-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 946018
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.1.14.2024.JSz Remont nawierzchni bitumicznej dróg gminnych publicznych
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Sznajder
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-25 14:16:00
-
Składania2024-07-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-17 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-24
12:51:43
|
Joanna Sznajder |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych,
dalej:
ustawa
Pzp,
Zamawiający
informuje,
że
dokonał
wyboru
oferty
najkorzystniejszej
dla
wszystkich
Części
zamówienia
jak
w
załączeniu
Załączniki |
2024-07-17
10:45:18
|
Joanna Sznajder |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
informuje,
że
do
wyznaczonego
terminu
składania
ofert,
oferty
złożyli
Wykonawcy
jak
w
załączeniu:
Załączniki |
2024-07-17
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
brutto:
829
497,75
zł
w tym: na Część 1 Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107137 O – ul. Poprzeczna, zlokalizowanej na działce nr 82 w Głuchołazach o długości ok 178 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 113 810,00 zł na Część 2 Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107131 O – ul. Ogińskiego, zlokalizowanej na działce nr 1848 w Głuchołazach o długości ok. 257,30, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 129 994,00 zł na Część 3: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107139 O – ul. Wyspiańskiego, zlokalizowanej na działkach nr 1194 i fragment dz. 1501 w Głuchołazach o długości ok. 475,86 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 286 876,00 zł na Część 4: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107130 O – ul. Mickiewicza, zlokalizowanej na działkach nr 940 i 1202 w Głuchołazach o łącznej długości ok. 238 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 217 185,00 zł na Część 5: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107129 O – ul. Okulickiego, zlokalizowanej na działce nr 1040 w Głuchołazach o długości ok. 105,00 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 50 320,00 zł na Część 6: Remont nawierzchni dwóch parkingów, zlokalizowanych na działce nr 1932/4 o powierzchni ok. 170 m² oraz na działce nr 1933/3 o powierzchnio ok 231 m² - ul. Konstytucji 3-go Maja w Głuchołazach, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 31 312,75 zł |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?