-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 937112
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-23-2024 Wykonanie prac remontowych pokoi biurowych (m.in. malowanie i wymiana wykładziny) w budynku WSA w Warszawie przy ul. Pankiewicza 4.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-12 07:45:00
-
Składania2024-06-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont 60 pokoi biurowych, w szczególności:
1) malowanie pokoi biurowych;
2) wymiana wykładziny w pokojach biurowych (wykładzina zakupiona przez zamawiającego);
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w dniach i godzinach:
1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00;
2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ oraz wzór umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca: w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto.
2. Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunku udziału w postępowaniu określonego w ust. 1, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
Uwaga: Zamawiający zaleca by wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną terenu realizacji prac, która zostanie potwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Aby umówić się na wizję lokalna należy skontaktować się z p. Zbigniewem Kowalskim - tel. 22 553 70 33, e-mail: zbigniew.kowalski@warszawa.wsa.gov.pl
KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT Kryteria wyboru: [C] cena oferty - 100%.
1. W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu:
w sprawach dotyczących opisu przedmiotu: Zbigniew Kowalski - tel. 22 553 70 33,
w sprawach proceduralnych: Magdalena Jańczuk - tel. 22 553 78 66 oraz Piotr Kosicki - tel. 22 553 7865.
2. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Dodatkowe informacje związane z obsługą platformy - proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-06-24
10:54:18
|
Piotr Kosicki |
Szanowni
Państwo.
Zamawiający informuje, iż nie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnił zapytanie ofertowe na podstawie klauzuli IX ust. 1 pkt 4 Regulaminu postępowania w procedurze zapytania ofertowego w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Uzasadnienie: W ustępie 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarto wadliwe zapisy dotyczące zakupu przez Zamawiającego materiałów budowlanych przewidzianych do wykonania remontu. Koszty w/w materiałów powinny być uwzględnione w cenie oferty Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że zapytanie ofertowe obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy oraz prawidłową jej realizację i w konsekwencji tego unieważnia zapytanie jak wskazano we wstępie. Po zmianie zapisów OPZ, zapytanie ofertowe zostanie ponownie ogłoszone na platformie zakupowej. Zapraszamy do składania ofert w następnym zapytaniu. |
2024-06-19
08:36:03
|
Piotr Kosicki |
Szanowni
Państwo
Do Zamawiającego wpłynęły pytania do treści zapytania ofertowego, poniżej pytania wraz z odpowiedziami. Pytania: 1) Proszę o informację czy po stronie Zamawiającego jest opróżnienie szaf/biurek z dokumentów? 2) Proszę o informację czy Zamawiający we własnym zakresie dokonuje utylizacji powstałych odpadów w szczególności starej wykładziny dywanowej, jeśli tak to gdzie trzeba składować odpady ? 3) Czy Zamawiający przewiduje wymianę pasków wykładziny, które są wklejone istniejące listwy cokołowe ? Odpowiedzi: 1) Opróżnienie szaf/biurek z dokumentów i ich spakowanie do pojemników plombowanych jest po stronie zamawiającego, a zadaniem wykonawcy jest wyniesienie i wniesienie pojemników z dokumentami do pomieszczeń, w których będą wykonywane prace. 2) W Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) po stronie obowiązków Wykonawcy zapisano: "zerwanie starej wykładziny (w płytkach o wym. 50x50 cm), oraz jej utylizacja, oraz zerwanie istniejącej/starej/pozostałej warstwy klejowej pod wykładziną", co należy rozumieć, że utylizacja wykładziny jest po stronie Wykonawcy. 3) Tak, w ramach wymiany posadzki z wykładziny, wymianie podlegają również cokoły z wykładziny ("paski z wykładziny"), co jest wykonywane w celu ujednolicenia kolorystyki posadzki. Powyższe wyjaśnienia mające wpływ na kalkulację, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?