-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 954220
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.2300.6.2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek biura nadleśnictwa
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz ŁASKOWSKI
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-12 12:47:00
-
Składania2024-07-16 09:30:00
-
Otwarcie ofert2024-07-16 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Przedmiotem dostawy są następujące materiały eksploatacyjne:
SHARP:
1. MX-61GTBA – 2 szt. (black),
2. MX-61GTCA – 1 szt. (cyan),
3. MX-61GTMA – 1 szt. (magenta),
4. MX-61GTYA – 1 szt. (yellow),
5. MX-601HB – 2 szt. (pojemnik na zużyty toner).
HP:
1. CE278AC - 1 szt.,
2. CE285AC - 2 szt.,
3. Q2612AC - 1 szt.
Postępowanie dotyczy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń. Nie dopuszcza się zamienników i materiałów regenerowanych. Dostawa do siedziby zamawiającego, cena jest jedynym kryterium postępowania i zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Szczególne postanowienia umowy, ważne dla realizacji zamówienia:
Dostawa do Zamawiającego zrealizowana zostanie w ciągu trzech dni roboczych od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Dostawca zobowiązuje się do odbioru zużytych opakowań po tonerach i pojemników na zużyty toner z siedziby Nadleśnictwa (mix rodzajów), przesyłką zwrotną przy dostawie przedmiotu zamówienia, w ilości nie przekraczającej 5 kg, na koszt własny oraz zatwierdzenia wystawionej karty przekazania odpadów.
Warunek zapłaty: przelew bankowy w terminie 14 dni od daty dostawy.
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn na każdym z jego etapów.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 502 124 046 lub 85 523 85 11 (Tomasz Łaskowski), od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:15 do 15:15.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?