- Strona główna
- Postępowanie ID 1042166
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
21/DDS/2024 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarki dla 40 podopiecznych w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Pocheć
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-27 14:25:00
-
Składania2024-12-31 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-31 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
21/DDS/2024
Nazwa i adres zamawiającego
-
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
Dział: Dzienny Dom Senior+
ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Nr tel. 668-216-211
Adres WWW: cus.starachowice.eu
email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe prowadzenie z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1,
Postępowanie prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgniarki dla 40 podopiecznych w Dziennym Domu Senior+ w Starachowicach w ramach umowy zlecenia. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie dokumentacji dotyczącej każdego podopiecznego z osobna, mierzenie ciśnienia, podawania zastrzyków, mierzenie poziomu cukru, pomoc w umówieniu wizyty u lekarza, pomoc podczas kąpieli najbardziej potrzebującym podopieczny, oraz inne czynności w miarę potrzeb.
Usługi świadczone będą w siedzibie Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach w gabinecie pielęgniarskim, dostępnym dla wszystkich podopiecznych. Usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku po maksymalnie 6 godzin tygodniowo w godzinach od 9:30-12:30. Łączna liczba godzin przewidziana na 2025 rok to 300 godzin. Ofertę należy składać w przeliczeniu na stawkę godzinową brutto.
Harmonogram realizacji usługi będzie ustalony po wyłonieniu Wykonawcy.
Warunki udziału w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia osobiście.
Wykonawca musi posiadać:
obywatelstwo polskie
wykształcenie wyższe lub ukończone kursy kwalifikacyjne z zakresu pielęgniarstwa.
doświadczenie w pracy jako pielęgniarka, (doświadczenie w pracy z osobami starszymi- minimum 2 lata)
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
prawo do wykonywania zawodu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
b) spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowania:
posiadanie niezbędnej wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji przedmiotu zamówienia oraz aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności do udzielenia usług w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienie o następujących kwalifikacjach:
- prawo wykonywania zawodu stwierdzone albo przyznane przez właściwą okręgową radę pielęgniarek i położnych zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2702 z późn. zm.)
- min. 24 miesiące doświadczenia w pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w DPS, ośrodkach zdrowia,
- stan zdrowia pozwalający na wykonanie zawodu pielęgniarki.
4. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
4.1.Termin wykonania zamówienia – 02.01.2025 - 19.12.2025
4.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
5. Kryteria oceny ofert.
5.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: najniższą ceną brutto za godzinę usługi.
5.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
c) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997
d) oświadczanie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497)-
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
e) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym - załącznik Nr 3
7. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Jeżeli wykonawca jest zwolniony z opłat VAT, winien na fakturze lub rachunku umieścić stosowny zapis.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?