Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 238/2024/GMT Zakup mebli, foteli wypoczynkowych, foteli obrotowych krzeseł obrotowych oraz krzeseł miękkich w podziale na 4 zadania.

Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2024 08:33:00
Składania : 10-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 10-06-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert.


  • Zapytanie zostało podzielone na 4 zadania:

Zadanie 1 –Zakup mebli dla Zarządu w Radomiu CBZC

Zadanie 2 – Zakup foteli obrotowych, krzeseł obrotowych i krzeseł miękkich


Zadanie 3 – Zakup foteli wypoczynkowych i krzeseł do jadalni.


Zadanie 4 - Zakup wraz z montażem szaf na wymiar oraz listew odbojowych dla PP w Wieczfni Kościelnej


  • Ofertę można składać na każde zadanie oddzielnie.
  • Na każde zadanie należy wypełnić załączony formularz ofertowy
  • Zadania 1-3; Dostawa do siedziby KWP zs. w Radomiu
  • Zadanie 4 - pomiar i montaż w Posterunku Policji w Wieczfni Kościelnej

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701-28-79

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy i wysłanie zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta Cenowa zad. 1.pdf pdf 358.04 2024-06-05 08:33:00 Postępowanie
Oferta Cenowa zad. 2.pdf pdf 533.99 2024-06-05 08:33:00 Postępowanie
Oferta Cenowa zad. 3.pdf pdf 345.22 2024-06-05 08:33:00 Postępowanie
Ofwrta Cenowa zad. 4.pdf pdf 673.61 2024-06-05 08:33:00 Postępowanie
Zad.1 _Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 207.42 2024-06-05 08:33:00 Przedmiot zamówienia
Zad.2 _Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia .docx docx 362.36 2024-06-05 08:33:00 Przedmiot zamówienia
Zad.3 _Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia .docx docx 69.43 2024-06-05 08:33:00 Przedmiot zamówienia
Zad.4 _Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia .docx docx 87.44 2024-06-05 08:33:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy dla zadania 4.pdf pdf 311.21 2024-06-05 08:33:00 Kryterium
Wzór umowy dla zadań 1-3.pdf pdf 310.91 2024-06-05 08:33:00 Kryterium
Oświadczenie sankcje.pdf pdf 342.33 2024-06-05 08:33:00 Kryterium
RODO.pdf pdf 46.91 2024-06-05 08:33:00 Kryterium
Zał. nr. 2 do umowy_Protokół odbioru.pdf pdf 622.49 2024-06-05 08:33:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-17 13:13 Wioletta Piłat Wybór ofert i uzasadnienie

W zadaniu nr 1 wygrała firma Adiom Paweł Wawryszczuk z ofertą o wartości - 14 587,80zł
W zadaniu nr 4 wygrała firma Tronus Polska Sp. z o.o. z ofertą o wartości - 5559,60 zł
Zadanie nr 2 - UNIEWAŻNIENIE z powodu braku wystarczających środków - kwota przeznaczona na realizację - 52 313,04 zł, najniższa oferta 60 078,12 zł
Zadanie nr 3 - UNIEWAŻNIENIE z powodu braku wystarczających środków - kwota przeznaczona na realizację -1874,84 zł, najniższa oferta 2 509,20zł

Błędy w ofertach:
Zadanie 1 – firma M. J. OFFICE SP. Z O. O. 26-600 RADOM, ZBROWSKIEGO 118
Po obliczeniu i zsumowaniu wartości cząstkowych ofertę poprawiono pod względem rachunkowym było 24 548,34 zł powinno być 24 548,40 zł

Zadanie 1 – firma Swiftlogistic Sp. z o.o., 38-40 Krosno, Kazimierza Pużaka 45B
W protokole otwarcia ofert została wpisana kwota za całość zadania 594,09 zł, a w załączniku umieszczona ulotka reklamowa firmy bez wymaganego formularza ofertowego. Firmy Swiftlogistic Sp. z o.o. nie może być brana pod uwagę przy ocenie końcowej ofert.

Zadanie 2 – firma Mega System Piotr Dębski, ul. 10 Lutego 15, 08-110 Siedlce
Po obliczeniu i zsumowaniu wartości cząstkowych ofertę poprawiono pod względem rachunkowym było 494 670,00 zł powinno być 84 270,00 zł.

Zadanie 2 – firma UNIQUE Sp. z o.o., 05-300 Mińsk Mazowiecki, Stojadła, Kołbielska 27
Firma w formularzu ofertowym przedstawia ofertę na dwa z czterech punktów. Oferta nie może być brana pod uwagę przy ocenie końcowej

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 – Zakup mebli dla Zarządu w Radomiu CBZC W załączniku formularz ofertowy wraz z opisem

Zad.1 _Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
2 Zadanie 2 – Zakup foteli obrotowych, krzeseł obrotowych i krzeseł miękkich W załączniku formularz ofertowy wraz z opisem

Zad.2 _Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
3 Zadanie 3 – Zakup foteli wypoczynkowych i krzeseł do jadalni. W załączniku formularz ofertowy wraz z opisem

Zad.3 _Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
4 Zadanie 4 - Zakup wraz z montażem szaf na wymiar oraz listew odbojowych dla PP w Wieczfni Kościelnej W załączniku formularz ofertowy wraz z opisem

Zad.4 _Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - W zadaniach nr. 1-3 14 dni od daty wysłania Zamówienia. W zadaniu nr. 4 do ustalenia po uprzednim wykonaniu pomiarów "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe postanowienia - *Ofertę cenową należy złożyć na załączonym do postępowania - FORMULARZU OFERTOWYM; * Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji jako II etap postępowania. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert, Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami , którzy złożyli oferty. * Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy nie dłużej niż 30 dni od wyboru Oferenta. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Projekt umowy - Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę jednorazową. Dostawa jednorazowa w celu realizacji umowy • Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym; • Warunki gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia udzielone przez Wykonawcę na okres min 24 m-cy; Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy dla zadan [...].pdf

Wzór umowy dla zadań [...].pdf

Zał. nr. 2 do umowy_ [...].pdf

(0)
7 Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. - Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie sankcje [...].pdf

(0)
8 Przetwarzanie danych osobowych w trybie RODO - Należy zapoznać się z załącznikiem dotyczącym przetwarzania danych osobowych w trybie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 632