Warunki zamówienia:
1. Sposób zapłaty : 30 dni od daty otrzymania faktury.
2. Fakturę prosimy wystawić na:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocławiu
NIP 896-000-47-80
3. Termin składania ofert: 20-10-2017 r. do godz. 11:00.
4. Z postępowania zostaną wykluczeni wszyscy wykonawcy, z którymi w ostatnich 12 miesiącach Komenda Wojewódzka Policji rozwiązała lub odstąpiła od realizacji umowy, z winy wykonawcy. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona.
Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy w załączeniu.
WARTOŚĆ OFERTY NALEŻY WYLICZYĆ NA OKRES 12 MIESIĘCY.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Istotne postanowiena umowy.doc
doc
109.5
2017-10-13 09:15:51
Postępowanie
Karpacz Podgórzyn.odt
odt
20.82
2017-10-13 09:15:51
Przedmiot zamówienia
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty