- Strona główna
- Postępowanie ID 1083651
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1083651 :
ALD.241.12.2025.ES Dostawa wraz z wniesieniem zastawy stołowej i zastawy kuchennej w dwóch zadaniach
Wystawiający
-
UżytkownikEwelina Słomczewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-25 10:04:00
-
Składania2025-04-02 10:01:00
-
Otwarcie ofert2025-04-02 10:06:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Uzdrowisko Ciechocinek S.A. w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Dostawa zastawy stołowej - zadanie 1
Dostawa zastawy kuchennej - zadanie 2
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.
Oferta powinna zawierać:
1. Załącznik nr 1 - Opis, z podaniem cen jednostkowych asortymentu
2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, dotyczących asortymentu proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia, po uprzednim ogłoszeniu wyboru Wykonawcy dostaw.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-04
10:52:13
|
Ewelina Słomczewska |
Uzdrowisko
Ciechocinek
S.A.
informuje
o
wyniku
postępowania
ID:
1083651
Wartość szacunkowa zamówienia, dla obu zadań łącznie: 70 261,00 zł netto 86 421,03 brutto W postępowaniu złożono następujące oferty: Zadanie 1 Dostawa zastawy stołowej 1. „Pol-Szkło” Warszawa – 54 695,90 zł netto – oferta złożona prawidłowo pod względem formalnym, zawiera wszystkie wymagane załączniki. 2. Artis Gostyń – 57 605,46 zł netto - oferta złożona prawidłowo pod względem formalnym, zawiera wszystkie wymagane załączniki. 3. Regastro Brodnica – 57 317,37 zł netto – oferta odrzucona, oferta przygotowana niezgodnie z pkt 13 Ogłoszenia, tj. w Załączniku nr 1 Szczegółowy Formularz Ofertowy nie podano cen jednostkowych. 4. Saltar Kielce – 66 339,73 zł netto - oferta złożona prawidłowo pod względem formalnym, zawiera wszystkie wymagane załączniki. Zadanie 2 Dostawa zastawy kuchennej 1. Artis Gostyń – 15 396,46 zł netto - oferta złożona prawidłowo, zawiera wszystkie wymagane załączniki. 2. Saltar Kielce – 14 344,60 zł netto - oferta złożona prawidłowo, zawiera wszystkie wymagane załączniki. 3. Regastro Brodnica – 10 344,60 zł netto – oferta odrzucona, oferta przygotowana niezgodnie z pkt 13 Ogłoszenia, tj. w Załączniku nr 1 Szczegółowy Formularz Ofertowy nie podano cen jednostkowych, nie załączono Załącznika nr 2 Formularza Ofertowego. 4. Unigastro Żerniki Wrocławskie – 10 785,77 zł netto - oferta złożona prawidłowo pod względem formalnym, zawiera wszystkie wymagane załączniki Do realizacji Zadania 1 wybrano ofertę „Pol-Szkło” Warszawa – 54 695,90 zł netto, do realizacji Zadania 2 wybrano ofertę Unigastro Żerniki Wrocławskie – 10 785,77 zł netto. Z wybranymi Oferentami Zamawiający skontaktuje się telefonicznie. |
2025-03-31
14:14:49
|
Ewelina Słomczewska |
Odpowiedź
na
pytanie
do
postępowania,
przesłane
w
wiadomości
z
dnia
31.03.2025r. Pytanie o treści: Zadanie 1 Pozycja 12 i 13 Kubki Zamawiający podał przykładowy produkt o kodach 36140 oraz 18316. Są to kody produktów pakowanych po 6 sztuk . Czy w takim razie w pozycji 12 i 13 chodziło o 120 sztuk kubków czy 120 x kubki pakowane po 6 czyli 720 kubków? Odpowiedź: W pozycji 12 i 13 oczekiwana ilość asortymentu to 120 szt kubków. 20 opakowań po 6 szt. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
