-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 946616
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa uziemiacza stacyjnego
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Budzińska
-
Organizacja
-
OddziałHZ – Dział Zamówień i Umów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-27 08:56:00
-
Składania2024-07-05 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-05 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę uziemiacza stacyjnego.
Zamawiający wymaga:
1. Dostarczony towar powinien Posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy:
a) wykaz dostarczonego towaru,
b) instrukcje montażu, obsługi i konserwacji w języku polskim,
c) karty gwarancyjne,
d) karty charakterystyki produktu, jeśli dotyczą,
e) przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1.
2. Termin realizacji zamówienia: do 21 od dnia złożenia zamówienia.
3. Miejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
4. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-10
11:31:23
|
Paulina Budzińska | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Hubix Sp. z o.o. 96-321 Żabia Wola, Główna 43, Huta Żabiowolska, NIP 5291803171. |
2024-07-03
07:58:27
|
Paulina Budzińska | Zamawiający informuje, że zmienił termin zakończenia postępowania z 03.07.2024 r na 05.07.2024 r. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?