Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-05-2024 12:47:00 |
Składania : | 07-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-06-2024 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, zaprasza do udziału w postępowaniu o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, pn. Dostawa, montaż i wdrożenie fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia laboratorium do Laboratorium Centralnego.
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 5 z dnia 18 września 2023r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 kwietnia 2024 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)].
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia laboratorium dla Laboratorium Centralnego.
2. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części:
Część I – Przewoźny próbopobierak
Część II – Waga analityczna
Rodzaj zamówienia: dostawa
Termin składania ofert: 07.06.2024 r. godz. 10.00
Termin wykonania zamówienia:
Część I – w terminie 6 tygodni od zawarcia umowy, jednak nie później jak do dnia 31.07.2024 r.
Część II – w terminie 6 tygodni od zawarcia umowy, jednak nie później jak do dnia 31.07.2024 r.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
W przypadku pytań:
- w sprawach formalno – prawnych: Marta Buczkowska, tel. (56) 45 04 878
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego”
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-27 14:37 | Marta Buczkowska | Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego |
2024-05-27 14:36 | Marta Buczkowska | Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego |
Komunikaty