Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zdjęcia lotnicze Warszawa ul ŁOPUSZAŃSKA

Anna Woźnicka
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2024 08:12:00
Składania : 02-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-09-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Pruszków, dnia 26.08.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30

Przedmiot (cel zamówienia): usługa geodezyjna

Opis przedmiotu zamówienia:

 

„Zdjęcia lotnicze Warszawa ul. Łopuszańska WGN.6821.1.9.2019 w postępowaniu o zwrot części wywłaszczonej nieruchomości dz. nr ew 66/6 położonej w Warszawie w dzielnicy Włochy. ”

 

Zamówienie obejmuje (zakres prac):

 

Postępowanie o zwrot wywłaszczonej nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów
i budynków jako działka nr ew. 66/6 – część z obrębu 2-08-31, położonej w Warszawie dzielnicy Włochy przy ul. Łopuszańskiej wywłaszczonej na podstawie decyzji Państwowej Rady Narodowej w m.st. Warszawie z dnia 1 lutego 1971 r. znak GKM-VII-631/73/70 w trybie przepisów ustawy z dnia 12 marca 1958 r. o zasadach i trybie wywłaszczania nieruchomości. Przeznaczenie wynikające z decyzji o wywłaszczeniu pod rozbudowę kotłowni, składu opału dla zakładów Wytwórczych Przyrządów Pomiarowych. Sporządzenie opinii na podstawie zdjęć lotniczych czy doszło do realizacji celu wywłaszczenia tj. rozbudowę kotłowni oraz składu opału dla zakładów Wytwórczych Przyrządów Pomiarowych „Era” na nieruchomości nr ew. 66/6 z obrębu 2-08-31.

Wskazanie stanu zagospodarowania terenu w dacie wywłaszczenia 1971 r, oraz wskazanie czy zmieniało się zagospodarowanie terenu w przeciągu lat i czy powstały budynki i budowle i czy zmieniały się w czasie w latach 1972, 1977-06-09, 1980, 2005-05-20, 2018-04-07. Zamawiający udostępnia zdjęcia lotnicze w postaci cyfrowej.

 

Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r.

 

Cena oferty:

 

w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.

 

Sposób przygotowania oferty.

 

  • Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
  • Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
  • Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.

·         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

·         Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

·         Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.

·         Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.

·         Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.

 

Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 02.09.2024 r. (poniedziałek), godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni

Kryterium oceny ofert :

 

CENA 100 %

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.

 

OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):

Lp.

Warunki konieczne:

Spełnienie warunku/ przedłożenie dokumentu:

1.

Posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 7  ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne: tj. fotogrametria i teledetekcja lub dysponuje taką osobą.

Kopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych wg warunku koniecznego.

 

Odrzucenie oferty:

 

Odrzuca się ofertę:

  • wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  • jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
  • jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
  • jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.

 

Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.

Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

W ofercie poprawia się

  • oczywiste omyłki rachunkowe;
  • oczywiste omyłki pisarskie;
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

 

Wybór oferty najkorzystniejszej

 

·         Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.

·         Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

Upublicznienie wyników postępowania

 

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:

·         wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty

·         wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.

 

Unieważnienie postępowania

 

Postępowanie unieważnia się, jeżeli:

·            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;

·            przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;

·            cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;

·            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

·            zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;

O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.

 

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

W sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Woźniak, tel: 22 738 15 76
e-mail: (slawomir.wozniak@powiat.pruszkow.pl)

 

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

1)       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

 

 


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy zdjęcia Łopuszańska.docx docx 20.09 2024-08-26 08:12:00 Postępowanie
8409_załącznik_do_sprawy_DIO.7211.467.2023.xlsx xlsx 14.98 2024-08-28 10:25:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-28 10:25 Anna Woźnicka Zamawiający informuje, iż w postępowaniu nr ID 971797 wpłynęło zapytanie:

1. Czy niezbędne jest dołączenie kopii uprawnień zawodowych z zakresu nr 7,
czy może wystarczy sam numer takich uprawnień ?
2. Czy cyfrowe zdjęcia będą dostępne w formie stereogramów ?

Zamawiający udzielił odpowiedzi:
1. Tak wystarczy numer uprawnień, sprawdzimy je.
2. Mamy zdjęcia cyfrowe pojedyncze czyli nie w formie stereogramów. Wysyłam załącznik z informacją jakie zdjęcia z jakich lat posiadamy i udostępnimy. Jeżeli to nie wystarczy resztę Wykonawca zamawia sam.

8409_załącznik_do_sp [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa geodezyjna - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2717 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 253