.       Podstawowe warunki realizacji zamówienia:

-          Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Zamawiający dokona płatności za dostarczony towar w mechanizmie  podzielonej płatności.

-          Warunki dostawy: Laboratorium Centralne ZWiK Sp. z o. o. mieszczące się przy ul. Szczawiowa 9 - 14 w Szczecinie (70-010)

-          Termin dostawy: max. 31 grudzień 2019r. (zamówienie zostanie złożone w dniu otwarcia ofert – 10.12.2019r.)

 

2.      Dodatkowe warunki stawiane Wykonawcom:

a)       Wykonawca zobowiązuje się wraz z dostawą dostarczyć właściwe świadectwa jakości

b)   dla przedmiotu zamówienia (dotyczy środków chemicznych) muszą być wystawione karty charakterystyki substancji zgodne z Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006r. w sprawie „REACH” (Dz.U.UE.L.06.396.1), które mają zostać dostarczone wraz z produktem

c)       oferowane produkty muszą być zgodne z polskimi normami i normami UE

d)      termin ważności oferowanych materiałów musi wynosić co najmniej 12 miesięcy licząc od daty dostawy

e)    materiały mają mieć wybity na opakowaniach nr serii

f)     Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do odbioru ewentualnych opakowań zwrotnych (art. 16 ustawy z dnia 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. 2001 Nr 63 poz. 638 ze zm.). Opakowania mają być odbierane z miejsca dostawy wraz z zużytym odczynnikiem.

g)    certyfikowane materiały odniesienia (CRM) powinny być wyprodukowane zgodnie z normą ISO 17025 oraz przewodnikiem ISO GUIDE 34 oraz powinny posiadać certyfikat analizy lub świadectwo materiału odniesienia, który zostanie dostarczony wraz z produktem

h)   Certyfikowane materiały odniesienia (CRM) powinny być ważne minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium.

i)      Materiały odniesienia (RM) powinny być wyprodukowane zgodnie z normą ISO 17025 i spójne z NIST SRM.

j)      Materiały odniesienia (RM) powinny posiadać certyfikat analizy lub świadectwo materiału odniesienia.

k)    Materiały odniesienia (RM) powinny być ważne minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do laboratorium.

l)      Szkło laboratoryjne wyszczególnione w części nr 4 pozycje 13-16, 21-23 i 37 formularza oferty warunków wykonania zamówienia powinno mieć naniesiony numer serii tym samym barwnikiem co skala i powinno posiadać certyfikat serii dołączony do każdego opakowania. Kontrola jakości producenta zgodna z EN ISO 9001 oraz DIN ISO 3951, która dopuszcza nie więcej niż 4 sztuki wadliwe na 1000 wyprodukowanych (AQL ≤ 0,4) – wymaga się stosownego oświadczenia producenta odnośnie spełniania wspomnianych norm – oświadczenie ma być dostarczone najpóźniej w momencie dostawy

3.      Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków (wymagane załączniki)

a)        oferta warunków wykonania zamówienia – formularz nr 1 dla oferowanych części

 

4.       Termin wykonania zamówienia: max. 31 grudzień 2019r.

5.      Ofertę wraz załączonymi dokumentami należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy OPEN NEXUS do godz. 10:00 dnia 10.12.2019r. Wraz z ofertą należy złożyć (w formie załączników) właściwie wypełniony formularz oferty warunków wykonania zamówienia dla każdej oferowanej części z osobna (wzory w załączeniu).

6.       Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na dwie wybrane części lub na wszystkie części. Oferta ma obejmować całość danej części. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą z części z osobna kierując się kryterium cena netto za całość danej części.

7.       Cena oferty ma być podana w polskich złotych i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (w tym koszty transportu). Koszty, których wykonawca nie ujął w ofercie, nie zostaną odrębnie opłacone przez Zamawiającego i uważać się będzie, że zostały ujęte w ofercie cenowej przedmiotu zamówienia. Cena oferty winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Wykonawca powinien dokonać zaokrąglenia cen do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

8.       Wszelkich informacji udziela p. Marek Kowalski tel. 91 44 26 313, fax. 91 44 26 339; e-mail: m.kowalski@zwik.szczecin.pl   

9.       Wykonawca nie musi użyć wskazanego formularza (oferta warunków wykonania zamówienia), ale musi w stworzonym przez siebie dokumencie zamieścić wszystkie określone w formularzu oświadczenia i informacje.

10.   W przypadku problemów związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 - Tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

11.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

12.   Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z osobna na każdą pozycję.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 1 - testy foto MN.xlsx xlsx 45.45 2019-12-04 12:50:20 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 2 - testy foto HACH.xlsx xlsx 45.2 2019-12-04 12:54:12 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 3 - odczynniki.xlsx xlsx 47.02 2019-12-04 12:54:19 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 4 - szklo.xlsx xlsx 49.6 2019-12-04 12:54:27 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 5 - akcesoria.xlsx xlsx 46.52 2019-12-04 12:54:36 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 6 - MERCK.xlsx xlsx 44.97 2019-12-04 12:54:51 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 7 - SIGMA.xlsx xlsx 45.43 2019-12-04 12:55:01 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 8 - Wzorce i RM.xlsx xlsx 45.43 2019-12-04 12:55:10 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 9 - Mikrobiologia.xlsx xlsx 44.57 2019-12-04 12:55:18 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 10 - drobny sprzęt laboratoryjny.xlsx xlsx 47.05 2019-12-04 12:55:24 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ NR 1 - lab część nr 11 - Pipety Gilson.xlsx xlsx 44.62 2019-12-04 12:55:31 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część nr 1 Testy fotometryczne marki MACHEREY - NAGEL

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 szt. - (0)
2 Część nr 2 Testy fotometryczne marki HACH - LANGE

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 szt. - (0)
3 Część nr 3 Odczynniki chemiczne

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 szt. - (0)
4 Część nr 4 Szkło laboratoryjne

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
5 Część nr 5 Akcesoria laboratoryjne

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
6 Część nr 6 Materiały laboratoryjne marki MERCK

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
7 Część nr 7 Materiały laboratoryjne marki SIGMA - ALDRICH

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
8 Część nr 8 Wzorce i roztwory mianowane

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
9 Część nr 9 Materiały mikrobiologiczne

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
10 Część nr 10 Drobny sprzęt laboratoryjny

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
11 Część nr 11 Pipety automatyczne marki GILSON

FORMULARZ NR 1 - lab [...].xlsx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 616