Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.272.14.2024 Wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na zadania

Bernard Koczkodon
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 11-09-2024 11:22:00
Składania : 19-09-2024 11:00:00
Otwarcia : 19-09-2024 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: - dla zadania nr 1 kwotę w wysokości- 50.000,00 zł (brutto) -dla zadania nr 2 kwotę w wysokości- 100.000,00 zł (brutto) -dla zadania nr 3 kwotę w wysokości- 100.000,00 zł (brutto) - dla zadania nr 4 kwotę w wysokości- 120.000,00 zł (brutto) -dla zadania nr 5 kwotę w wysokości- 60.000,00 zł (brutto) -dla zadania nr 6 kwotę w wysokości- 50.000,00 zł (brutto)


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 226.17 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
SWZ.PDF PDF 7931.55 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
załącznik nr 7 dok zdjęciowa dla zadania nr 1.zip zip 1683.4 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
załącznik nr 8 dok zdjęciowa dla zadania nr 2.zip zip 1936.27 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
załącznik nr 9 dok zdjęciowa dla zadania nr 3.zip zip 1361.07 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 dok zdjęciowa dla zadania nr 4.zip zip 4444.4 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
załącznik nr 11 Postanowienie PPOŻ I LO dla zadania nr 5.pdf pdf 1654.62 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
załącznik nr 12 dok zdjęciowa dla zadania nr 6.zip zip 4097.5 2024-09-11 11:22:00 Postępowanie
Załącznik do SWZ od nr 1 do 6f.zip zip 296.13 2024-09-13 13:18:08 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 521.23 2024-09-19 13:50:13 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.pdf pdf 475.24 2024-09-25 11:32:33 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o wyborze ofert.pdf pdf 683.16 2024-09-26 10:20:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-26 10:20 Agnieszka Mojsiejuk Dzień dobry. Zamawiający przekazuje w załączeniu POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT. Z poważaniem Agnieszka Mojsiejuk Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy

Powiadomienie o wybo [...].pdf

2024-09-25 11:32 Agnieszka Mojsiejuk Dzień dobry. Zamawiający przekazuje w załączeniu Zbiorcze zestawienie wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
Z poważaniem Agnieszka Mojsiejuk Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2024-09-19 13:50 Agnieszka Mojsiejuk Dzień dobry. Zamawiający przekazuje w załączeniu Zbiorcze zestawienie złożonych ofert. Z poważaniem Agnieszka Mojsiejuk Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2024-09-19 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- dla zadania nr 1 kwotę w wysokości- 50.000,00 zł (brutto)
-dla zadania nr 2 kwotę w wysokości- 100.000,00 zł (brutto)
-dla zadania nr 3 kwotę w wysokości- 100.000,00 zł (brutto)
- dla zadania nr 4 kwotę w wysokości- 120.000,00 zł (brutto)
-dla zadania nr 5 kwotę w wysokości- 60.000,00 zł (brutto)
-dla zadania nr 6 kwotę w wysokości- 50.000,00 zł (brutto)

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 454