Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.5.2024.1.MD Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku

Mirosław Domysławski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2024 13:11:00
Składania : 25-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 25-06-2024 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego

Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny na:

„Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”

I.  Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, Al. 1 Maja 14

II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.

2. Cena netto i brutto musi być podana w złotych polskich. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym integralną część postępowania na platformie zakupowej.

III.  Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, Al. 1 Maja 14, zgodnie z parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawartymi w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.

IV. Termin realizacja zamówienia:

30 dni od daty udzielenia zamówienia

 V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

VIII. Termin składania ofert upływa dnia 25.06.2024 r. o godz. 10.00.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).

IX. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 25.06.2024 r. o godz. 10:10.

X. Termin związania ofertą – 14 dni.

XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami:

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

XII.  Kryteria oceny:

1. Najniższa cena brutto 100%.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 87 7324 140  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.pdf pdf 141.75 2024-06-18 13:11:00 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 150.58 2024-06-25 10:42:25 Publiczna wiadomość
Formularz weryfikacyjny do postępowania.docx docx 20.14 2024-06-25 11:10:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-25 11:10 Mirosław Domysławski Na podstawie punktu VII lit. e niniejszego postępowania prosimy o wypełnienie i odesłanie załączonego formularza weryfikacyjnego do dnia 26.06.2024 do godz. 12.00.

Formularz weryfikacy [...].docx

2024-06-25 10:42 Mirosław Domysławski Zbiorcze zestawienie ofert

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2024-06-21 08:38 Mirosław Domysławski W odpowiedzi na przesłane pytania zamawiający odpowiada.

Pytanie:
Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące z pojemnością odbiorczą 400 arkuszy?
Odpowiedź:
Tak. Zamawiający dopuści urządzenie drukujące z pojemnością odbiorczą 400 arkuszy.

Pytanie:
Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące bez obsługi języków opisu strony XPS i HP-GL?
Odpowiedź:
Tak. Zamawiający dopuści urządzenie drukujące bez obsługi języków opisu strony XPS i HP-GL.

Pytanie:
Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące z rozdzielczością druku 1200 x 1200 dpi oraz 9600 x 600 dpi?
Odpowiedź:
Nie. Zamawiający nie dopuści urządzenia drukującego z rozdzielczością druku 1200 x 1200 dpi oraz 9600 x 600 dpi.

Pytanie:
Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące z dyskiem SSD 128 GB w standardzie?
Odpowiedź:
Nie. Zamawiający nie dopuści urządzenia drukującego z dyskiem SSD 128 GB w standardzie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych urządzenia wielofunkcyjne w ilości dwóch sztuk na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku 1 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i uruchomienia urządzeń, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 313