Zamieszczenia : | 21-10-2019 13:14:00 |
Składania: | 05-11-2019 08:30:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów uszkodzonych chodników oraz nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego, w zakresie:
a) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 60 m2,
b)remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 450 m2,
c) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 z wymianą płyt na płytki z wypustkami na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 10 m²,
d) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem– 60 m2,
e) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem(z wymianą płyt) – 450 m2,
f) podbudowa z kruszywa łamanego -warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm,podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm –30 m2,
g) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypcecementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 150 m2,
h) wymiana nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypcecementowo-piaskowej zwypełnieniem spoin piaskiem
– 720 m2,
i) rowki pod krawężniki w grunciekat. I-II – 30 mb,
j) ława pod krawężniki betonowazwykła – 2,4 m3,
k) przestawienie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypcecementowo-piaskowej – 200 mb,
l) wymiana krawężników betonowych 15x25 cm napodsypce cementowo-piaskowej (z materiałem) – 220 mb,
m) wymiana krawężników betonowych na krawężniki kamienne wystające 20x25 cm na podsypce cementowo –piaskowej – 10 mb,
n) przestawienie obrzeży betonowych30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 260 mb,
o) wymiana obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 240 mb,
p) regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 10 szt.,
q)regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 15 szt.,
r) wymiana kołnierzy i pokryw żeliwnych włazów studni rewizyjnych kanałowych– 10 szt.,
s)regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 30szt.,
t) regulacja pionowa studzienekdla kratek ściekowych ulicznych – 40 szt.,
u) wymiana kratek ściekowych ulicznych kompletnych (skrzynka i kratka) – 20szt.,
v) wymiana nakryw przepustów podchodnikowych, z płyt betonowych 50x50x7 cm zbrojonych (cena za jedna płytę) – 150 szt.,w) ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km. Rowkipod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. I-II. Ława pod krawężniki betonowa zwykła –20 mb,
x) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w trzech rzędach. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki naodl. do 1 km. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. I-II. Ława pod krawężniki betonowa zwykła – 20 mb,
y) uzupełnienie ubytków w stopniach schodów betonowych – 50 szt.,
z) remont stopni schodowych z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowejz wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wymianą obrzeża betonowego o wymiarach20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową – 30 szt.,
aa) wymiana nakryw kanałów zpłyt betonowych ażurowych o wym. 60x100 – 20 szt.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik A do SIWZ.
Podane ilości(szt./mb/m2/m3) są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększania bądź zmniejszenia podanych ilości wg bieżących potrzeb z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości umowy.
Każdorazowe rozpoczęcie realizacji zadania następować będzie w ciągu maksymalnie 72 godzin (minimalny czas przystąpienia do prac wynosi 6 godzin) od zlecenia przez Zamawiającego, a czas jego realizacji wynosi 21 dni. Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren i rozpoczęcie prac.
Dokumentacja postępowania dostępna https://bip.powiat.pruszkow.pl/dokument,iddok,1903,idmp,71,r,o
Dokumenty są zamieszczone również w załącznikach postępowania na platformie zakupowej.
Liczba odsłon strony: 983
Komunikaty