-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1001326
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DO.II.235.2.2024.KC Usługa odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu: Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105
Wystawiający
-
UżytkownikKarolina Czerwińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-18 11:30:00
-
Składania2024-10-23 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-23 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: DO.II.235.2.2024.KC
Zaproszenie
do złożenia ofert
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia ofert na usługę
odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego, zniszczonego,
wyeksploatowanego, nienadającego się do dalszego użytkowania sprzętu o kodzie
16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione w : od 16 02 09 do 16 02 13 -Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105.
Przez odpłatny odbiór odpadów należy rozumieć, że
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za odbiór zużytego sprzętu wymienionego
powyżej.
Szacowana przez Zamawiającego waga odpadów wynosi w przybliżeniu 695 kg.
1.
Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi
odpłatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu: Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105 o
kodzie 16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione w: od 16 02 09 do 16 02
13 .
Szacowana przez Zamawiającego waga odpadów wynosi w
przybliżeniu 695 kg.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz
Zamawiającego ww. usługę zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym.
Rodzaj i ilość sprzętu przekazanego Wykonawcy do
utylizacji oraz numer inwentarzowy zawiera Załącznik Nr 4 do zapytania
ofertowego.
2.
Termin
realizacji usługi:
Termin realizacji usługi – 3 dni robocze od dnia
podpisania umowy. Termin zostanie ustalony za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3.
Zasady
realizacji przedmiotu zamówienia:
a)
W ramach realizacji usługi Wykonawca
zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt odebrać (demontaż,
wyniesienie z siedziby urzędu) od Zamawiającego sprzęt: Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105 z
siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu przy ulicy Księdza Andrzeja
Łukasika 3 w godzinach od 7.30 do 14.30.
b) Wykonawca
oświadcza, że posiada decyzję środowiskową.
c) Wykonawca
przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami postępowanie z odebranymi odpadami objętymi
przedmiotem niniejszej umowy oraz za ich transport do miejsca utylizacji.
d) Zamawiający
będzie nadzorował załadunek odpadów na środki transportu Wykonawcy.
e) Wykonawca
z chwilą przejęcia odpadów przejmuje na siebie wszystkie obowiązki za stan
odpadów i bezpieczeństwo odpadów podczas transportu oraz za ich przekazanie do
ostatecznego procesu odzysku lub unieszkodliwienia w terminie nie dłuższym niż
to wynika z art. 25 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.).
f) Wykonawca
zobowiązuje się posiadać sprzęt do sprawdzenia masy przekazanych przez
Zamawiającego odpadów, zalegalizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Faktycznie oddana ilość zużytego sprzętu zostanie ustalona na podstawie
potwierdzenia z wagi i będzie stanowić podstawę do ustalenia kosztów usługi, co
zostanie potwierdzone sporządzonym protokołem podpisanym przez wyznaczone
osoby.
g) Wykonawca
wykona przedmiot zamówienia samodzielnie bez udziału podwykonawców.
h) Wykonawca
oświadcza, że spełnia wszelkie wymagane przepisami prawa warunki, w
szczególności określone ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U.
z 2023 poz. 1587 ze zm.) oraz posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w
zakresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia
Zamawiającemu aktualnego na dzień realizacji zamówienia zezwolenia na zbieranie
odpadów o kodach stanowiących przedmiot zamówienia.
i)
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania
przedmiotu zamówienia z najwyższą zawodową starannością oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
j)
Zamawiający zobowiązuje się do właściwego
przygotowania odpadów do odbioru, tj. zgromadzenia sprzętu w jednym miejscu będącego adresem odbioru.
k)
Zamawiający zobowiązuje się do wskazania
Wykonawcy miejsca parkingowego, które umożliwi postój samochodów ciężarowych.
l)
Zamawiający sporządzi kartę przekazania
odpadów stanowiących przedmiot niniejszej umowy zwanej KPO, za pośrednictwem
indywidualnego konta w BDO.
m)
Wykonawca
zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.
4.
Miejsce i termin złożenia oferty:
a)
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy
złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.10.2024 r. do godz. 9.00.
b)
Ofertę należy
złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając
wypełniony i podpisany formularz - Załącznik
nr 1.
5.
Termin
otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi
niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego
dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6.
Termin
związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 20 dni od upływu terminu
składania ofert.
7.
Warunki
płatności wynagrodzenia Zamawiającego:
a)
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot
umowy według cen określonych w formularzu ofertowym.
b)
Podstawę do wystawienia rachunku dla Wykonawcy
będzie stanowiła karta przekazania odpadów wygenerowana z systemu Bazy Danych o
Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami.
c)
W związku z wykonaniem usługi Zamawiający
wystawi dla Wykonawcy rachunek na zasadach zgodnych z formularzem ofertowym
złożonym przez Wykonawcę.
d)
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty przelewem
kwoty zgodnej z rachunkiem wystawionym przez Zamawiającego w terminie do 14 dni
od dnia jego otrzymania. Płatność nastąpi na rachunek bankowy Zamawiającego
Bank Millennium S.A o nr 87 1160 2202 0000 0005 7039 2994.
e)
Rachunek wysłany będzie na adres wskazany
przez Wykonawcę.
8.
Osoba
upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Karolina Czerwińska, tel.: 48 386 70 53,
Radosław Wlazło, tel. 48 38 67 202 lub za pośrednictwem platformy
zakupowej - wyślij wiadomość do
Zamawiającego.
9.
Sposób przygotowanie i
złożenia oferty:
a)
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
w niniejszym postępowaniu,
b)
Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w
postaci elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając
wypełniony i podpisany formularz - Załącznik nr 1.
10.
Opis kryteriów oceny
ofert:
Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie
czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu
zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą ceną
wśród ważnych ofert. W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały
taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie
zakupowej.
11. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)
unieważnienia
postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyny,
b)
odstąpienia od
zamówienia bez podania przyczyny,
c)
nieudzielenia
zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych
w postępowaniu,
d)
oferty złożone po
terminie zostaną odrzucone,
e)
zakończenia
postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej,
f)
w przypadku gdy
Wykonawca, którego oferta została wybrana, rezygnuje z realizacji zlecenia,
Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych
ważnych ofert.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik Nr 2 - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Załącznik Nr 3 – Projekt Umowy.
Załącznik Nr 4 – Rodzaj, ilość i numer inwentarzowy sprzętu elektrycznego i
elektronicznego przekazanego Wykonawcy do utylizacji.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?