Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-06-2024 17:41:00 |
Składania : | 10-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Przedmiotem
zamówienia jest:
„Wykonanie remontu czterech klatek schodowych w budynku Tatry Akademii
Nauk Stosowanych w Nowym Targu”.
Przedmiot
zamówienia obejmuje w szczególności:
Wykonanie
wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do należytej realizacji
zamówienia z zachowaniem przepisów BHP, przeciwpożarowych.
Wykonanie
robót budowlanych zgodnie z dokumentacją
projektową „Remont klatek schodowych budynek Tatry – część nowa i adaptowana”
oraz STWiOR.
Wywóz
i utylizacja wszystkich materiałów z rozbiórki.
Posprzątanie miejsca prowadzenia prac.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w
formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego.
Koordynację prac przez osobę wskazaną przez Wykonawcę.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 12
miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 10.07.2024 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.07.2024 r. o godzinie 10:30.
Szacunkowa wartość zamówienia:
netto: 127 742,81 zł
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-29 12:56 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Informacja o wyborze oferty - 29.07.2024 r. |
2024-07-10 16:04 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Informacja z otwarcia ofert - 10.07.2024 r. |
2024-07-10 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - brutto: 157 123,66 zł. |
2024-06-21 16:43 | Sabina Krauzowicz-Gazda |
Zamawiający
informuje,
że
zmienił
zapisy
SWZ
i
załącznika
nr
5
-
wzoru
umowy
a
także
dokonał
zmiany
ogłoszenia
o
zamówieniu
-
21.06.2024
r.
Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2024-06-21 16:19 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty