Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2024 10:25:00 |
Składania : | 25-06-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 25-06-2024 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Zapytanie ofertowe
o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych
zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy
Pzp.
I. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy
ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica,
tel. 074 851 50 10, faks 074 851 50 11
e- mail: pcpr@pcpr.swidnica.pl
Działając w oparciu o zapisy regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w
Świdnicy
o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000
złotych netto zapraszam do złożenia oferty cenowej na realizację zadania
pn. „Remont pomieszczenia na poddaszu w budynku
Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy”
Kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45421131-1 Instalowanie drzwi
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Remont pomieszczenia na poddaszu w budynku Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty tynkarsko – malarskie,
- roboty posadzkarskie,
- roboty elektryczne,
- wymianę drzwi wejściowych oraz demontaż ścianki.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia mebli, okna, sprzętu przed kurzem, pyłem i innymi zanieczyszczeniami oraz ich zniszczeniem. Wykonawca również obowiązany jest do sprzątania na bieżąco pomieszczeń i korytarza oraz terenu wykorzystywanego do ww. prac. Odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac będą usuwane na bieżąco na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy zakres prac określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie robót/prac nastąpi w terminie do dwóch (2) miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pomieszczenia objętego przedmiotem zamówienia - zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ
POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Anna Witkowska – kierownik Zespołu Organizacyjnego PCPR w Świdnicy , tel. 74/ 851 50 29.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- drogą elektroniczną: e-mail: pcpr@pcpr.swidnica.pl
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ, JEŻELI NIE SKŁADA OFERTY PRZEZ PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ:
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z częścią VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, sekretariat
lub
- przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica
lub
- przesłać drogą e-mail-ową na adres: pcpr@pcpr.swidnica.pl
Termin składania ofert ustala się do dnia 25 czerwca 2024 r. do godziny 14.00
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia posługując się przy tym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarem. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zmawiającemu kosztorys stanowiący podstawę wyliczenia ceny ofertowej brutto. Zamawiający informuje, że w/w dokument będzie pełnił jedynie rolę wspomagającą, pomocniczą. Powyższe jest niezbędne w celu zoptymalizowania procesu technicznego rozliczenia realizacji zadania.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia – taka oferta otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt. Cena, będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów dla pozostałych ofert zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich prawidłowo złożonych ofert
Pi(C) = --------------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto
ocenianej oferty
Pi (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium cena.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po
przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Elementy robót budowlanych nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, technologii robót, wymogów producentów, sztuki budowlanej, Zamawiający uzna za wycenione w ofercie bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu . Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia wraz z uwzględnieniem ich w kosztorysie ofertowym.
8. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia przed złożeniem oferty, celem uzyskania wszystkich niezbędnych informacji w zakresie warunków i okoliczności możliwych do wystąpienia podczas realizacji zamówienia. Wizję lokalna można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. Od 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. 74/851-50-29 lub e- mailowo anna.witkowska@pcpr.swidnica.pl; oraz pod nr tel. 74/851-50-10 lub e-mailowo na adres pcpr @pcpr.swidnica.pl.
9. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogram wykonywania prac oraz przedłożenia wykaz osób, które będą realizować niniejsze zamówienie.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
11.
W przypadku zbieżności cen Zamawiający wezwie
oferentów, którzy podali taką samą cenę w ofercie cenowej na realizację
przedmiotowego zadania do złożenia dodatkowej oferty cenowej. Jednocześnie
zastrzega się, że oferent w dodatkowej ofercie cenowej nie może przedstawić
ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie cenowej.
12.
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
14. Zamawiający zastrzega, że MOŻE pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia:.
1) gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) gdy środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości, lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane;
3) gdy wystąpi zmiana okoliczności powodująca m.in. że prowadzenie postępowania, lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Wzór oferty.
2. Przedmiar robót.
3. Projekt umowy.
4. Klauzula informacyjna RODO.
Komunikaty