Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-10-2019 12:51:00 |
Składania : | 27-11-2019 09:30:00 |
Otwarcia : | 27-11-2019 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
2019-11-29 12:00 | Lidia Ochmańska | Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu niniejszej części zamówienia (podstawa faktyczna i prawna unieważnienia w załączniku). |
2019-11-27 10:33 | Lidia Ochmańska |
Działając
na
podstawie
art.
86
ust.
5
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
udostępnia
protokół
z
otwarcia
ofert
(w
załączniku) |
2019-11-05 18:34 | Lidia Ochmańska | Działając na podstawie art. 38 ust. 4, 4a i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ, zmiany ogłoszenia i przedłuża termin na składanie ofert (dokumenty w załączeniu). |
2019-10-31 12:23 | Lidia Ochmańska |
Działając
na
podstawie
art.
38
ust.
1
i
2,
art.
38
ust.
4
oraz
12a
ust.
3
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
zamieszcza
treść
wszystkich
zapytań,
które
wpłynęły
do
Zamawiającego
dla
poszczególnych
części
zamówienia
wraz
z
odpowiedziami
oraz
zmianę
SIWZ
i
przekazaną
do
publikacji
zmianę
ogłoszenia
(w
załącznikach). |
2019-10-31 12:22 | Lidia Ochmańska |
Pytanie: Jak rozumieć zapis w Opisie przedmiotu zamówienia zał nr 3 do SIWZ pkt 6.3 ? Nawiązując do tego prosimy o jednoznaczne wyjaśnienie jak zamawiający rozumie nieruchomości zmieszane ( co wchodzi w ich skład i z jakich jednostek będziemy zobowiązani odbierać a z jakich nie odpad komunalny ) . Zwracam uwagę , że w czasie odbioru z nieruchomości zamieszkałych w których ciągu znajdują się małe sklepiki , zakłady fryzjerskie i inne punkty usługowe rozróżnienie czy nie zostały wystawione również odpady z w/w jest niemożliwe ! Odpowiedź: Odbieramy odpady z nieruchomości zamieszkałych, a z nieruchomości mieszanych tylko z części zamieszkałych. W związku z powyższym odpadów ze sklepów w ogóle nie będziemy odbierać, bo to część niezamieszkała. Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2019-10-25 10:24 | Lidia Ochmańska |
Pytanie: Treść SIWZ jak i opis przedmiotu zamówienia w zakresie ogólnym są identyczne dla poszczególnych sektorów proszę o informację czy odpowiedzi i wynikające z nich ewentualne zmiany będą skutkowały we wszystkich sektorach automatycznie czy należałoby zadawać pytania odrębnie? Odpowiedź: Odpowiedzi i wynikające z nich ewentualne zmiany będą skutkowały we wszystkich sektorach automatycznie, nie ma potrzeby zadawania odrębnych pytań. Zamawiający zamieści treść wszystkich pytań i odpowiedzi oraz zmiany SIWZ w każdej z ogłoszonej części postępowania (każdym z sektorów). Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2019-10-24 13:03 | Lidia Ochmańska |
Pytanie
1: W Opisie przedmiotu zamówienia na str. 10 umieszczono częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości mieszanych i domków letniskowych z których wynika, że w okresie zimowym zmniejsza się częstotliwość z co 2 tygodnie na co 4 tygodnie. Z tego wynika, że w nieruchomościach mieszanych np. blok ze sklepami itp. w okresie zimowym obsługiwany ma być co 4 tygodnie? Odpowiedź: Odbieramy odpady z nieruchomości zamieszkałych, a z nieruchomości mieszanych tylko z części zamieszkałych. W związku z powyższym odpadów ze sklepów w ogóle nie będziemy odbierać, bo to część niezamieszkała. Jeśli chodzi o częstotliwość to informuję, że w opisie przedmiotu zamówienia jest nieścisłość, gdyż przypadek odbierania odpadów co 2 tygodnie od kwietnia do października; co 4 tygodnie w pozostałych miesiącach dotyczy domków letniskowych i innych o charakterze wypoczynkowym (Zamawiający dokona zmiany SIWZ w tym zakresie). Z wszystkich innych zamieszkałych nieruchomości w zabudowie mieszanej odbiór co 2 tygodnie. Pytanie 2: W umowie jest odwołanie do § 7 ust 2 pkt 6, który w projekcie umowy nie występuje? Odpowiedź: Oczywista omyłka - chodzi o § 7 ust. 1 pkt 6 umowy (Zamawiający dokona zmiany SIWZ w tym zakresie). Pytanie 3: W projekcie umowy zamieszczonej w załączniku nr 6 do SIWZ w §12 dotyczącym naliczania kar w pkt 2 ust 1 kara za nie odebranie w terminie niezgodnym z harmonogramem z wyłączeniem opisanych później przypadków w wysokości 100 zł wydaje się byś rażąco wysoka w relacji do ceny odbioru 1 pojemnika, proponujemy zmianę w/w kary na 10 zł jak to jest w zdecydowanej większości umów za odbiór odpadów komunalnych w kraju. Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zmiany w tym zakresie. Pytanie 4: W opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ w pkt 6.2 zabrania się wywozu odpadów z poza systemu w dniach odbioru odpadów z systemu. zakazanie takiego odbioru pojazdami bezpylnymi (tzw. śmieciarkami) wydaje się nie budzić wątpliwości, natomiast zakaz pracy pojazdów odbierających odpady w kontenerach (bramowe, hakowe) jest kompletnie niezrozumiałe! taki zapis powoduje, że np. wywóz 1 kontenera 7m3 o godz. 7 rano skutkuje wyłączeniem pojazdu z pracy do końca dnia, co wydaje się być absurdalne! Prosimy zatem o rozpatrzenie możliwości wykonywania innych przewozów pojazdami hakowymi i bramowymi z zachowaniem oczywiście zasady braku stosownych oznaczeń na pojazdach opisanych w pkt 6.2 zał. nr 3. Odpowiedź: Zamawiający ogranicza zakaz wywozu odpadów spoza systemu w dniach odbioru odpadów z systemu do pojazdów bezpylnych (tj. śmieciarek) – zmiana SIWZ w tym zakresie. Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2019-10-14 13:27 | Lidia Ochmańska |
Zamawiający
działając
na
podstawie
art.
38
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
dokonuje
zmiany
SIWZ,
tj.
zmienia
Załącznik
nr
2
do
wzoru
umowy
–
raporty
odpady. Zmienione wzory raportów Zamawiający zamieszcza w załączeniu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że istnieje możliwość złożenia, a tym samym wykazania ilości zebranych odpadów z domków letniskowych w raporcie z ilości ogólnej z Gminy. |
2019-10-14 13:19 | Lidia Ochmańska |
Pytanie: Brak w specyfikacji adresów odbioru odpadów , kiedy będzie można się z nimi zapoznać Odpowiedź: Zgodnie z pkt 10.6. Załącznika nr 3 do SIWZ pn.: opis przedmiotu zamówienia: "Wykaz punktów odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, od właścicieli nieruchomości mieszanych, tj. nieruchomości w części zamieszkałych, a w części niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne i domków letniskowych oraz wykaz aptek i elektropunktów w poszczególnych sektorach, zostanie przekazany Wykonawcy (Wykonawcom), z którym (którymi) zostanie podpisana umowa na odbiór odpadów komunalnych". Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Komunikaty