Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-12-2019 12:40:24 |
Składania : | 10-12-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-12-2019 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szczecin, dnia 04.12.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o. o. 71-682 Szczecin, ul Golisza 10, wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP – 851-26-24-854, kapitał zakładowy – 222.334.500,00, kieruje do Państwa firmy zapytanie ofertowe na realizację poniższego zamówienia. Zamawiający informuje, iż powyższe postępowanie jest prowadzone w oparciu o Zarządzenie nr 3/2018 Dyrektora Generalnego ZWiK Spółka z o.o. w sprawie udzielania zamówień publicznych – z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1834). Wyłączenia dokonano na podstawie art. 4 pkt. 8 wspomnianej ustawy.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa
(jednorazowa) materiałów laboratoryjnych o parametrach i w ilościach
określonych we wzorze oferty warunków wykonania zamówienia (formularz nr 1) –
formularze dla poszczególnych części w załączniku
Postępowanie
jest prowadzone z podziałem na części:
Część
nr 1 – testy fotometryczne marki MACHEREY – NAGEL
Część
nr 2 – testy fotometryczne marki HACH – LANGE
Część
nr 3 – odczynniki chemiczne
Część
nr 4 – szkło laboratoryjne
Część
nr 5 – akcesoria laboratoryjne
Część
nr 6 – materiały laboratoryjne marki MERCK
Część
nr 7 – materiały laboratoryjne marki SIGMA – ALDRICH
Część
nr 8 – wzorce i roztwory mianowane
Część
nr 9 – materiały mikrobiologiczne
Część
nr 10 – drobny sprzęt laboratoryjny
Część
nr 11 – pipety automatyczne marki GILSON
1.
Podstawowe
warunki realizacji zamówienia:
-
Termin płatności: 30 dni od daty
otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Zamawiający dokona płatności za dostarczony towar w mechanizmie podzielonej płatności.
-
Warunki dostawy: Laboratorium Centralne ZWiK Sp. z o. o. mieszczące się przy ul.
Szczawiowa 9 - 14 w Szczecinie (70-010)
-
Termin dostawy: max. 31 grudzień 2019r. (zamówienie zostanie złożone w dniu otwarcia
ofert – 10.12.2019r.)
2.
Dodatkowe
warunki stawiane Wykonawcom:
a)
Wykonawca zobowiązuje się wraz z dostawą
dostarczyć właściwe świadectwa jakości
b) dla przedmiotu zamówienia (dotyczy środków
chemicznych) muszą być wystawione karty charakterystyki substancji zgodne z
Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 18
grudnia 2006r. w sprawie „REACH” (Dz.U.UE.L.06.396.1), które mają zostać
dostarczone wraz z produktem
c)
oferowane produkty muszą być zgodne z polskimi
normami i normami UE
d)
termin ważności oferowanych materiałów musi
wynosić co najmniej 12 miesięcy licząc od daty dostawy
e) materiały mają mieć wybity na opakowaniach nr
serii
f) Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do
odbioru ewentualnych opakowań zwrotnych (art. 16 ustawy z dnia 11.05.2001 r. o
opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. 2001 Nr 63 poz. 638 ze zm.).
Opakowania mają być odbierane z miejsca dostawy wraz z zużytym odczynnikiem.
g) certyfikowane
materiały odniesienia (CRM) powinny być wyprodukowane zgodnie z normą ISO 17025
oraz przewodnikiem ISO GUIDE 34 oraz powinny posiadać certyfikat analizy lub
świadectwo materiału odniesienia, który zostanie dostarczony wraz z produktem
h) Certyfikowane materiały odniesienia (CRM)
powinny być ważne minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium.
i) Materiały odniesienia (RM) powinny być
wyprodukowane zgodnie z normą ISO 17025 i spójne z NIST SRM.
j) Materiały odniesienia (RM) powinny posiadać
certyfikat analizy lub świadectwo materiału odniesienia.
k) Materiały odniesienia (RM) powinny być ważne
minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do laboratorium.
l) Szkło laboratoryjne wyszczególnione w części nr 4 pozycje 13-16, 21-23 i 37 formularza oferty warunków wykonania zamówienia powinno mieć naniesiony numer serii tym samym barwnikiem co skala i powinno posiadać certyfikat serii dołączony do każdego opakowania. Kontrola jakości producenta zgodna z EN ISO 9001 oraz DIN ISO 3951, która dopuszcza nie więcej niż 4 sztuki wadliwe na 1000 wyprodukowanych (AQL ≤ 0,4) – wymaga się stosownego oświadczenia producenta odnośnie spełniania wspomnianych norm – oświadczenie ma być dostarczone najpóźniej w momencie dostawy
3.
Dokumenty
potwierdzające spełnienie wymaganych warunków (wymagane załączniki)
a)
oferta
warunków wykonania zamówienia – formularz nr 1 dla oferowanych części
4. Termin wykonania zamówienia: max. 31 grudzień 2019r.
5.
Ofertę wraz załączonymi
dokumentami należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
OPEN NEXUS do godz. 10:00 dnia 10.12.2019r. Wraz z ofertą należy złożyć (w formie załączników)
właściwie wypełniony formularz oferty warunków wykonania zamówienia dla każdej
oferowanej części z osobna (wzory w załączeniu).
6. Każdy z
Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający dopuszcza składanie
ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na dwie
wybrane części lub na wszystkie części. Oferta ma obejmować całość danej
części. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą z części z
osobna kierując się kryterium cena netto za całość danej części.
7. Cena oferty ma
być podana w polskich złotych i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia (w tym koszty transportu). Koszty, których wykonawca nie ujął w
ofercie, nie zostaną odrębnie opłacone przez Zamawiającego i uważać się będzie,
że zostały ujęte w ofercie cenowej przedmiotu zamówienia. Cena oferty winna być
wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Wykonawca powinien dokonać
zaokrąglenia cen do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza
pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
8. Wszelkich informacji udziela p. Marek Kowalski tel. 91 44 26 313, fax. 91 44 26 339;
e-mail: m.kowalski@zwik.szczecin.pl
9. Wykonawca nie
musi użyć wskazanego formularza (oferta warunków wykonania zamówienia), ale
musi w stworzonym przez siebie dokumencie zamieścić wszystkie określone w
formularzu oświadczenia i informacje.
10. W przypadku
problemów związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - Tel.
22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12. Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z osobna na każdą
pozycję.
Komunikaty