Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 126/ZP/2024 "Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" z podziałem na zadanie 1, 2, 3 i 4.

Termin:
Zamieszczenia : 02-09-2024 15:32:00
Składania : 06-09-2024 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ”Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego(z podziałem na zadanie 1,2,3 i 4) 126/ZP/2024 (Rej. 51/L/2024) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2023 poz. 1605 i 1720 z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 72400000-4

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

     1)      Termin uruchomienia i okres świadczenia usługi dla zadań: 1, 2, 3 i 4 – Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty 15.09.2024r. tj. uruchomienia łączy i rozpoczęcia świadczenia usługi po pozytywnym zakończeniu testów z ich działania potwierdzonego dla każdego z zadań podpisanym bez zastrzeżeń protokołem uruchomienia i odbioru szerokopasmowego dostępu do sieci Internet przez przedstawicieli każdej ze stron.

2)      Kryteria wyboru ofert dla każdego z zadań: cena łącznie brutto - 100 %.

3)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

      4)      Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie/a.

      5)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     6)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    7)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

      wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
           •      regulamin świadczenia usług Wykonawcy.

•      pełnomocnictwo/ w przypadku jeśli dotyczy.

Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności związane z uruchomieniem i bieżącym serwisem były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające z zakresu prac określonego w OPZ – załącznika nr 2.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Tomasz Lachowski tel.: 47 701 34 25;

e-mail: tomasz.lachowski@ra.policja.gov.pl

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy +wzór protokołu odbioru zał nr 3.pdf pdf 254.9 2024-09-02 15:32:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 ok..pdf pdf 318.27 2024-09-02 15:32:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 1, 2, 3 i 4..pdf pdf 125.45 2024-09-02 15:32:00 Kryterium
Scan odp. ds. 126-ZP-2024_0001.pdf pdf 589.65 2024-09-04 09:10:42 Publiczna wiadomość
Scan odpowiedzi 2 ds. 126-ZP-2024_0001.pdf pdf 2078.05 2024-09-04 14:20:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-04 14:20 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo
W związku z wpłynięciem do Zamawiającego kolejnych pytań w zakresie przedmiotowego zamówienia Zamawiający w załączeniu udostępnia ich treść wraz z udzieleniem na nie odpowiedzi.

Scan odpowiedzi 2 ds [...].pdf

2024-09-04 09:10 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo
W związku z wpłynięciem do Zamawiającego pytań w zakresie przedmiotowego zadania Zamawiający w załączeniu udostępnia ich treść wraz z udzieleniem na nie odpowiedzi.

Scan odp. ds. 126-ZP [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 1 1 usługa - (0)
2 Zadanie nr 2 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 2 1 usługa - (0)
3 Zadanie nr 3 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 3 1 usługa - (0)
4 Zadanie nr 4 - Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla Zadania nr 4 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2717 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, wzór umowy - Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy +wzór pro [...].pdf

(0)
3 Termin uruchomienia i realizacji usługi dla zadań: 1, 2, 3 i 4 - Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty 15.09.2024r. tj. uruchomienia i rozpoczęcia świadczenia usługi Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy/ Oferta cenowa - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie formularza ofertowego zał. nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
5 Regulamin świdczenia usług Wykonawcy - Proszę o załączenie regulaminu świadczenia usług Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu umowy określonego w OPZ - zał. nr 2 dla Zadania nr 1, 2, 3 i 4. - Oświadczam że zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i wzorze umowy. Proszę o potwierdzenie poprzez wpisanie "Akceptuje"

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

(0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 188