- Strona główna
- Postępowanie ID 1042597
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/TPW1/30/2024 Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku.
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Małecki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-30 16:56:00
-
Składania2025-01-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-07 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część nr 1 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Boisko „Kominiarska”, ul. Kominiarska 68 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ;
2) Część nr 2 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Hala Sportowa „Parkowa”, ul. Parkowa 14-16 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SWZ;
3) Część nr 3 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Stadion Sportowy „Zakrzów”, ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3c do SWZ;
4) Część nr 4 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Boisko „Orzechowa”, ul. Orzechowej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3d do SWZ;
5) Część nr 5 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Skate Park przy ul. Ślężnej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3e do SWZ;
6) Część nr 6 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3f do SWZ;
7) Część nr 7 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3g do SWZ;
8) Część nr 8 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3h do SWZ;
9) Część nr 9 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Stadion Sportowy "Leśnica", ul. Kosmonautów 320 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3i do SWZ;
10) Część nr 10 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Skate Park "Górnicza" przy ul. Górniczej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3j do SWZ;
11) Część nr 11 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich na terenie kąpielisk sezonowych MCS we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3k do SWZ;
12) Część nr 12 - kompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2025 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3l do SWZ;
Przedmiot zamówienia został podzielony na ZADANIA, przy czym realizacja może obejmować – łącznie (wszystkie lub tylko wybrane zadania) lub pojedynczo, tj.:
a) ZADANIE I: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Trybuny Zachodniej Stadionu”
b) ZADANIE II: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Trybuny Zachodniej Stadionu”
c) ZADANIE III: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
d) ZADANIE IV: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów ”,
e) ZADANIE V: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,
f) ZADANIE VI: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,
g) ZADANIE VII: „Usługi sprzątania trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,
h) ZADANIE VIII: „Usługa sprzątania przed, w trakcie i po imprezie pn. Nocny Wrocław Półmaraton (14 czerwca 2025 r.)”,
i) ZADANIE IX: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
j) ZADANIE X: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,
k) ZADANIE XI: „Usługi doraźnego sprzątania toalet na poziomie +1 i +2 trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
l) ZADANIE XII: Usługi sprzątania toalet na trybunie wschodniej Stadionu Olimpijskiego
m) ZADANIE XIII: „Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego przygotowujące obiekt do rozpoczęcia sezonu w roku 2025 - termin realizacji sprzątania całościowego obiektu: zostanie podany po otrzymaniu kalendarza żużlowego oraz kalendarza footballu amerykańskiego
n) ZADANIE XIV: Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego po zakończeniu sezonu w roku 2025 - termin realizacji sprzątania końcowego obiektu: listopad/ grudzień 2025 r – nie później niż do 10 grudnia 2025 r.,
o) ZADANIE XV: Sprzątanie w sytuacji stwierdzonej potrzeby dodatkowego uporządkowania terenu
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a , a dla części nr 12 Załącznik nr 4b do SWZ.
4. Uwaga dla części nr 12: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonywania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panią Agnieszką Koszelą, e-mail: agnieszka.koszela@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 012
Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
5. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Stosownie do art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.):
a) dla części zamówienia nr 1-10 - osób wykonujących czynności w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz usług konserwatorskich
b) dla części zamówienia nr 11 - 1 (jedną) osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika, tj. osobę odpowiadającą za realizację zobowiązań Wykonawcy, w tym bezpośrednio nadzorującą prace personelu lub wykonanie zadań realizowanych przez Podwykonawców zaangażowanych przez Wykonawcę, a także prawidłowe funkcjonowanie danego obiektu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
c) dla części zamówienia nr 12 - co najmniej 5 (pięć) osób realizujących czynności związane ze sprzątaniem
10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, stosownie do dyspozycji art. 438 Ustawy Pzp.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-07
14:57:49
|
Szymon Małecki |
Sprostowanie
informacji
o
kwocie
przeznaczonej
na
sfinansowanie
zamówienia
Załączniki |
2025-01-07
12:46:03
|
Szymon Małecki |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-01-07
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
stosownie
do
art.
222
ust.
4
ustawy
Pzp
informuje,
że
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
przedmiotowego
zamówienia
to: Dla części nr 1 – 7 590,00 zł brutto Dla części nr 2 – 72 980,00 zł brutto Dla części nr 3 – 22 989,00 zł brutto Dla części nr 4 – 103 340,00 zł brutto Dla części nr 5 – 7 590,00 zł brutto Dla części nr 6 – 54 735,00 zł brutto Dla części nr 7 – 32 841,00 zł brutto Dla części nr 8 – 32 841,00 zł brutto Dla części nr 9 – 72 980,00 zł brutto Dla części nr 10 – 7 590,00 zł brutto Dla części nr 11 – 323 268,00 zł brutto Dla części nr 12 – 217 962,00 zł brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?