Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/121/2024 Dostawy implantów ortopedycznych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251

Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2024 10:13:00
Składania : 27-09-2024 08:30:00
Otwarcia : 27-09-2024 09:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ i załączniki.zip zip 388.15 2024-08-19 10:13:00 Postępowanie
Zał.nr 1 - poprawiony pakiet nr 11.xlsx xlsx 14.23 2024-08-23 11:37:58 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.docx docx 12.09 2024-09-03 07:09:31 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_2.pdf pdf 572.49 2024-09-18 10:15:48 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 73.83 2024-09-18 10:16:41 Publiczna wiadomość
Zmiany w specyfikacji warunków zamówienia.docx docx 16.93 2024-09-18 10:22:05 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 - poprawiony pakiet nr 17.xlsx xlsx 27.59 2024-09-25 13:01:52 Publiczna wiadomość
Zestawienie z otwarcia ofert.xlsx xlsx 13.6 2024-09-27 11:13:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-27 11:13 Katarzyna Konopska Zestawienie z otwarcia ofert

Zestawienie z otwarc [...].xlsx

2024-09-27 08:30 Komunikat Zamawiającego 1/ 1779754,70 zł. netto + 8% Vat = 1922135,08 zł. brutto.
2/ 2715536,00 zł. netto + 8 % Vat = 2932778,88 zł. brutto.
3/ 811106,70 zł. netto +8 % Vat = 875995,24 zł. brutto.
4/ 250510,00 zł. netto + 8 % Vat = 270550,80 zł. brutto.
5/ 269356,96 zł. netto + 8 % Vat = 290905,52 zł. brutto.
6/ 200350,00 zł. netto + 8 % Vat = 216378,00 zł. brutto.
7/ 847115,00 zł. netto + 8 % Vat = 914884,20 zł. brutto.
8/ 318250,00 zł. netto + 8 % Vat = 343710,00 zł. brutto.
9/ 1650200,00 zł. netto + 8 % Vat = 1782216,00 zł. brutto.
10/ 5506450,00 zł. netto + 8 % Vat = 5946966,00 zł. brutto.
11/ 140440,00 zł. netto + 8 % Vat = 1516752,00 zł. brutto.
12/ 4677100,00 zł. netto + 8 % Vat = 5051268,00 zł. brutto.
13/ 2583700,00 zł. netto + 8 % Vat = 2790396,00 zł. brutto.
14/ 234000,00 zł. netto + 8 % Vat = 252720,00 zł. brutto.
15/ 4740420 zł. netto + 8 % Vat = 5119654 zł. brutto.
16/ 506750,00 zł. netto + 8 % Vat = 547290,00 zł. brutto.
17/ 2568324,00 zł. netto + 8 % Vat = 2773789,92 zł. brutto.
18/ 1300000,00 zł. netto + 8 % Vat = 1404000,00 zł. brutto.
19/ 226700,00 zł. netto + 8 % Vat = 244836,00 zł. brutto.
20/ 316660,00 zł. netto + 8 % Vat = 341992,80 zł. brutto.
21/ 126000,00 zł. netto + 8 % Vat = 136080,00 zł. brutto.
22/ 59500,00 zł. netto + 8 % Vat = 64260,00 zł. brutto.
2024-09-25 13:01 Katarzyna Konopska Zał. nr 1 -poprawiony pakiet 17

Zał. nr 1 - poprawio [...].xlsx

2024-09-18 10:22 Katarzyna Konopska Zmiany SWZ

Zmiany w specyfikacj [...].docx

2024-09-18 10:16 Katarzyna Konopska Ogłoszenie o zmianie

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-09-18 10:15 Katarzyna Konopska Pytania i odpowiedzi_2

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-09-03 07:09 Katarzyna Konopska pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2024-08-23 11:37 Katarzyna Konopska Załącznik nr 1-poprawiony pakiet 11

Zał.nr 1 - poprawion [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1116